Dzisiaj jest 05 lip 2025, 19:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 14:00 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:09
Posty: 67
Pojazd:
malagadeca pisze:
No i w przypadku minarelli te reperturki pompy wody.


Mogę widzieć co to są te "reperturki" ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 14:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 21:39
Posty: 747
Lokalizacja: WWA, URS.
Pojazd:
Jan3k pisze:
LC - normalna jazda.
AC - stunt.


x2




_________________

Był: Nerox
Jest: Nissan Micra K12 & Yamaha Neo's 70cc LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 15:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Inaczej naprawa pompy wody bardzo często pada tam simering i po pewnym czasie woda dostaje się do łożysk i leci z pompy wody płyn.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 15:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Ja do jazdy codziennej wolałbym LC, AC też się nadaję nie mówię że jest złe ale u mnie zawsze będzie wygrywać ciecz. :mrgreen:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 15:21 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Na serii większych różnic między AC i LC raczej nie ma. Może na v-max LC są lepsze. Inaczej to wygląda po tuningu. Z LC wyciągnie dużo więcej mocy niż na AC.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 15:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Akurat, żeby mieć w AC taki sam V-max jak w LC to wystarczy przełożenia zmienić bo w skuterach chlodzonych cieczą są one dłuższe ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 19:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 11:44
Posty: 381
Lokalizacja: WLKP :)
Pojazd:
jak jeszcze miałem AC w sr`ce co prawda był w niej sport to v/max był realny 90km/h ale za to przyspieszenie było nieziemskie, każdego skutera brałem jak chciałem, raz się scigałem z malaguti f12 lc to się dziwiłem czemu tak wolno się rozpędza ja już na liczniku 70km/h a on dopiero 55km/h :cool:


Ostatnio zmieniony 05 sie 2010, 19:25 przez Azamat, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Heh dziwiłem. Seria a sport to różnica. Może chcesz się na przyspieszenie z moją madzią ścignąć, seryjny cylek.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 20:52 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Sinedd, po pierwsze nie wszystkie AC tak mają. Po drugie jak byś wstawił dłuższe przełożenia to stracisz przyspieszenie, a v-max nie koniecznie może wzrosnąć, bo silnik może mieć za mało mocy, żeby się rozpędzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 20:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
sebek_TGB, a co LC ma 20koni więcej,że ma moc się bujnąć na tych dłuższych przełożeniach>?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 0:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2009, 22:49
Posty: 543
Lokalizacja: Lubraniec
Pojazd:
DrivterGSI1, Chodzi mu o to że w AC i LC masz np te samą długość przełożenia a jednak LC jest szybsze i jeśli dasz do obydwóch motorków jeszcze dłuższe przełożenie to nie będą miały siły uciągnąć zarówno LC jak i AC nie da rady




_________________

ZOBACZ!

Sprzedam wydech tecnigas next r w chromie stan idealny ! P/G




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 8:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
W Peugeotach przełożenia od LC są dłuższe o dwa ząbki (chyba, nie pamiętam dokładnie), stąd słabsze przyspieszenie a lepszy v-max, ja nawet w swoim Zenicie założyłem przełożenia od Speeda LC i dało mi jakieś 8-9 v-maxu, ale za to przyspieszenie spadło. No cóż nie wiem jak w innych modelach ale w Peugeotach na bank tak jest ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy