Dzisiaj jest 15 lut 2025, 22:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:45
Posty: 866
Pojazd:
MH furia pisze:
Ja bym ci polecił kawasaki kx 80 jak na początek.


x2 kolega ma a ja też mam takie tereny dużo lasów górki itp i naprawde na początek w zupełności ci to wystarczy.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:42 
***

Rejestracja: 20 kwie 2010, 10:47
Posty: 651
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJ)
Pojazd: Renault Megane II
Michalak pisze:
A masz kasę na ramoty ?
myślisz że początkujący będzie katował silnik i jeździł tak jak zawodowiec ? wiadomo że będziesz musiał robić remonty ale bez przesady i tak na pewno nie będziesz wykorzystywał całej mocy crossa




_________________

Obrazek
http://www.facebook.com/ScooterClubJG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:43 
*

Rejestracja: 04 lis 2009, 14:57
Posty: 8
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Remonty czyli tłok, neped (zebatki tyl, przod, lancuch), czesto lazyska na wachaczu itp, uszczelniacze w lagach, opony, no i do tego musial bys sie wyposazyc w rozne oleje. A wymienia sie to po to bo poprostu sie zuzywa i naprzyklad jak przez dluzszy czas nie wymienisz tloka to mozesz miec nie mila niespodzianek :)




_________________

Wr250f http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=229726

Dt 170 [sprzedana] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=159190

Slider [*] http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ght=slider




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
ronilus, x2 najpierw sie naucz dobrze na tym jeżdzić a potem po katuj go




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:44 
***

Rejestracja: 20 kwie 2010, 10:47
Posty: 651
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJ)
Pojazd: Renault Megane II
szymonkopa, dokładnie narazie spokojnie a później katuj :D
ja też miałem zamiar kupić crossa 50ccm zamiast skutera ale jednak cross nie ma schowka a jak bym jechał do szkoły nie miałbym gdzie trzymać kasku :/ więc wybrałem skutera chociaż że u mnie też jest pełno lasów bo mieszkam w górach




_________________

Obrazek
http://www.facebook.com/ScooterClubJG


Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 21:46 przez ronilus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:31
Posty: 59
Lokalizacja: Skc
Pojazd:
No wiadomo nie można mieć wszystkiego musisz wybrać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:31
Posty: 59
Lokalizacja: Skc
Pojazd:
chodzi mi o to ze jak weżmiesz skuter to bd miał miejsce na kask i browary ; D
ja u siebie nie mam nawet schowka na dokumenty wszystko w plecaku razem z olejem :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
ronilus pisze:
szymonkopa, dokładnie narazie spokojnie a później katuj :D
ja też miałem zamiar kupić crossa 50ccm zamiast skutera ale jednak cross nie ma schowka a jak bym jechał do szkoły nie miałbym gdzie trzymać kasku :/ więc wybrałem skutera chociaż że u mnie też jest pełno lasów bo mieszkam w górach


Ale cross nie ma homologacji itp. Może enduro chciałeś?

Weź sobie 250, nawet w 4t. Wg. mnie 125 w 2t to dość kosztowna sprawa, bo te jednostki są bardzo wysilone ok.40koni na kole to naprawde dużo, bo niektóre 4t 450 maja ok 45-50 koni.
Ten kx 85 też jest bardzo wysilony, on ma chyba 22 konie, ale nie jestem pewien.
Może na pierwszego crossa coś z troche niższej półki np. sachs? Sachsy jakieś 125 są produkowane w tej samej fabryce, co DT i są na tych samych podzespołach, ale wykonanie trochę gorsze no i wiadomo za markę się płaci. Ale takich ciekawych moto można wymieniać i wymieniać, ale Ty nadal nie podałeś kwoty w jakiej chciałbyś się zamknąć. Jak nie podasz budżetu to nikt Ci nie pomoże. :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
ronilus, to kask do woźnego zanosisz albo bunkrujesz w szatni. :)




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Nie ma crossówek 50, chyba, że takie dziecięce na kołach 12' 10'. Te 50, o których mówicie, to są enduro. Ale to nie ma różnicy, czy wykorzystujesz moc pełną, czy nie, wolniej zrobisz te 25mt/h do tłoka, ale i tak będziesz musiał go zmienić w crossówce, poza tym, to koszty utrzymania są duże i w enduro i w crossówce. Jak już mówiłem do lasu - enduro, na tor - crossówka.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:31
Posty: 59
Lokalizacja: Skc
Pojazd:
katować czyli ze ciągle ponad 11 tyś obrotów, grzanie silnika itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:54 
***

Rejestracja: 20 kwie 2010, 10:47
Posty: 651
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJ)
Pojazd: Renault Megane II
MH furia, najważniejsze że na kask i browary :D
Pinek*, katować czyli jak będziesz wyciskał z niego siódme poty hehehe :D manetka odkręcona na full i kręcisz wysokie obroty
Borek96, no enduro 50ccm ale wsadzi się jakiś cylinder 70cmm największą zębatke z tyłu a najmniejszą z przodu i jest moc :mrgreen: :cool:




_________________

Obrazek
http://www.facebook.com/ScooterClubJG


Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 21:56 przez ronilus, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Miki1996, a 250 w 4T wysilone nie są drogie w utrzymaniu. Zaryzykował bym stwierdzenie, że są nawet droższe. Sezonowa wymiana łańcuszka, olei, regulacja zaworów, wymiana tłoku. Tak się tylko wydaje, ale korba, zawory jak są do wymiany to duży koszt. Sety w 2T są fajne, ale sam osobiście wole jednak ćwiary w 4T.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Pinek*, jak cross może mieć homologacje, jeżeli ma juz homologację to już bardziej Enduro o charakterystyce wyczynowej krosówki :D.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:31
Posty: 59
Lokalizacja: Skc
Pojazd:
Pinek*, jak na początek to mocy ci nie zabraknie w 125. :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 22:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
pumba10022 pisze:
Miki1996, a 250 w 4T wysilone nie są drogie w utrzymaniu. Zaryzykował bym stwierdzenie, że są nawet droższe. Sezonowa wymiana łańcuszka, olei, regulacja zaworów, wymiana tłoku. Tak się tylko wydaje, ale korba, zawory jak są do wymiany to duży koszt. Sety w 2T są fajne, ale sam osobiście wole jednak ćwiary w 4T.


W zasadzie 4takty są mniej wysilone niż 2t.To co wymieniłeś to normalne rzeczy eksploatacyjne, które w 2t też trzeba wymieniać, a tłok myślę wytrzyma koło 2-3 sezonów, a nie 1. Powiesz chłopie jaki budżet?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Pinek*, żadnego crossa nie można zarejestrować! Ale ile kasy?! :mrgreen:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy