Dzisiaj jest 30 sty 2025, 5:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2015, 20:22 
*

Rejestracja: 20 sty 2015, 17:36
Posty: 2
Pojazd: Cpi Sm 70/50
Siemako :D
Mam problem z moim Cpi sm z 07" otoż, robiłem generalke m.in nowy cylinder żeliwny 70cc, do niego tłok asso werke,świeca ngk br7es, gaźnik dellorto phbg ds 19mm , filtr powietrza polini air box i membranę tec racing. Miałem wcześniej problem z nim że mi paliwo zamiast do cylindra uciekało do filtra powietrza i zalewało, problem po części rozwiązałem bo płyti z membrany były tak jakby po srodku przecięte, a ja je dociąłem do końca, teraz znowu nie mogę ustawić gaźnika otóż na luzie zbiera się, wszystko jest ok, ale na sprzęgle zaczyna też jechać, ale jak puszczam do końca do go zmula. Przełożenie to 11/48z. :/
Teraz pytania:
1.Czy coś jest źle dobrane ?
2.Czy to kwestia powolnego docierania ?
3.O co chodzi z podciśnieniem w tym gaźniku, ma być otwarte, czy zaślepione ?
4.Czy poprostu płytki w zaworze są za twarde ?
5.Tak jeszcze patrzylem na te gaźniki i są ds i bs pisze ze bs jest do 2 suwa, a bs będzie ?
6.Może wina pustego tłumika ?

http://shop.mieloch.pl/zawor-membranowy ... 9304.bhtml

-- 29 sty 2015, 17:11 --

Problem rozwiązany,za malo powietrza,za dużo paliwa :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy