Dzisiaj jest 11 sie 2025, 21:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 16:30 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Kolego tłok do wymiany cyl pewnie też alu czyli musisz zakupić nowy cylinder tłok pierścienie swożeń zabezpieczenie swożnia no taki kpl i wymienić. To mój tłok w 4t wygląda 100* lepiej i puchnie co 2-3km na małym gazie ten to i tak sukces że jeździłeś jeszcze takiee dystanse. Kup jakiś kpl i będzie ok




_________________

LwG


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:36 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
Cylinder wydaje mi się że to żeliwo tutaj macie fotki:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/540 ... 55039.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/369 ... 0f765.html
Jest w środku też porysowany podobnie jak tłok :D
Miał 8200 przebiegu smarowanie olejem poprzez dozownik.
Czy to może być przyczyna że się zatarł ?

Co do nowego to czy ten cylek będzie dobry ?
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0f76043807

Jakie ewentualnie inne byście poradzili ? W grę wchodzą głównie 50 ccm bo nie chce mieć kolejnego pożeracza paliwa ;D
Z góry dzięki za odpowiedzi


Ostatnio zmieniony 06 paź 2011, 19:38 przez Kostek454, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 20:12 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Śmiało możesz brać :D Kolega miał takiego tyle że tec hq w Apci i nie było tak źle śmiało można brać. Pozdrawiam




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 20:13 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Nogi sobie nie dam uciąć ale to chyba aluminium, choć te fotki to mogłeś strzelić ze 4, dwie od wewnatrz i dwie od zewnątrz, to by było widać co to za składnik X :D


Ja bym nie brał tego cylka, mój kolega ma i zadowolony nie jest, bo dobrze docierał i po 600 km tłok się uszczerbał, i stracił tylko kase i kupił 70 ccm.


Ostatnio zmieniony 06 paź 2011, 20:14 przez Kioshi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 20:18 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
Proszę bardzo aczkolwiek i tak nowy będę raczej kupował więc proszę o doradzenie czy ten Tec się nada ;D

foty starego cylka:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/508 ... be127.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8a ... e9fe9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 20:22 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Teraz to musiałbym dotknąc cyla, to bym Ci powiedział co to za atomówka :D ale tec, no jak chcesz, ja bym wolał już polini sport 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 14:38 
Zbanowany

Rejestracja: 16 sie 2011, 17:22
Posty: 215
Lokalizacja: Góra Śląska
Pojazd:
zmien swiece, i sprawdz moduł moze byc walniety . pozycz od kogos i zobacz to bedziesz wiedział :). ale jak sie tlok puchnie to odrazu jak zgasnie to nieodpali odrazu tylko jak osttygnie troche ale mozesz sprawdzic to czy tlok puchnie pojezdzi na wolnych obrotach troche i troche na manecie to bedziesz wiedzial czy to tlok




_________________

LAKIEROWANIE MALOWANIE !!!!!!!, FELG PLASTIKÓW RÓZNYCH ELEMENTÓW. |MAT-POŁYSK. Kontatkt PW , GG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 16:25
Posty: 125
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: MB C180 '02
Kostek454, o takim czymś jak olej nie słyszałeś??Najlepiej kup sobie cylinder 70 (jeśli to 2t) albo 80 (jeśli to 4t) bo ten cylek jest ostro przytarty.




_________________

Ś.P Runner [*] :'(
gilera-runner-sp-2010-marco-simoncelli-replica-d-t384578.html
https://www.facebook.com/ParodyBoyzMogilno


Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 22:28 przez DziuraCMG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 12:57 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
Cylinder już zmieniony elegancko wszystko, tylko skuter nie chciał odpalić na początku, musiałem sporą chwile kopać aby załapał, udało się lecz teraz za każdym razem jak ostygnie to dalej muszę dobre parę razy kopać zanim odpali... Czy to wina ssania ? Już raz zmieniałem to ssanie ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 13:08 
*

Rejestracja: 03 sie 2011, 13:32
Posty: 20
Lokalizacja: Bieszczady
Pojazd:
Ja bym powiedział że to ten przeklęty elektrozawór ssania. Zobacz czy zalewa świecę jak tak to prawdopodobnie cały ten układ jest rąbnięty.




_________________

CPI Oliver City '05




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy