Dzisiaj jest 06 sie 2025, 14:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 17:20 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 20:40
Posty: 48
Lokalizacja: rakoniewice
Pojazd:
okej a jak zrobie szlif to bedzie mial kompresje pytam sie bo sie na tym nie znam




_________________

zapraszam do mnie do komentowania ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315190


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 17:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Kompresja jest zawsze, ale może być co najwyżej słaba, a po szlifie będzie większe sprężenie :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 18:25 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 20:40
Posty: 48
Lokalizacja: rakoniewice
Pojazd:
okej ja mam kompresje 0,8 lub 0,9 zalezy i mi dlugo schodzi z obrotow i jak dam na pelen gaz to dopiero po chwili zalapuje i dopiero ma dojebanie a co do wymiany to chyba wymienie narazie gaznik na 17,5 a w marcu bo mam urodziny to by sie wymienilo sprzeglo z wariatorem na polini lub malossi




_________________

zapraszam do mnie do komentowania ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315190




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 18:26 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 20:40
Posty: 48
Lokalizacja: rakoniewice
Pojazd:
a i co kompresji powinna byc przy aeroxie ponad 1,2 albo 1,3 to jest minimalna kompresja




_________________

zapraszam do mnie do komentowania ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315190




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 18:43 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 17:21
Posty: 17
Pojazd:
adi10325 pisze:
a i co kompresji powinna byc przy aeroxie ponad 1,2 albo 1,3 to jest minimalna kompresja



Chyba cie Bóg opusil. 8 lub 9 to normalna kompresja... nie kombinuj...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 19:25 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 20:40
Posty: 48
Lokalizacja: rakoniewice
Pojazd:
no dobra ale jak on sie nagrzeje to nie ma sily ze startu




_________________

zapraszam do mnie do komentowania ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315190




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2012, 20:15 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 20:40
Posty: 48
Lokalizacja: rakoniewice
Pojazd:
http://moto.allegro.pl/cylinder-stage6- ... 89893.html mam do kupienia ten cylinder gadalem z gosciem to sprzeda mi za 400zl oplaca sie i czy jest dobry ? a co do gaznika to chce kupic tec racing 17,5 za 145zl




_________________

zapraszam do mnie do komentowania ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315190




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2012, 20:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Po co ci cylinder racingowy przy takim gaźniku ?? nie wyciśniesz i tak z niego pełnej mocy




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2012, 20:44 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 20:40
Posty: 48
Lokalizacja: rakoniewice
Pojazd:
a na gazniku 17,5 ? i mam jeszcze pytanie bo mam teraz zamontowany orginala i jak jest cieply to traci moc z startu i rusza wolno dopiero zalapuje moc po chwili i dlugo schodzi z obrotow




_________________

zapraszam do mnie do komentowania ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315190




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2012, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
17,5 gaźnik jest dobry do serii, do sporta się kładzie 19 nie raz nawet 21 a ty do racinga chcesz 17,5 dać??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 0:36 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 20:40
Posty: 48
Lokalizacja: rakoniewice
Pojazd:
okej nie znam sie na tym wiec sie pytam chce zrobic go do stuntu zeby mial sile a nie max wiec nie wiem od czego zaczac bo jak narazie to jest ze jak sie nagrzeje to nie ma sily




_________________

zapraszam do mnie do komentowania ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315190




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 2:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Do stuntu to się sporta wkłada :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 13:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
adi10325, W głowie to ci sie nie pomiesząło? :lol: Roxa z 2007r chcesz na stunt suke przerobic i jako poczatkujący rozwalic? Na stuynt suke to sie kupuje motor lekki, bez papierów i tani i wtedy mozna popierd**lac :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 15:51 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 20:40
Posty: 48
Lokalizacja: rakoniewice
Pojazd:
chlopie ja umiem stuntowac tylko chce wymienic cylek bo nie ma sily od staru i musze sie odpychac




_________________

zapraszam do mnie do komentowania ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315190




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 17:05 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
rox 2007r do stunt . ty go bardzo szybko rozwalisz . aten cyldek co dałeś link to jest dobry muj kolega go miał i był zadowolony a gażnik to bym proponował 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 17:21 
**

Rejestracja: 01 sty 2012, 19:31
Posty: 236
Pojazd:
hmm rafi krk, 19 , ja bym proponowal minimum 21 , bedzie najlepiej , w koncu to racing ... , a do stuntu to ci proponuje bardziej streetrace ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 20:05 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 20:40
Posty: 48
Lokalizacja: rakoniewice
Pojazd:
ah dzieki a ile kosztuje szlifowanie cylindra ??




_________________

zapraszam do mnie do komentowania ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315190




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:16
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Szlif cylindra przeważnie kosztuję w granicach 40-60zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 20:39 
*

Rejestracja: 16 lis 2011, 20:40
Posty: 48
Lokalizacja: rakoniewice
Pojazd:
a po szlifie wzrosnie kompresja




_________________

zapraszam do mnie do komentowania ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315190




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 20:41 
**

Rejestracja: 01 sty 2012, 19:31
Posty: 236
Pojazd:
jak dobrze dopasujesz tlok i dobrze zlozysz to tak :) :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy