Dzisiaj jest 04 gru 2024, 17:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 wrz 2011, 20:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Przytarłem seryjny cylinder w moim AM6 i w zimę chcę go wymienić na nowy. Skłaniałbym się bardziej w stronę alu i nicasilu, ale ceny są niezłe... Wał, korba, łożyska i reszta silnika ma 5.000 przebiegu, więc wolałbym je jeszcze zostawić na 10-15.000, dlatego wolałbym zostać przy 50ccm i zastanawiam się, co wybrać. Obecnie widzę, że wybór w tej pojemności nie jest zbyt duży.

Mieloch:
:arrow: Tec Alu 50ccm z głowicą - 365zł - Widzę, że Tec ma sporo pozytywnych opinii i chyba wystarczyłby do normalnej jazdy na 10k km? Przy dużym remoncie mógłbym wtedy pomyśleć o zmianie na jakiegoś sporta...
:arrow: Airsal Alu Sport 70ccm z głowicą - 560zł - Tej 70 wolałbym nie brać, bo jak doliczyć do tego wał, gaźnik 19, króciec, membranę i łożyska to wyjdzie ponad 1500zł...

RP:
:arrow: No name Alu 50ccm z głowicą - 530zł - Z kolei ten cylek nicasilowy no name ma nawet niezłą cenę, tylko właśnie, nie wiadomo co to za no name jest...
:arrow: Airasl Alu Sport 50ccm - 685zł + głowica 125zł - Airsal 50 mógłby być dobrym cylkiem, ale na RP wołają za komplet z głowicą 800zł :shock: , podczas gdy na mielochu za 70ccm z głowicą trzeba dać 560zł.
:arrow: Stage 6 Alu 50ccm + głowica - 720zł - Stage 6 byłby pewnie dobry (Athena), ale też nie jest najtańszy i nie jest już dostępny...

Co byście doradzili wziąć? Zakupy będę robił dopiero w zimę, bo najpierw chcę obadać silnik, czy czegoś jeszcze nie muszę wymienić.


Ostatnio zmieniony 29 wrz 2011, 19:28 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 21:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Koniecznie 70. Ewentualnie jak chcesz 50 to szlif seria + tłok vertexa i latasz na wieki wieków AMEN!. Airsal sport 70 średniej jest jakośći chociaż te nowe na tłoku bodajże mahle więcej wytrzymują. Jak byś chciał dobrą metode na wywalenie dozownika w rieju MRX/RRX to pisz na gg.Mam to już za sobą. :P




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
A skąd wziąć taki tłok, bo na alle są tylko do 125 w górę. Robiłeś kiedyś szlif i wkładałeś taki tłok, krzysiek? W sumie nie myślałem o szlifie, zawiodłem się na tym seryjnym żeliwie i wolałbym jakieś alu kupić. Nawet myślę nad tym tanim z tuleją :P. Poza tym cylek i tłok dosyć mocno się złapały i to z czterech stron - klik


Ostatnio zmieniony 10 wrz 2011, 22:30 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 23:55 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
airsale 70 są bardzo dobre.. a wał powinien wytrzymać ew. nowe łożyska




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 0:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Dr_Acula, Szlif to wydatek rzędu 50-100 zł. Są i niektórzy co za 30 zrobią ale flaszke.Tego Vertexa trzeba było by poszukać ale znalazł by się. Równie dobre tłoki to Mahle oraz pancerny Wossner. Znalazłem jeszcze dość dobrej jakośći tłok firmy :Meteor ludzie posiadają i chwalą tutaj link: http://allegro.pl/tlok-szlif-0-5-am6-ap ... 04299.html Jak chcesz coś ze sporta to weź tego airsala 70. Ale musisz o nim coś wiecej poczytać.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 9:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Airsal 70 odpada, bo czytałem w komentarzach, że gościowy na dużym gaźniku i sportowym wydechu wygięło seryjną korbę, a jak pisałem nie chcę pakować teraz w tuning ponad 1500zł.

W sumie wolałbym wymienić tłok i cylinder, bo na tym przytartym trzeba by pewnie zrobić większy szlif niż o 0,025mm. Znalazłem na RP Cylinder Naraku 50ccm żeliwny za 400zł. Za dobry tłok dam 200zł + szlif z honowaniem 100zł, a tutaj dokładam 100zł i mam wszystko nowe i też w żeliwie.

Zastanawiam się też nad tym Airsalem Sport 50 Alu, z jednej strony cena kosmiczna jak za 50, ale z drugiej na pewno zrobi ładny przebieg, będzie mocniejszy i to nicasil. Zawsze po 10k km mogę zmienić wał i łożyska i śmigać kolejne 10k. Pytanie, czy gdybym brał Airsala to dawać starą głowicę z serii, czy dopłacić 125zł za nową głowicę?

Rozumiem, że przy wymianie cylindra najlepiej dać też nowe szpilki? Czy warto zmienić też łożysko korbowodu?


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2011, 10:41 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 13:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Odświeżam, bo nikt nie pisze, a ja nadal się niczego konkretnego nie dowiedziałem.

Jakie przebiegi mogą być na Nicasilu? Bo znalazłem szczątkowe info, że na tym Airsalu 50 co 10k trzeba zmieniać tłok, ale cylinder wytrzymuje 2-3 takie zmiany tłoka.

Który z tych kitów najlepiej wybrać, żeby jeździło jak seria albo trochę lepiej i zrobiło te 15-20k km?
:arrow: Power Force 70 żeliwo
:arrow: Airsal Sport 50 alu
:arrow: Naraku 50 żeliwo
:arrow: Tec Alu 50
:arrow: No Name 50 alu


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 18:14 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 14:00 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
jesli oczekujesz od silnika podobnej mocy co miałes lub deko wiekszej to najlepszym z tego co podałes to bd
Tec Alu 50ccm
a jesli chcesz wiekszej moocy to power force to taki najsłabszy gbo maja słabe tłoki a jak chcesz zarobisty cylek to albo Airsal Sport 70ccm lub Dr Evo 73ccm z tłokiem Asso czyli takim jakim jest seryjne montowany w am6 a kosztuje cąły zestawik 560zł




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 20:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Zawsze po szlifie jest honowanie by wyrównac wszelkie nierówności. Na twoim miejscu zrobił bym szlif cylindra i nowy tłok. A po co tłok za 200 zł ? jak to jest to samo co za np 100 zł. Za 100 zł masz juz meteora. Jak np niedługo ci sie przytrze to co też będziesz wymianiał cylinder itd ?. Od tego robią szlify żeliwnych cylindrów. Rozumiem jak masz nicasil to sie nie opłaca nic juz z tym robić tylko kupic nowy zestaw. Ale jak żeliwo to szlif i nowy tłok i masz nówke. A jak kupisz Cylinder aluminiowy z nicasilem to po przytarciu mocniejszym już śmietnik.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 20:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Z wymienionych powyżej zdecydował bym sie na szlif+Vertexa. Ewentualnie tego Airsala 50.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Właśnie się zastanawiam, czy zrobić szlif albo kupić jakiś tani zestaw - wtedy gdy wał już by się kończył zrobiłbym tuning na 70ccm. Tylko, że właśnie nie mogę znaleźć żadnych lepszych tłoków pod szlif, są tylko Meteory i jakieś china. Vertexa nie znalazłem żadnego na necie ani na allegro, jest jeden Asso ale na średnicę ponad 41mm, czyli gdzieś z 4-5 szlif.

Z drugiej strony jak przeczytałem, że dobrze traktowany cylinder nicasil przejeździ ze 30 tysięcy to też jest dobrze... Teraz kupuję kit, później gdy kończy się wał to od razu daję nowy tłoczek i mam spokój na długi czas.

I kurcze mam dylemat, czy wydać mniej i później zrobić tuning, czy dać konkretną 50 i mieć spokój do zmiany na inne moto. Chyba poczekam i zobaczę, za ile będzie na mielochu ten Airsal 50, bo ma się pojawić w październiku - może będzie lepsza cena niż na RP.


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 21:18 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Powiem Ci ze po zmianie z serii na airsala 50 nie odczujesz dużej różnicy cylindry sportowe 50-tki maja to do siebie ze trzeba wysoko kręcic bo stad wyciągaja konstruktorzy tą niby moc z racingiem jeszcze wyżej. Takze jak i tak planujesz tuning to lepiej cos grubszego minimum 70 sporta to nawet lozysk nie musisz wymieniac jak nie masz luzów a cos to dla swietego spokoju 59 albo 69 zł (juz nie pamietam) mozna wydac i miec swiety spokój.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 19:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Dziś właśnie się zastanawiałem tak trochę nad tym Airsalem 70, cena podobna do 50 a jednak 70. Mówicie, że wału zmieniać nie trzeba? Mam gaźnik PHBN 16 i wydech Tecnigas E-nox, tak więc pewnie mocno wysilony by nie był ten cylinder. Tylko, że czytałem, iż te 70-tki dosyć mocno się grzeją w porównaniu do 50 i sam nie wiem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Bierz 70ccm i nie narzekaj. Sam będe wsadzał do tzr na seryjny gaźnik, wał i wydech. ;)




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 19:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Airsal 70 sport jest dosc udanym cylkiem co prawda racing jest duzo bardziej udany ale sport tez niczego sobie. Mozesz wziac tylko przy skladaniu kup lozysko korbowodu za 47 zl Malossi MHR i jezdzisz spokojnie.

PS: Dlaczego sprzedajesz ten tloczek Vertexa?




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
To jest dolne łożysko?

Bo pasuje do cylindra na styk, tzn szczelinomierz wchodzi 0,05, ale musiałbym zrobić i tak lekki szlif, a wtedy luz będzie zbyt duży. Jak nie sprzedam, to schowam go razem z cylindrem, może kiedyś przy sprzedaży się przyda.

Ogólnie stwierdziłem, że skoro moto mam dla przyjemności, to chcę jak najlepiej je zrobić, dlatego myślę na Airsalem 50 lub 70. W sumie niby 70 nie jest zbyt mocny, jest na 1 pierścieniu i w połączeniu z gaźnikiem 16 wału skrzywić nie powinien. Poza tym zakładam pod niego przełożenie na v-max i nie muszę niewiadomo jak po obrotach strzelać, żeby normalnie jechać.


Ostatnio zmieniony 29 wrz 2011, 20:03 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 20:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie to jest górne korbowodu dostaniesz je u smugglera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Rozumiem, że chodzi o to łożysko: Malossi MHR ?
To ma być łożysko 12x16x16 a nie 12x15x15??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 21:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
U Smugglera łożysko MHR ma rozmiar 12x15x15 ;) i pasuje doskonale w korbe.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 10:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Rozumiem, a czemu właśnie to łożysko? Stage 6 HQ srebrzone z mielocha byłoby złe, gorsze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy