Dzisiaj jest 03 gru 2024, 21:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 cze 2012, 17:55 
*

Rejestracja: 13 kwie 2012, 15:25
Posty: 19
Pojazd:
Witam. Posiadam skuter coliber fartt 4t. Ostatnio ciężko było go odpalić, tzn. jak całą noc stał, to raz odpalał z 1 kopa (bo ze startera to sie nie dało), albo trzeba było kopać +/- 50 razy :D. No i według mnie jest co raz gorzej, ponieważ teraz w ogóle nie mogę go odpalić, a i mało co tam słychać zeby załapywał z kopki, bo ze startera to w ogóle nic.

Setup:
- cylinder 72ccm (chiński)
- odpowiednia głowica, wał
- przedłużka amortyzatora 8cm (nie wiem czy to ważne, ale według mnie przestał normalnie odpalać jak założyłem tą przedłużke... ale przecież cały silnik dalej jest w tej samej pozycji...)


Co ostatnio robiłem przy nim i dalej jest to samo:
- czyszczenie gaźnika
- czyszczenie filtra powietrza
- regulacja zaworów

jak coś to wtryskiwane było paliwo do gaźnika i gdzie tam jeszcze trzeba...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 19:15 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
tetezz pisze:
nie wiem czy to ważne, ale według mnie przestał normalnie odpalać jak założyłem tą przedłużke... ale przecież cały silnik dalej jest w tej samej pozycji...)


Leże i kwicze :lol: :lol: :lol: :shock:

Sprawdź czy wgl ma kompresje i czy paliwo z gaźnika dochodzi i czy ma iskrę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy