Dzisiaj jest 28 lip 2025, 22:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 mar 2011, 10:26 
*

Rejestracja: 25 kwie 2009, 16:47
Posty: 185
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
witam mam taki pomysł mam u siebie cyl chinskie no name 65cc(44mm) do minki i mam pomysł najpierw go sportowac na maksa wszystkie kanały od strony gładzi i z zewnątrz potem zrobic szlif do 45 albo 47mm czyli 70ccm i przypasowac tłoczek jakis lepszy np vertexa co o tym myslicie? dodam ze to moje 65 trafiłem dobrze bo ma lepsze osiągi niz zwykła seria prosze o opinie;)




_________________

......::::::Malaguti f12reacing ::::::......... było i mineło :(
.......::::Rex RS450::::........ nowy shit do zabawy
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=676518#676518
UWAGA!!! Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi!!!


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 10:26 przez tomusi1992, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 12:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Nie zeszlifujesz aż tak cylindra, porting? Jak go zwalisz będzie miał minimalnie lepsze osiągi a bedzie wiecej palił, nowy tłok ok ale nie ma co ryzykować z portingime na maxa




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 13:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Jeśli nawet by ci się udało go tyle zeszlifować, to wątpię żeby on wytrzymał. Chodzi o jakość




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 15:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jeśli starczy tulei to nie widzę przeszkód. Ale pamiętaj, że przeróbka cylindra to nie tylko zmiana wielkości okien. Bardzo ważne jest także ukierunkowanie mieszanki.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 17:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Witam czy na pewno opłaca ci się powiększyć pojemność o jakieś 5-10 cm³ ?? szlif będziesz musiał robić itd a ciekawe ile masz jeszcze tuleji. Bardziej by się opłacało zrobić porting ale dobry porting a obróbka okien płuczących jest trudna bo jest strasznie ciasno :/ okno wydechowe to już prosta sprawa bo ładnie można obrobić bo jest wszędzie dojście. Co do portingu to musiał byś obrać dobre kąty okien oraz jak byś się ostrzej bawił to można zmienić nakierowanie mieszanki wlatującej z okien płuczących, ogólnie to porting jest trudny i czasochłonny ale często efekt po przeróbce jest zaskakujący :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 21:01 
*

Rejestracja: 25 kwie 2009, 16:47
Posty: 185
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
portu sam bym nei robił oddam w dobre ręce a co do szlifu to musiałbym zrobic i tak moze nie o 5cmm ale do 45mm napewno




_________________

......::::::Malaguti f12reacing ::::::......... było i mineło :(
.......::::Rex RS450::::........ nowy shit do zabawy
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=676518#676518
UWAGA!!! Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy