Dzisiaj jest 16 kwie 2025, 18:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2009, 17:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
Elo

Z pod kapy od czasu do czasu dobiega chrobotanie które mnie denerwuje i nie wiem co się dzieje czy coś tam trze czy nie i wgl zdjąłem kapę i zauważyłem kilka żeczy nie wiem czy istotnych gdy przekręce ręką wariator pasek strasznie trzeszczy (wcześniej tak nie robił) pozatym gwiazdka która jest na wentylatorze również ma straszne luzy na boki czy to przeszkadza?? Tak samo wentylator się rusza dam fotki ze strzałkami w którą stronę się odchylają poszczególne części...


Z góry THX


Obrazek




_________________

CEZAR :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 17:56 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Do wymiany
wentylator gwiazdka wentylatora
i raczej też zabierak startera nie zapalaj tego więcej bo wał pojebiesz jeżeli już się to nie stało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 18:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2009, 7:00
Posty: 293
Lokalizacja: się biorą dzieci ?
Pojazd:
a może odrazu cały silnik do wymiany ??
ile km pasek przejeździł ?
i czy chrobotanie jest czasami, czy cały czas np. na wolnych obrotach ?
u mnie też czasami tak się dzieje, ale tylko wtedy jak jest zimny i na wolnych obrotach, przegazuje i potem wszystko jest ok. może jakieś łożysko siada ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 19:40 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
bartosz0013, kolega Damian1991, ma rację.
Bo ja nie wymieniłem i teraz żałuje bo mam zepsuty frez na wale i żeby to naprawić trzeba wymienić cały wał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 20:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
Pasek ma 5 tyś przejechane ale to nie od paska bo tak bardziej blachy pukają




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 22:36 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
bartosz0013 pisze:
a może odrazu cały silnik do wymiany ??
ile km pasek przejeździł ?
i czy chrobotanie jest czasami, czy cały czas np. na wolnych obrotach ?
u mnie też czasami tak się dzieje, ale tylko wtedy jak jest zimny i na wolnych obrotach, przegazuje i potem wszystko jest ok. może jakieś łożysko siada ?


Zal takich jak ty a caly silnik to może będzie musiał rozebrać , jak odkreci wentylator to będzie wiedział czy frezy poszły czy nie na wale .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 0:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Masz na pewno tam wszystkie podkładki jakie powinny być? Bo tego luzu nie powinno być jeśli masz seryjny wariator, podobnie z tuningowym. Opisz jak to jest od strony wału, dokładnie co jest po kolei.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 5:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
no dobra jest wario pasek taka mała pdkładka przeciw talerz gwiazdka zbierak startera podkładka i nakrętka...jest git bo wszystko jest tak jak byłlo.... a frezy to sąte ząbki tak ?? co waro nachodzi?? bo jak tak to całe są jak narazie




_________________

CEZAR :D


Ostatnio zmieniony 20 sie 2009, 5:25 przez cezar2244, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 5:56 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Czyli masz tam wszystko co powinno być z blokadą wariatora włącznie to jak to nazwałeś taka mała podkładka między wariem a wentylatorem na tulejce , daj foty tych frezów i stwierdzimy co i jak i na 100% będziesz wiedział co jest z wałem i jeszcze jedno czy przy odkręcaniu śruba na wale była przykręcona na maxa czy nie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 7:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
tak była mocno ba sam ją przykręcałem potem dam fotki a czy to może być wina że zalożyłem większe o rozmiar rolki??




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 9:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Jak większe o rozmiar rolki, chodzi o wagę czy o wymiar(np. 15x12)? Powinno wyglądać to tak:

Wariator, tuleja, luźny pasek(ściskasz go na talerzach sprzęgła i robi się luźny), mała cieniutka aluminiowa podkładka(to nie jest blokada!), przeciwtalerz, gwiazdka przeciwtalerza, koronka rozrusznika, podkładka sprężynowa(wypukłą stroną do nakrętki), nakrętka.

Jak zakręcasz wario to pasek nie może powodować oporu, musisz to zakręcić tak aby pasek nie przeszkadzał przy zakręcaniu, czyli wariator dociskasz ile się da tak by pasek nie przeszkadzał i zakręcasz. Mam nadzieje że wiesz o co chodzi.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 16:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
No kupiłem rolki testowe stage 6 ale pomyliłem się i wziąłem rozmiar 16x13 a ze nie mailem kasy na inne a zakładałem razem z nimi replice która na ciężkich rolkach które miałem by miała muła to wpadłem na pomysł żeby spiłować koperty minimalnie żeby rolki weszły do wariatora ale potem pomyślałem że przecież są też wyższe te rolki ale mówię chu... jeździ;p no i tak jeździłem i zaczęło stykać chrobotać...ee wszystko mam ok założone tak jak piszesz ale mi powiedz co to jest podkładka sprężynowa bo tego chyba nie mam :?: a zakręcam zawsze tak jak mówisz że talerze sprzęgła ściskam albo czasem zakręcam najpierw wario a potem nałożę pasek i przekręcę i wejdzie :D




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 20:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Może źle to nazwałem, chodziło mi o taką wypukłą podkładkę, jest to odmiana podkładki sprężynowej która jest w połowie przecięta i zachodzi na siebie, ona nie pozwala odkręcić się nakrętce\śrubie. Wypukła dba o to aby nacisk był idealnie taki sam w każdym miejscu no i też aby nakrętka się nie odkręciła. No i raczej to jest wina tych rolek. Zmień na takie które powinny być, choćby te z mułem i zobacz czy chrobotanie występuje. Jeśli tak to masz odpowiedź.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 20 sie 2009, 20:09 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 21:41 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 17:06
Posty: 77
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Ja jak mialem luzny wentylator to dalem cienka podkladeczke i luzy zniknely tarcie tez




_________________

[you] zobacz mój skarb http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... j+pi%EAkny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 23:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
Zmieniłem rolki chrobotanie jest ale z to jaki but od razu...a z tą podkładką i tak nie wiem o co ci chodzi jutro rozbiorę zrobię foty może naprawie...i wżuce footki;p




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 15:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
No tak wymieniłem przeciwtalerz na jakiś wzmacniany bez tej gwiazdki po prostu grubszy w tym miejscu jest ...ząbki na przeciwtalerzu były takie że po założeniu go mogłem kręcić do woli i wałem by nie ruszył za nic sama gwiazdka trzymała ale na szczęście frezy na wale są w porządku :D chrobotanie nie znikło i zauważyłem że ta największa zębatka na wale tam na końcu za wariatorem i wgl za wszystkim puka o wewnętrzną stronę kapy... mam ją wymienić czy co?? i jak ona się nazywa...




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 16:12 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Źle pozakładałeś podkładki lub którejś nie dałeś wcale. Dokręcenie nakrętki nie polega na dowaleniu jej na chama aż oprze się na niegwintowanej części wału. Ona ma trzymać
:arrow: wentylator
:arrow: tuleje ślizgową
:arrow: przeciw talerz wario
:arrow: ,,bendix"
Z twojego opisu wynika ze nakrętka jest dokręcona,ale tego nie trzyma jak trzeba :/




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 21 sie 2009, 16:13 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 13:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
Mam wszystko w pożądku założyłem nie jestem taki głąb .... sprawdzałem kilka razy kupiłem nowy przeciw talerz i się nie rusza ale ta zębatka na końcu za wariatorem taka duża puka jak skuter chodzi od drgań i nie wiem ona jest poluzowana po prostu a dokręcić się nie da "wszystkie podkładki są" jak się nazywa ta zębatka i czy mam ją zmienić czy co??




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 11:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
To całe z tyłu tam to jest bendix. Samej zębatki raczej nie wymienisz bo nie dostaniesz samej podkładki do kupienia chociaż nie wiem, próbuj.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 23 sie 2009, 11:36 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy