Dzisiaj jest 05 sie 2025, 22:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 cze 2014, 22:52 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:07
Posty: 5
Pojazd: DT50 MX
Czy przy wymianie cylindra z 50 na 70cm3, gaźnika na 21mm , przyda się wymienić seryjny airbox na jakiś stożek?

DT50 cyl airsal, gaźnik 21mm dellorto


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 cze 2014, 23:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Tak, na seryjnym filtrze będzie zbyt mało powietrza, dokup stożek Malossi E5 lub jeżeli masz mniej miejsca to e13 :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2014, 23:17 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:07
Posty: 5
Pojazd: DT50 MX
też tak myślę bo mam taki set założony i dysza 85 i wydaje mi się że trochę mała jak na 70cm3 i 21mm gazior, w serii jest 14mm i dysza 84 przy 50cm3. Jak dam większą to świeca zmienia kolor z kawy z mlekiem na ciemny czyli za dużo wachy. więc żeby osiągnąć pełna moc tego cylka muszę dać mu więcej pić, i większe płuca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy