Dzisiaj jest 05 sie 2025, 19:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 wrz 2011, 12:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 14:51
Posty: 71
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
Witam. Od dłuższego czasu zmagam się z problemami w moim chinolu. Teraz nadszedł czas na gaźnik. Otóż jednego dnia jest tak, że odpala "na strzała" ale wyjadę na drogę i po krótkim dystansie na vmax'ie łapie muła i gaśnie. Ale ponownie odpala w miarę bezproblemowo, i tak w kółko. Zaś innego dnia coś mu "odwali" i albo zaczyna przerywać i powoli się tocząc wkręca się stopniowo na obroty albo jedzie normalnie na vmax'ie i jak się zatrzymam i go zgaszę to cieknie leje mu się paliwo z gaźnika. Tymi otworami przy wyjściu na filtr powietrza. I tak bez żadnych ingerencji. Zależy jaki ma dzień tak jedzie... Wymieniłem kranik, membrany są ok (nie ma prześwitu), zaworek przy wlocie paliwa też ok (na zamkniętym pływaku nie idzie dmuchnąć w wężyk), pływak też dobry, kompresja miodzio, kruciec jest szczelny. Miałem już w nim kilka gaźników: dellorto, mikuni, TK. I zależy jaki miał dzień tak raz ciekło, raz nie. Brak mi pomysłów co mu "bije"...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy