Dzisiaj jest 18 maja 2025, 15:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2013, 23:32 
*

Rejestracja: 27 gru 2011, 19:25
Posty: 30
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Witam Cross Loncin 250 dziś stanął mi tłok po 5 minutach puściło go i odpalił zaraz po tym dolałem olej i jak odpaliłem to tak dymił na niebiesko że nic nie było widać rozebrałem go i tłok wygląda tak
http://img571.imageshack.us/img571/5129/p1230841.jpg

i cylinder ma tak pod okiem przetarcia ale pod palcem nic nie czuć
i cross chodził normalnie na wolnych i wkręcał dobrze tylko że tak dymiło że zaraz brakło oleju
przyczyna tłoka ?




_________________

Lysy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 23:57 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Podziwiam cie że to jeździło? :shock: przecież tłok jest wprost zeżarty a skoro tłok tak wygląda to pewnie cylinder nie lepszy i cały zestaw do wymiany co do niebieskiego kopcenia olej silnikowy dostaje się do mieszanki i na pewno jak wymienisz tłok i cylinder powinien już nie kopci a jak nadal bd kopcić to głowica do wymiany




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 12:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
wygląda jak by ci coś tam wpadło możliwe że nagar się oderwał o poszedł miedzy tłok a cylinder
jeśli tylko tłok mocno ucierpiał a cylinder w nieznacznym stopniu sprawdź ile szlif będzie kosztował jeśli to jest nominał obejrzyj też dokładnie głowicę
spuść przy okazji olej i zobacz czy na korku nie zebrały się większe opiłki metalu bo mogło coś pociągnąć z silnika przez kanały olejowe
tak czy inaczej czeka ciebie remont




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 19:19 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
jak by nie patrzeć cylinder plus tłok do tego silnika to koszt 220zł gdzieś a sam tłok 60zł szlif był by dobrym rozwiazaniem ale nie ma nadwymiarów do tego silnika




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 0:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
poszukaj hurtowni w swojej okolicy ale warto też się dowiedzieć u szlifierza ile będzie musiał zebrać z cylindra
chociaż nie ma tłoków po szlifach to mogą być nadwymiary nominału
jak szlifież u producenta przedobrzy stosuje się tekie rozwiązania jeszcze nie szlif ale już nie nominał
jak pamiętam w samochodach dobierało sie do selekcji A,B,C
pierwsza to nominalny rozmiar następne zależały czy w finalnym rozmiarze nie pojawiły się defekty i poprawiano pracę do następnego dopuszczalnego rozmiaru




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 0:35 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
tak selekcja zgadza się tylko każda wieksza selekcja to różnica jedna seta milimetra więc raczej nie dobrał by takiej selekcji żeby to ogarnac przykładowo selekcja A ma 64,55 a D ma 64,59 więc to tyle co nic :mrgreen:




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy