Dzisiaj jest 31 sty 2025, 22:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2013, 17:26 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 17:09
Posty: 91
Pojazd:
xD Dlatego wole 4T


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 sie 2013, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2013, 15:22
Posty: 130
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk, UK
Pojazd: Suzuki UX 50 Zillion
Cytuj:
W 2t to jak chcecie tuning to tylko optyczny ;p

Dlatego nie tuninguję mojego Quantuma :D
Może na next sezon będzie lekka optyka. Dla estety :)




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=fMt6RPvD4Ms :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2013, 20:28 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
zależy czego oczekujemy od skutera, jak chodzi tylko o dostanie się z jednego miejsca w drugie to 4t a jak chcemy chociaż trochę przyjemności z jazdy to 2t




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2013, 16:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Zapierdalacz pisze:
Ja osobiscie mam 125 w 4t i jestem zadowolony mam przejechane ponad 17tyś bez zadnego remontu w 2t musial bym zbierac juz na drugi remont :)


Zapierdalacz pisze:
Nie sypię się często na pewno nie co 8tyś. Ale znowu w 2t trzeba robić często remonty żeby to jakoś jechało.


Co to w ogóle za bzdury ? :lol: :lol: Nie masz zielonego pojęcia, a wypowiadasz się. :lol: :lol:
Puknij się w łeb człowieku




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2013, 17:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 16:02
Posty: 27
Pojazd:
4t ma sens powyżej 250ccm




_________________

"Naród, który nie szanuje swej przeszłości,
nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2013, 20:45 
*

Rejestracja: 22 cze 2013, 21:26
Posty: 68
Pojazd:
Teraz to większość kosiarek (takich do koszenia trawy) robią 4t xd ja osobiście uważam że 2t ma ładniejszy głos ;d jeszcze ze sportowym kominem to wgl xd

pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2013, 23:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
rellanium pisze:
Cytuj:
50-125 tylko 2t Mocniejsze, Żwawsze . Ok troche łyka paliwa i trzeba rezo kręcić oraz nie jest tak żywotne ale jak raz na 20-40 tyś zrobi sie remont to nie tragedia dla kieszeni


Ok to powiedz mi którym 125cc w 2t zrobisz tyle km? większość 125 to enduro/crossy i weź takim nabij tyle km ..


Ok NSR 125 RS 125 chociażby ;) Jak lejesz dobry olej to czemu ma tyle nie przejechać ? :) Mina hor po 30-40 tyś bez remontu robi .....




_________________

Malina [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2013, 18:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Jak ja czytam te bzdury o 2T to krew zalewa.

Czemu się nie tuninguje 2T? Bo co? Wymiana wariatora, sprzęgła, wydechu i jechał mój kibel lepiej od 80cc 4T w chinie.

Że 2T się grzeje? To łapę do cylindra przystawiasz? Jak silnik jest ok to temperatura nie robi różnicy.

Słabe smarowanie? Częste naprawy? Mój miał przejechane 43 tyś km i nie robiłem remontu ani nie padło smarowanie.

Dźwięk kosiarki? A jak ma to brzmieć skoro to 50cc? W 4t to lepiej brzmi? A uja prawda- tak samo żenująco.

Namnożyło się znawców rodem z podstawówki. Takie dyrdymały chętnie przyjmą na s.net.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2013, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2012, 15:49
Posty: 316
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd:
Wszystko zależy od tego jak się dba. Do 2T trzeba lać dobre oleje, chociażby Orlenowski olej do kos spalinowych, a nie Mixol który był dobry x lat temu. Jak każdy silnik, należy dobrze rozgrzać, a nie żyłować na zimnym. I jak się nie ma pojęcia to nie "tjuningować". Jak widę na allegro czy gdzieś NSR 125 w 2t i do tego komin do jakiejś 600 w 4t, a potem się dziwi że nie jedzie. Takie moje zdanie.




_________________

Chcesz stunt filmik ? Napisz ;) Dogadamy się ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2013, 3:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
Cytuj:
Do 2T trzeba lać dobre oleje, chociażby Orlenowski olej do kos spalinowych, a nie Mixol

mixol to inaczej Orlen mixol i jest tak samo tandetny jak inne z orlena (mówie tu o olejach do mieszanek)




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2013, 9:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2012, 23:59
Posty: 287
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
A ja powiem tak. :D
Wole 2t ze względu na głos, przyspieszenie itp, ale również szanuje 4t ze względu na spalanie, które przy YZF125r jest bardzo małe. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2013, 12:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2012, 15:49
Posty: 316
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd:
Orlenowski olej jest lepszy od mixolu. Jezdzilem na tym i na tym. Na mixolu padlo lozysko igielkowe, a jezdze na orlenowskim i jest ok : )




_________________

Chcesz stunt filmik ? Napisz ;) Dogadamy się ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2013, 13:04 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Ja powiem tak, 2t odpowiada mi ze względu na dobre osiągi i fajny dźwięk, 4t fajne ponieważ mało pali ale gdybym miał np 3tys i miałbym kupić piździka 4t albo 2t kupiłbym 2t :D




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2013, 17:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:38
Posty: 156
Pojazd: Derbi GPR Nude
Jeżeli 50ccm to tylko 2T, bo 4T ma za małą moc. 125ccm już przetrwam w 4T ;)




_________________

Mój rumak --> http://forum.mieloch.pl/derbi-gpr-nude-50-t379151.html :D

Benzer Aston 80/50 -> Derbi GPR 70 Nude - Co kolejne? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2013, 17:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2013, 15:22
Posty: 130
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk, UK
Pojazd: Suzuki UX 50 Zillion
Cytuj:
Jak ja czytam te bzdury o 2T to krew zalewa.

Czemu się nie tuninguje 2T? Bo co? Wymiana wariatora, sprzęgła, wydechu i jechał mój kibel lepiej od 80cc 4T w chinie.

Że 2T się grzeje? To łapę do cylindra przystawiasz? Jak silnik jest ok to temperatura nie robi różnicy.

Słabe smarowanie? Częste naprawy? Mój miał przejechane 43 tyś km i nie robiłem remontu ani nie padło smarowanie.

Dźwięk kosiarki? A jak ma to brzmieć skoro to 50cc? W 4t to lepiej brzmi? A uja prawda- tak samo żenująco.

Namnożyło się znawców rodem z podstawówki. Takie dyrdymały chętnie przyjmą na s.net.

Jestem zielony w kwestii mechaniki, a tym bardziej tuningu, ale wydaje mi się, że Kolega dobrze mówi... Mój dziadek ma 2T, 16 tyś. km zrobione - nic z nim nie jest, tylko kopci na niebiesko jak jest zimny (wina oleju Mixol, na którym przejechał z 500 km?)...




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=fMt6RPvD4Ms :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy