Dzisiaj jest 24 lut 2025, 0:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 mar 2012, 16:00 
*

Rejestracja: 20 wrz 2011, 15:01
Posty: 82
Pojazd:
mam problem otóż coś chrupie w okolicach wału jak ściągnąłem wariator to był tam minimalny luzik góra dół tak z 1 mm magneto i jego okolice jeszcze nie sprawdzane nie wiem co się stało? licze na waszą pomoc :| dla ułatwienia nagrałem filmik przedstawiający tą sytuacje :) http://www.youtube.com/watch?v=93sFDu3M ... V4Hsafrus=


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2012, 16:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Skoro masz luzy góra dół, zapewne to wina łożysk. Radziłbym Ci jak najszybciej je wymienić.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2012, 16:23 
*

Rejestracja: 20 wrz 2011, 15:01
Posty: 82
Pojazd:
ale to jest 4t ale cały wał wymieniać czy tylko te co w karterach ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2012, 17:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Wystarczyłoby tylko łożyska, ponieważ wały w skuterach 4T są dosyć mocne.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2012, 17:07 
*

Rejestracja: 20 wrz 2011, 15:01
Posty: 82
Pojazd:
ale jak to jest w karterze jest tak; uszczelka i łożysko w karterze a potem łożysko na wale i wał ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2012, 17:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Tzn tam są 2 łożyska. Od strony magneta jeden i od strony wariatora drugi. One są w karterach.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2012, 17:13 
*

Rejestracja: 20 wrz 2011, 15:01
Posty: 82
Pojazd:
aaa okey dzięki ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2012, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Odkręć wariator zdejmij go i jak będziesz miał sam wał to wtedy poruszaj i zobacz czy nie ma luzu - jak ma wał do wymiany
- jeśli nie ma sprawdź czy na tulei wariatora nie ma luzu zam wariator oraz sprawdź czy masz ślizgi wariatora całe :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy