Dzisiaj jest 21 lut 2025, 22:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 19:52 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
CSTR pisze:
XxCzaruś, podwójne brewki? :D

jak podwójne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
XxCzaruś pisze:
zawiecha w dół brewki alusy brewki ciemne szyby i kozak :mrgreen: cos takiego jak ja miałem




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 19:54 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
CSTR, heh rozpędziłem się z pisaniem xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 19:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
XxCzaruś, aaa to ja pamiętam tego twojego cintka, chyba taki złoty nie? :mrgreen:
kiedyś z kumplem jechaliśmy w 3 pod taką górke bez asfaltu tylko kamienie+błoto a było błoto i przymarznięte lekko to na trójce kopało jak się dało gazu troche :lol:


Ostatnio zmieniony 30 sty 2012, 20:00 przez Bihon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:00 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
Bihon, zielony w podpisie był




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
XxCzaruś, no no to kojarze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Miałem Uno 1.0 99r. blacharka do roboty warty może niecały 800zł. Robota blacharki u znajomego wyniosła by mnie min. 1500zł. Nie daleko mojego miasta skupywali auta, które już miały iść na szrot, złom (bóg wie gdzie), dostałem za niego 550zł.
Więc sam odpowiedz sobie na pytanie czy jest sens inwestować w cinkusa chyba, że masz sentyment do niego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:01 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
Bihon, taki agresywny :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Kurcze a chcialem sobie taka mini rajdowke zrobic:/:D No ale jak jest tak jak mowicie to zarżne do końca i na złom...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:07 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
navi777 pisze:
zarżne do końca i na złom..

szkoda ciapka :shock: :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
XxCzaruś, No ale jak mowicie ze sie nie oplaca i takie koszty to nie mam wyjscia...

Myślałem nad takim czymś do niego:
http://allegro.pl/silnik-kompletny-z-os ... 25609.html
Do tego pomalować go, wywalić środek, kubełki mam z fiesty więc bym jakoś spasowal je do cc, felgi, zawieszenie... No ale już nie wiem czy jest sens. Do konca tygodnia mam sie zdecydowac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
navi777, strone wcześniej napisałem ci co trzeba do 1.2, wg mnie jak nie planujesz tym jeździć długo to nie ma co inwestować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:16 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
navi777, ja bym wziął jak byś nie robił swapa to tak jak mówiłem zrób go jak ja miałem mniej więcej może byś coś zyskał na nim a koszt takiego tuningu to nie duży koło tysiaka byś się zmieścił góra 1500




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Bihon, ale w tym ogłoszeniu co podałem jest kompletny silnik już z alternatorem, rozrusznikiem.
XxCzaruś, tym cinkusiem bym polatał ze dwa lata a w miedzy czasie zbieral na cos lepszego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
gleba-300zł najlepiej 60/40 /// MTS nowa
alumy- za 250zł powinieneś sportasiowe dorwać //używane
brewke bym odpuścił :mrgreen: :mrgreen:
lampy tylne ccs- nie więcej niż 90zł //używane
jasne kierunki-40zł //nówki
i licznik od ccs'a do 180km/h //używka 150zł
pasy ccs- na allegro masz komplet używki za 122zł
http://allegro.pl/pasy-bezpieczenstwa-c ... 69823.html


Ostatnio zmieniony 30 sty 2012, 20:32 przez Bihon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Bihon, wychodzi 952zł:d A mogłbyś mi podliczyc ile by wyszlo ze swapem na te 1,2 16V?:) Byłbym wdzięczny, jakbys to tak wszystko podliczył.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:39 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
navi777, ok 2 do 2,5 k by wyszło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
To mi napisz co jest w tym silniku co podałeś :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Bihon pisze:
gleba-300zł najlepiej 60/40 /// MTS nowa

Gleba - 800zł (przy glebie powyżej 40mm warto zamontować sportowe amortyzatory o skróconym skoku, nawet przy tym obniżeniu -40mm, bo wtedy skacze jak piłka i nie jest dobrze).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 20:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Borek96, tak, tak czytałem że w cc do gleby 40< powinno się montować inne amory. a co do firm zawieszeń to ja się nie za bardzo znam dlatego taką podałem, ale na cento.p2a.pl dużo osób właśnie jeździ na tych mtsach 60/40.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy