Witam,mam problem następująco,ostatnio zaczął mi strzelać z tłumika tak jakby przerywać  gdy chcę dać mu w 
[cenzura]  
   na wolnych obrotach jakoś tam jedzie ale jak chcę go wkręcić  to tak nim 
[cenzura]  szarpie i strzela... że aż odechciewa się tym jeździć 

   a więc tak:
-Wyczyściłem gaźnik i wyregulowałem 
-Luzy zaworowe elegancko ustawione
-Rozrząd też git
-Zdjąłem głowicę by zobaczyć co tam w środku słychać  i  okazało się że tłok pierścienie i cylinder ok   tylko w głowicy jak wlałem benzynę we wloty to z zaworu wydechowego trochę po bokach wyciekło ( tak spociło się jakby xD ) i teraz nwm czy to może być przyczyną tego strzelania czy nie ?  
-Sprawdzałem napięcie na cewce zapłonowej i wynosiło 5 Om  (to dobrze czy źle) ?  
Myślice że to przez ten zawór?  Mi się wydaję że jak jest nieszczelność zaworowa to poprostu ma słabsze ciśnienie sprężania lub w ogule go nie ma  a nie takie cuda się dzieją podczas jazdyy 
 
 Pozdrawiam,i z góry dziekuję za odpowiedź.
-- 05 kwie 2015, 0:33 --
A tak dokładniej  Jest to Cross  Loncin 110 4-biegi bez rozrusznika 
 Edit
Edit
Regulamin pkt. 10
3 cenzury w jednym poście i leci do kosza.
robdk