Dzisiaj jest 21 lis 2024, 19:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lut 2019, 15:47 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
To bierz te c16


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 lut 2019, 18:58 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
Okej

-- 15 lut 2019, 18:58 --

Słuchaj, znalazłem coś innego niż c16 ale pokroju c16 jest to stage6 pro (niereplica) w stanie wręcz pięknym za 270zl. C16 bardzo ciężko kupić do p/g prawie wszystkie oferty są do minarelli. Bo mówiłeś o stage6 r1200 a on jest chyba coś jak ten r1200.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 19:47 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Pro jest prawie takie samo jak pro replica, możesz kupić, najwyżej za pół roku zmienisz. Są wykresy z malossi sportem i widać, że za mocny wydech. Z drugiej strony jak walniesz porta to może się o kazać za słaby. Ja mam w 50cc pro replicę więc jaki sens w 70. Były r1200 po 400-450zł, albo grubo albo wcale :lol: :lol: :lol: :twisted:
Masz za dużo zmiennych dlatego nie wiesz jak to ugryźć. Musisz znaleźć to co cię ogranicza, np. moduł jakie max rpm, kanał w cylku jaką max średnicę da się zrobić bo uwierz, że losowych wartości na pewno tam nie można "wgrać", to wymaga analiz, logiczne że evo będzie złe a Z-ka za słaba po modach. Musisz znaleźć to co może być max. To nie mój sqter, nie wiem jaki masz wał i reszte gratów. Malossi sport 70 ma niskie kąty i na pewno bez spawania nie zrobisz tam kątów hajenda bez spawania choćby kanału wydechowego. Albo oddaj do tego porta, potem zapytasz jakie kąty są i najwyżej potem wydech i gazior zmienisz a teraz na byle czym jeździj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 20:04 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
No niby tak ale wiesz troche ograniczony budżet bo jeszcze gaźnik, teraz będe malował cały skuter + felgi. Ciężko o jakiś wydech mocniejszy do piaggio, bardziej są do minarelli popularniejszy silnik. No to porting załóżmy pod ten wydech idealny. Ile by było koni gdzieś stawiasz?

Na wykresach jest coś takiego

Niebieski: Stage6 pro 14,6PS przy 9350U/min
Czarne: Laser xp 12,2PS przy 8700U/min
Czerwone: Yasuni C16 14,0PS przy 10600U/min
Zielone: Yasuni C20 14,3PS przy 11700U/min




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 20:36 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Z pro replicą z 13 na kole, ciężko więcej z jednym wydechowym, zależy od zbyt wielu parametrów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 20:47 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
no tak ale jak są podobne mocą takie naprawdę wmiare podobne. No to bym brał tego stage6, od jakich czynników to zależy oprócz cylka, tylko martwi mnie to, że mój aktualny wydech wygląda troche inaczej przy cylindrze. bo ten stage jest taki jakby zaokrąglony.
Ja mam arrow extreme.
znalazłem taki: https://www.olx.pl/oferta/stage6-pro-ni ... 7d513247a2
:D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 20:52 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Na c16 na pewno jest większe pole do popisu, bierz coś i nie kombinuj bo i tak pewnie nic z tego nie będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 20:55 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
ale z czego nic nie będzie :D?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 21:04 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ja już widziałem cylindry po porcie w PL jak kończą po paru km od założenia więc wiesz...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 21:07 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
jak kończą po paru km, dlaczego???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 21:08 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
albo sell albo kosz :lol: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 21:11 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
no ale przecież sam masz cylinder po portingu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 21:20 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Trza umieć używać :D
Dobra koniec offtopu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2019, 21:43 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
Pytałem się tego gościa co mi podałeś z polski, niestety on nie zrobi. Znalazłem kolejny wydech bo c16 w dalszym ciągu nie ma do kupienia znalazłem hebo monster revolution IV, nie mogę nic o tym wydechu znaleźć może ty wiesz coś o nim? No bo o c16 widzę ciężko więc muszę szukać coś pokroju c16. A takie pytanie, a ty nie robisz portingów :D?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2019, 21:55 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie robię innym i nie planuję w najbliższym czasie, co innego jakbym miał cały sqter. Nie mam zamiaru drugi raz słuchać że się komuś zatarł.
Cobro-tech ponoć robi to pisz do nich.

btw. wiecie że jakiś agent z Polski, 2 - 3 lata temu dał cylek do porta do ziomka z DE i potem robił w PL na podstawie tego cyla innym porty? Trzeba mieć łeb....Potem się nie ma co dziwić że każdy leje na Polaczków.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2019, 22:09 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
To nieźle, XDDDD ciekawe co by zrobił jak załóżmy on dał do porta malossi sporta a gość by mu dał do porta mhr to by pewnie nic nie zmienił XD. To co sądzisz o tym wydechu, napisałem do cobrotech czekam na odpowiedź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2019, 22:26 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie wiem ,w sumie na fb ziomek co lata na DSSC to napisał kiedyś, więc mylić się nie może, konkretów nie podał ani dokładnie kto. Hebo revo za mocny, to typowy hajend. Cobro na bank zrobi bo kiedyś pisałem z nimi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2019, 22:28 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
No okej. To szukam tego wydechu dalej, bo jak mówiłeś ze s6 pro za słaby będzie po porcie no to szukam dalej. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2019, 23:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 34
Lokalizacja: Ożarowice
Pojazd: Aprilia Sr <3
Ja mam pytanie co do tematu, bo tak czytam i nie moge uwierzyc ;D

Wiadomo, malossi sport raczej slaby cylek, stage6 pro az swiat by był do niego.
a Scoot mowisz ze po porcie bedzie za słaby i r1200 byl by spoko.

az taka roznica jest po zrobieniu portingu ze ze słabego sporta osiagamy moc przywoitego racinga ??
nie znam sie na tyle, ale az mi sie nie chce wierzyc :D

Co do filmu wydaje mi sie z nie ma tam zadnego szalu ? szczególnie ze licznik pewnie troche doklada.
A co to tego stage6 pro z olx wlasnie gadalem z kuzynem o nim, bo sam myslał czy by go nie kupic, ale widac z daleka ze odnawiany i wydaje mi sie ze obejma jest w złym miejscu wiec cos przekombinowany.

dołącz do wielu grup na fb w tematyce skuterow, tam wrzucaja ciagle cos nowego wiec spokojnie znajdziesz jakis wydech. ale trzeba uwazac po 80 procent to gmbusy ( lub gorzej ) z ktorym nawet nie warto rozmawiac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2019, 23:48 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ogólnie pro replica do 50tki sie przyjęło, a r1200 do portowanej 70tki, lub jak ktoś ma fantazję i wywalone na padający wiecznie tłok to r1400. Trzeba by zacząć od tego co to jest port w PL a w DE. Bo jeśli na polskie to s6 pro ok, jeśli na niemieckie to r1200 i pokrewne. Czemu? W DE cylek przykładowo 128/190 to street/sport a w PL powiedzieliby racing/hajend. Ja zakładam, że jak już robić to porządnie, czyli to nie będzie dłubnięcie aby coś było ruszone, tylko konkretnie, a więc nie wydech na pro tylko krok dalej. MXS sport miał 126/190? jakoś tak, racing już 132/196..malossi SPORT to jakieś 120/170....Do tego jeszcze dochodzi budowa wydechu...trzeba niejako patrzeć co nasi zachodni sąsiedzi robią, bo nie oszukujmy się, są najlepsi w tym na świecie. AA jeszcze dochodzi kwestia np. stopnia sprężania właściwego, gdzie wielu ma na to wywalone, zwiększa sobie kąty a potem płacz bo nie dało tyle ile miało.

Co do grup to przez te 80% nie warto tam siedzieć :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy