Dzisiaj jest 09 sie 2025, 22:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2010, 19:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Mam problem z moja sr'ka. Jechalem sobie do szkoly i nagle jakby zaczela slabnac i zgasla. Wykrecilem swiece i nie bylo iskry. Zostawilem ja na pobliskiej stacji benzynowej i poszedlem po drugi skuter i pojechalem do szkoly. Potem po szkole poszedlem po apke i pokopalem ja troche i bardzo ciezko, po jakis 10 minutach odpalila. Przejechalem z kilometr i znow zgasla i jak ja kopalem, to tak jakby lapala, ale od razu gasla. Zaprowadzilem ja do domu, sprawdzilem swiece i iskra jest, ale nadal nie pali, wyczyscilem gaznik i nic nie dalo. Dzisiaj ja jeszcze probowalem odpalic i iskra nadal ladna i po 5 minutach kopania znow troche zaczela lapac, ale nie chciala odpalic i sie wkurzylem i zostawilem xD Co to moze byc ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 19:29 
*

Rejestracja: 27 sty 2010, 0:00
Posty: 16
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
moze juz kompresja slaba i czas pierscienie wymienic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 19:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
wlewałęś paliwo od razu pod świecę ? sprawdź może paliwa niedostaje. może lewe powietrze jakieś jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
cylek niedawno nowy zalozony z tlokiem i pierscieniami, wiec raczej powinno byc ok. wlasnie nie mialem czym wlac i tak z butelki troche wlalem i tak troche po cylku polecialo, troche do cylka i tak jakby zlapal na troche dluzej, kilka obrotow walem, ale nie odpalil. Jutro sprobuje strzykawka wtegowac. Lewe powietrze, hmm.. mozliwe, tylko gdzie ? a paliwo raczej dostaje, bo z kranika normalnie leci, a gaznik czyscilem. I jak juz odpalila wtedy to normalnie jecahla, nie byla jakas slabsza, tylko potem zgasla. I niedawno mialem problem z iskra, ale okazalo sie, ze odlaczyla sie masa, ale dzisiaj jak patrzylem, to iskra jest ladna, wiec powinien odpalic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:02 
*

Rejestracja: 27 sty 2010, 0:00
Posty: 16
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
hmm lewe powietrze to albo uszczelniacz albo zawor membranowy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
zawor tez jest nowy, 2 tygodnie temu wymienialem :mrgreen: a uszczelniacz walu, tak ? to trzeba wariator zciagnac i tam jest ? czy jak sie do niego dostac ? i ewentualnie jak wymienic ? xD


Ostatnio zmieniony 03 cze 2010, 20:18 przez AndrewOldSR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:21 
*

Rejestracja: 27 sty 2010, 0:00
Posty: 16
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
za wariatorem i kolek rozrusznika a drugi z drugiej strony za magnetem :) nigdy nie wyjmienialem ale chyba musisz silnik rozpolowic :) niech sie wypowie ktos co to juz robil :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
aha, kurde :/ a jakie sa inne objawy uszkodzonych uszczelniaczy ? i moga sie zepsuc tak w ciagu kilku sekund ? i jak juz odpalila, to trzymala niskie obroty i normalnie chodzil silnik, dopoki sie nie rozgrzal


Ostatnio zmieniony 03 cze 2010, 20:29 przez AndrewOldSR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:32 
*

Rejestracja: 27 sty 2010, 0:00
Posty: 16
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
no objawy podejrzewam to sa takie ze skuter jest slabszy mozliwe ze olej bd sie dostawal przez ten uszczelniacz :) nie wiem co jeszcze no wiesz dopuki trzyma to trzyma a jak pusci to juz lipa wiec mozliwe ze w "kilka sekund" :) hmm skoro mowisz ze do puki sie nie rozgrzal a mowiles ze wymieniales cylinder to moze tlok puchnie?? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
aha, a wlasnie jakby palil olej, to by dymil, a tak nie bylo. No na tym cylku zrobilem juz kilkaset km, wiec nie wiem czy to to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:43 
*

Rejestracja: 27 sty 2010, 0:00
Posty: 16
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
no 2T szczegolnie kopci na zimnym silniku :) tez nie wiem czy to puchniecie tloka ale daje tylko propozycje :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
nie no, tak czytam forum, to mozliwe ze uszczelnaicze wypchalo, jak bede mial czas to sciagne wario i magneto i obczaje co i jak :) jak nic nie pomoze, to moze zajrze do cylka. A ma ktos moze fote, jak wyglada dobrze zalozony, zdrowy uszczelniacz ? Bo nie mam porownania :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 21:14 
*

Rejestracja: 27 sty 2010, 0:00
Posty: 16
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
znalazlem tylko takie zdjecie :) Obrazek

tak wyglada w neosie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
o, to dzieki, jutro posprawdzam :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 23:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2008, 21:44
Posty: 159
Pojazd:
Jak pójdzie uszczelniacz to może pęknąć, albo go wypchnie. A żeby go wyjąć to musisz jakimś narzędziem go wyciągnąć...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 20:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
dobra, rozkrecilem wszystko, od strony waria wszystko git, uszczelniacz ladnie trzyma, to zabralem sie za rozkrecanie z drugiej strony. Sciagam magneto, a tam pelno oleju :shock: Juz myslalem, ze jednak poszedl uszczelniacz, ale zdjalem iskrownik i patrze, a tam jakis kabelek od dozownika mi sie odlaczyl i sikalo olejem, tak pozalewalo, ze az nie bylo iskry. Wyczyscilem wszystko, ladnie, pieknie, odpalam i dziala normalnie, banan na ryju, skrecam wszystko i jade pojezdzic. Po 10 minutach zauwazylem ze troche slabnie, stwierdzilem ze to przez kurz na drodze, moze gaznik sie przypchal. Czyszcze gaznik i nic. Potem pomyslalem ze mogly jeszcze resztki oleju z dozownika poleciec i dlatego, no to wkurzylem sie, ze znow musze wszystko od nowa rozkrecac, no ale dobra. Rozkrecilem, okazalo sie ze to to, wyczyscilem i stwierdzilem ze tylko zaloze magneto i chwile pojezdze, zeby zlecialo do konca, wyczyszcze i bedzie gites. No i pojezdzilem chwile i nagle uuuu, zgasla, patrze na cyl, a tam pelno dymu :/ nie mialem podlaczonego tego wiatraczka, wiec chyba sie zatarla... :ups: I mam jeszcze stary tlok do 70cc i jest w miare dobry i tu pytanie: da rade rozszlifowac 50cc do 70 ? Czy nie bawic sie w takie rzeczy i zbierac hajs na Polini Sporta, ktorego i tak mam zamiar kupic ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 23:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 8:48
Posty: 277
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
nieda się rozszlifować 50 na 70 niema takiej możliwości w ogóle , przypuszczam że się tylko przegrzał




_________________

W Garażu stary Ogarek i Aprilka SR z 99r :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 23:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:54
Posty: 222
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
kup sobie juz odrazu polini spotra bo ten cylek sie juz najprawdopodobniej zatarł.
a jak juz chcesz bardzo szlifowac to wez ten cylek i ten tlok 70 ccm i jest soytac czy Ci doszlifuje cylek do tego tloka i spokoj. :mrgreen:




_________________

RS V-max 115km/h

"...Mowisz wrocmy do czasow gdy bylismy nieznani..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 23:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
no wlasnie mam zamiar kupic tego Polini, tylko narazie kasy brak :/ a jesli sie tylko przegrzal, to probowac kopac, az odpali ? Bo szczerze to nie bardzo chce mi sie znow cyl sciagac :P Bo jak zgasl, to lecial dym z cyla z jakies 5 minut


Ostatnio zmieniony 05 cze 2010, 23:31 przez AndrewOldSR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 23:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Radziiu, Co sie nie da wszystko sie da.Tylko to jest nie opłacalne ale cylinder da sie roztoczyć i co z tego jak kanały płuczące będą jak w 50 to sie mija z celem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy