Dzisiaj jest 30 sty 2025, 6:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2014, 18:10 
*

Rejestracja: 10 cze 2013, 16:51
Posty: 28
Lokalizacja: Rogozina
Pojazd: CPI SM
Siemka. Ostatnio w CPI'ku wymieniałem zębatki przód/tył na 14/53 i jak jadę na 5 biegu ledwo ale wkręci się na obroty tak aby wbić ostatni bieg ale jak wrzucam już 6 to od razu schodzi z obrotów i muszę redukować na 5 nieraz jak jadę z wiatrem to ciągnie na 6 normalnie ale pod wiatr ma problem, poprzednio miałem 12/62 i mocy mu nie brakowało. Gaźnik w CPI jest oryginalny Mikuni podejrzewam że 14, dysza główna jest tam 80, nie za mała?, dać większą (jaką?) myślałem nad zmianą gaźnika na 17 opłaca się ?poradźcie mi czy dysze zmienić czy to pomoże w razie wu zmiany gaźnika to jaki najlepszy w przystępnej cenie ?

Sorry od razu że zdania bez składni :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 cze 2014, 18:41 
**

Rejestracja: 27 cze 2013, 13:09
Posty: 276
Pojazd:
Jaki masz vmax na obecnych przełożeniach?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2014, 19:36 
*

Rejestracja: 10 cze 2013, 16:51
Posty: 28
Lokalizacja: Rogozina
Pojazd: CPI SM
Nie działa mi licznik, a jeszcze nie mierzyłem GPS, czy samochodem ale jak się bujnie z wiatrem na tej 6 to spokojnie się trzymam samochodów na drogach gdzie ograniczenie jest do 90 km/h, a spojrzeć na to że zazwyczaj nie jeżdżą przepisowo tylko przekraczają o jakieś 10-20 km/h więc myślę że 100 km/h powinien wycisnąć ale to jest tylko takie moje przypuszczenie, a Cepek to seryjka, na rozblokowanym dyfuzorze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2014, 20:32 
**

Rejestracja: 27 cze 2013, 13:09
Posty: 276
Pojazd:
Daj z przodu 13z bo 14z to jednak za dużo jak na seryjny silnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2014, 13:26 
*

Rejestracja: 10 cze 2013, 16:51
Posty: 28
Lokalizacja: Rogozina
Pojazd: CPI SM
Okej zamówię 13z i zobaczymy jak będzie jeździć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 21:44 
*

Rejestracja: 11 kwie 2012, 14:30
Posty: 73
Pojazd: Cpi Sm 50/80
13 bądź 12 ale to juz minimum jednak jak dla mnie zmiana przełożeń na seryjnym silniku to nie ma sensu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 22:06 
*

Rejestracja: 10 cze 2013, 16:51
Posty: 28
Lokalizacja: Rogozina
Pojazd: CPI SM
Okej temat do zamknięcie ponieważ już jest wszystko dobrze :) i głupi był to pomysł dawać 14z na przód :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy