Dzisiaj jest 01 mar 2025, 21:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 mar 2012, 22:15 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Ostatnio założyłem do swojego stalkera cylek hebo manston replica, do tego wał top racing high-tech i łożyska SKF C4 teflon, gaźnik dellorto 21mm, stożek revo s-type, yasuni c21, napęd malossi overrange (wario, pasek, korektor) seryjne sprzęgło i dzown stage6 R/T

Skuter bardzo ciężko pali, trzeba go kopać jakieś 30min albo odpalać na wiertarke..
Tak jakby coś trzymało wał np. łożyska..Nie mam pojęcia co to może być.

Po za tym jak już odpali to jak dodaje się gazu to wario i przeciwtalerz się normalnie kręcą ale korektor,dzwon ani pasek się nie kręcą..a między wariem a przeciwtalerzem pasek się bardzo ślizga. Co to może być? Wydaje mi się że chyba za mocna centralka albo rolki za ciężkie/za lekkie?

I ostatnie pytanie, jaką dysze dać do gaźnika i jakie ustawienie iglicy? Tak orientacyjnie (wiem, że to nie wróżka.pl) ale chce wiedzieć w jaki rozmiar dyszy celować, i jakie rolki, sprężynki i centralka do tego?




_________________

Sprzedam części do P/G
Cała gilera stalker na części!
Potrzebujesz coś? Napisz!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 9:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Farciarz,

Farciarz pisze:
Skuter bardzo ciężko pali, trzeba go kopać jakieś 30min albo odpalać na wiertarke.. Tak jakby coś trzymało wał np. łożyska..Nie mam pojęcia co to może być.


Może to być spowodowane brakiem paliwa i złą regulacją gaźnika
Sprawdź po tych 30min czy świeca jest sucha. A co do "oporu" silnika czy jest on bardzo duży ? Przy docieraniu silnik zawsze ma ciężej.

Farciarz pisze:
Po za tym jak już odpali to jak dodaje się gazu to wario i przeciwtalerz się normalnie kręcą ale korektor,dzwon ani pasek się nie kręcą..a między wariem a przeciwtalerzem pasek się bardzo ślizga.


Mi to wygląda na za długą tuleje wariatora, bo przy nawet bardzo lekkich\ciężkich rolkach pasek nie powinien się ślizgać.


Seryjne sprzęgło na długo ci nie starczy proponował bym wymianę na coś z regulowanym naciągiem.
Jakie rolki i sprężynę centralną dostałeś z wariatorem ?
Rozmiar dyszy: 100-110 iglica na środku.

Na okres docierania minimum 300KM nie przekraczaj 6000 RPM Max

PS. Filmik był by bardzo pomocy i wrzuć link do wariatora




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:11 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Świeca cały czas jest mokra, jak go zapalam te 30min to co jakieś 10min wykręcam świecę i wycieram bo mokra jak cholera. Jak był zapalony to zdjąłem mu filtr powietrza i z gaźnika dym leciał, czyli chyba membrany mają duży prześwit..?

Tuleja wariatora raczej jest normalna tak mi się wydaje..nei wiesz może ile ma mieć długości? To bym sprawdził. A wario to zwykły malossi mhr z zestawu OR, ale kupowałem używany. Nie wiem jakie tam rolki są, sprawdze jutro. A sprężyny nie dostałem żadnej więc mam seryjną.

Sprzęgło chcę zmienić na malossi delte ale narazie brak kasy.

Dysze tam mam 80 a i tak mi go zalewa ale to chyba przez tą membranę..wymienię membranę i zobacze co i jak.

Filmik też postaram się jutro nagrać.




_________________

Sprzedam części do P/G
Cała gilera stalker na części!
Potrzebujesz coś? Napisz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Większość sportowych wariatorów ma różne długości tulei

Jeśli masz taki wariator (przynajmniej ja tak zrozumiałem):
Wariator:
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... b235774787

To do tego waria jest potrzebny specjalny pasek
Pasek:
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... b235774787




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 22:57 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Problem z napędem już rozwiązany.
Teraz pomóżcie mi ustalić czemu on tak ciężko pali na zimnym silniku?? Na ciepłym pali na kopa..




_________________

Sprzedam części do P/G
Cała gilera stalker na części!
Potrzebujesz coś? Napisz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy