Dzisiaj jest 05 mar 2025, 19:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lip 2011, 9:49 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
Czy seryjny cylinder w stalkerze jest zeliwny, czy aluminiowy? Jak coś, to po szlifie jaki tłok najlepiej kupić? Chodzi mi o rozmiar.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 10:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
Żeliwo.




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 10:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
romiar cylindra zależy od ciebie... dam Ci tylko dobrą rade... Nie kupuj taniego tłoka... :)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 14:38 
*

Rejestracja: 18 cze 2011, 13:33
Posty: 174
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
jak mialęś nominał to 40,20




_________________

zip/ek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 16:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie prawda.
Najpierw idziesz do zakładu zmierzyć cylinder i tam Ci powiedzą jaki wymiar musisz kupić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 19:53 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
Ej, a jak pójdzie jakiś pierścień i kompresja jest słaba, to wystarczy tylko nowy dać?


Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 9:45 przez HHeaTT, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 22:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Idziesz z cylindrem do zakładu szlifierskiego,oni oceniają w jakim stanie jest cylinder,czy jeden szlif pokryje wszystkie rysy i mówią Ci jaki kupić tłok,kupujesz tłok ,idziesz z tłokiem i cylindrem znów do zakładu ,zostawiasz to im i reszta zadania należy do nich..
Pamiętaj,że SZLIF ROBI SIĘ POD TŁOK..Żeby idealnie szlif wyszedł to muszą mieć tłok,żeby go sobie idealnie pomierzyli




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy