Dzisiaj jest 07 lut 2025, 18:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 15:23 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
Dzięki wszystkim za odpowiedzi :wink:
MichuRX, Czyli mówisz, że warto go kupić tak? :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 15:32 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
Eee Kolego co zarzucasz do mojego polskiego ? Właśnie chyba mam troszkę większą wiedzę, testowałem cylinder z tłokiem oryginalnym co było poprostu katastrofą i z tłokiem typu vertex i wtedy aerox jechal ponad 80 licznikowe. Napisałem prosto i wyraźnie, jak jesteś taki tjuner to wytlumacz mi dlaczego ludzie tego masowo nie kupiją tylko wolą dołożyc choćby do motoforca sport ? Poprostu nie polecam i tyle, nie każdy musi się wypowiedzieć o danym cylindrze jaki on jest ohh i ahh tylko poprostu wygłaszam moją opinię, o to chodzi na forum i w wypowiedziach, aby ludzie wygłaszali zdanie na okreśłony temat a nie przychlebiali się i szli za tłumem jak mohery za krzyżem.




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox 2002 R:
NOW !:
Tec alu 70 cc a Race
Wał RMS Racing
Tec 21 mm
SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 17:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
ynx, wcześniejszy post chyba pisałeś łokciem.., nie mówię tutaj żeby każdy głosił propagandę lecz ty napisałeś że Ci to leci 70 km/h to z lekka przesadziłeś :wink:

ynx, ponieważ dopiero co te cylindry weszły na rynek więc każdy domaga się opinii,
więc przed kupnem jakiegoś cylindra marki Polini, Stage6 itd. każdy na forum piszę posta i się pyta czy dobry i wgl. więc nie wiem z czego robisz problem. :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 18:07 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
Nie, 70 km/h nie mam zamiaru nikogo przekonywać czy cos, udzielam się tylko by pomoc i wyrazić swoje zdanie, a że miałem z nimi doczynienia to je opisuje by pomoc




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox 2002 R:
NOW !:
Tec alu 70 cc a Race
Wał RMS Racing
Tec 21 mm
SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 18:11 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
No to jestem w kropce :<
Zdania są podzielone i teraz nie wiem :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 18:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:58
Posty: 154
Lokalizacja: Krk
Pojazd:
ja krótko mówiąc polecam ten cylinder i tyle
jak ktoś nie mam 600zł metrakit czy coś to czemu nie




_________________

Wykonuje remonty wymiany tuning skuterów biegówek 2t tanio szybko Kraków okolice
gg 25761140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 18:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Zdanie o tego typu rzeczach zawsze były, są i będą podzielone :wink:

Osobiście twierdzę, że warto zaryzykować i wydać te 100-150zł.
W pierwszym poście padło pytanie co można łatwo zrobić, żeby polepszyć ten cylinder ?
Pierwsze i najłatwiejsze, co mi się nasuwa na myśl to rozwiercić kanał wydechowy tak, aby idealnie pokrywał się z wydechem bez żadnych progów, a następnie cały kanał wydechowy wypolerować na lustro. Dlaczego ? To proste. Spaliny wylatują bez żadnych zawirowywań, a dzięki polerce nie osadza się nagar.

Drugie to zniwelowanie wad odlewniczych. Często w takich tanich cylindrach spotyka się wady odlewu. Co to jest ? Zwykły mały próg metalu, którego nie powinno być. Obejrzyj dokładnie wszystkie okna i kanały. Jeśli występują wady odlewu to wyrównaj je pilnikiem lub najlepiej multiszlifierką, dremelem itp.

Oczywiście z cylindrem można robić jeszcze mnóstwo rzeczy, ale to po pierwsze wskazane dla bardziej zaawansowanych osób. A po drugie to dodatkowe wysilanie tak taniego cylindra może wpłynąć na jego krótszą żywotność.
Przedstawione wyżej dwa sposoby to tylko usprawnienie elementu, dzięki któremu być może zyskamy odrobinę mocy. Raczej nie zauważalnej, ale warto poświęcić kilka godzin i wykonać te dwie proste czynności.

Pozdrawiam




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 18:23 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
faciu3, Dzięki za wyczerpującą wypowiedź :wink:
W takim razie raczej go kupię i tak jak napisałeś, posprawdzam te rzeczy. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 18:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Nasunęła mi się jeszcze odpowiedź na jedno pytanie:

Jak dbać o ten cylinder ?

Olej. Najlepiej kupić już tez z chociażby średniej półki, który zapewni lepsze smarowanie. Nie mówię tutaj o jakiś Castrol'ach, Mobil'ach itd. bo wystarczą dwie butelki takiego oleju i jest prawie połowa wartości cylindra co w ogóle nie ma sensu. Odpowiednia dawka średniej jakości oleju i cylinder z pewnością będzie długo pracował.
Oczywiście należy pamiętać o rozgrzewaniu przed jazdą itd.

Na koniec mogę powiedzieć tylko tyle:
"Jak dbasz, tak masz".




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 18:29 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
faciu3, Myślisz, że Mobil Extra 2T będzie odpowiedni??Nie chciałbym rezygnować z dozownika, ale dolewałbym zawsze jeszcze trochę do baku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 19:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Będzie dobry :D




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 14:58 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
MichuRX pisze:
ynx a ty pewnie miałeś ten cylinder z tłokiem od 600cc i wydechem od r1
wtryskiem od hayabusy i czerwone naklejki :P
sorry za tego posta ale nie mogłem się powstrzymać nie każdemu rodzice wygarną kasą
na nie wiadomo jaki tam cylek. Ja kupiłem motorek za 1200zł już na tym był i się cieszę


Napisałem coś takiego ? Żałosne to jest, opisuje swoje, negatywne zresztą zdanie co do tego cylka które nie wzieło mi się z nikąd. Napisałem też że z innym tłokiem całkiem nieźle się sprawuje, ale to koszt kupna zestawu nówki motoforca sport który daje sporą moc bez kombinowania z kanałami i innymi tego typu pierdołami. Niby to tylko 150 zł, też tak myślałem w ten sposób jak kupowałem ten cylinder, nie mam tak jak napisałeś że starzy mi dokładają, takie odzywki też są nie najmiejscu bo mogłem kupić sobie to sam, mama, babcia a nawet mógł mi to przysłać duch święty. Miałem 2 takie cylindry bo 1 z lepszym tłokiem nieszczęśliwie się zatarł przy uszkodzeniu membranek i spodziewałem się podobnej mocy na drugim której nie otrzymałem. Testowałem - wiem. Co mnie to obchodzi że kupiłeś motorek za 1200zł ? Skąd wiesz ile ja dałem za mój? Ile dałem za części do mojego?. Poprostu wyraziłem swoje zdanie które brzmi: Cylinder jak cylinder, napewno pojeździ bo od tego ta częśc jest ale nie powinniśmy się spodziewać mocy, może dostać kopa, może być znikoma, a może jej wgl nie być, tak jest z tymi cylkami.
Pozdrawiam.

EDIT: Zresztą najlepiej jak jakaś wykwalifikowana osoba np Junior z mielocha się tutaj wypowie




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox 2002 R:
NOW !:
Tec alu 70 cc a Race
Wał RMS Racing
Tec 21 mm
SKF C4


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2011, 15:03 przez ynx, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 16:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:58
Posty: 154
Lokalizacja: Krk
Pojazd:
dobra dobra nie bulwersuj ;) ja też wyrażam swoje zdanie.
Ale chyba mi przyznasz że za 150zł przyrost mocy jest zadowalający




_________________

Wykonuje remonty wymiany tuning skuterów biegówek 2t tanio szybko Kraków okolice
gg 25761140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 21:38 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
no wlasnie mam wachanie czy szlif i dobry tlok seri nie wyszedl by lepiej/podobnie a bedzie mial mozliwoc zrobienia większej trasy bo te tłoki lubią szybciej puchnąć od markowych. Jak sie ma pieniądze to warto spróbowac, się nie ma to wg mnie warto dozbierać




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox 2002 R:
NOW !:
Tec alu 70 cc a Race
Wał RMS Racing
Tec 21 mm
SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 10:18 
*

Rejestracja: 04 cze 2009, 18:22
Posty: 95
Pojazd:
po dłuższej styczności z tym cylkiem i kompletnej regulacji ,nie polecam myślałem że to ma moc ale to mój wydech polini for race3 i gaźnik 17.5 robią robotę ,moc trochę większa niż w serii,nie dużo szybko się grzeje duże spalanie ,wniosek jest taki że za te pieniądze wolał bym zrobić szlif starego oryginalnego cylindra i kupić tłok dobrej jakości,osiągi podobne jak na serii ,lepiej dołożyć i kupić stage6 streetrace


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2011, 10:22 przez gibonek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy