Dzisiaj jest 23 lut 2025, 10:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lis 2014, 11:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
Siemanko mam mały dylemat otóż waham się czy nie zamienić mojego Top'a Trophy na właśnie tą MHR Replikę i mam dla Was pytanie jaki jest ten cylinder?
Czy wydech Triops albo Pro Replika da przy nim radę?
Ile KM jestem w stanie z niego wycisnąć?
Czy odczuję różnicę w porównaniu do Top'a?
Napiszcie mi wszystko co wiecie o tym cylindrze i jeszcze jaka jest wytrzymałość i co zmienić w obecnym setupie żeby z niego wycisnąć max'a?
Obecny setup to:
Cylinder Top Performances Trophy 70cc
Wydech Tecnigas Triops
Wał korbowy Tec Racing
Gaźnik 21mm Tec (będzie zamieniony na Hebo Racing)
Filtr Malossi E13 (będzie zamieniony na S6 DL)
Łożyska wału i uszczelniacze RMS Metal
Sprzęgło Malossi Fly Clutch d.107mm
Wariator Top Racing Next Generation
Wentylator wariatora Hebo Manston
Pasek napędowy Dayco
Dzwon sprzęgła Tec CNC R d.107mm
Klin wału Top Performances, z przesunięciem punktu zapłonu (3x5mm)
Świeca zapłonowa NGK BR9ES
Zawór z króćcem Stage6 MKII (będzie zamieniony na króciec R/T)




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 lis 2014, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Napisze co wiem z własnego doświadczenia :wink:

Cylinder Mhr Replika to solidny cyl który lubi kręcić wysoko jak na Racinga przystało dla tego warto zaopatrzyć się w wysokoobrotowy wydech (np. yasuni c20) byle wykręcił 12-13k w tedy zaczyna się prawdziwa zabawa :wink: Użytkowałem taki wynalazek przez ok. 1200km stosując mieszankę 1:50 (olej 7.1 Malossi) i stan po tym przebiegu oceniam na celujący. Z tego co się orientowałem spokojnie można przejechać 4k do selekcji B. Co do seta na tym cylu proponował bym Ci zostawić gaznik 21 TEC który masz zamiar wymienić. Miałem taki u siebie i dość że się super regulował to na prawdę extra moto na nim latało ! Filtr S6DL to dobra opcja. Co dalej, świece NGK 9ES sobie odpuść...dla czego, u mnie wytrzymywała max 50km na tym cylindrze to samo dotyczy Irydowych wynalazków od NGK. Temat rozwiązał się sam po założeniu irydowej świecy Denso ik22. Wału TEC R nie znam, sprawdzonym wałem w rozsądnej cenie jest Top Racing HQ. Napęd to już loteria, jak wyregulujesz tak będziesz miał :wink: Z własnego doświadczenia mogę podpowiedzieć że na zestawie R/T Oversize (3,5gr / centralka Medium / start od 9k) zamiatało to całkiem zacnie :wink:

Co do jego mocy itp. to nie wiem czy uzyskasz precyzyjną odpowiedz :wink: Zobacz sobie u mnie w podpisie film z przejazdu. Może dowiesz się czegoś ciekawego :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2014, 22:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
Bardzo dziękuje za Twoją wypowiedź, śledzę Twój projekt od pewnego czas i mniej więcej wiem jak lata Twoja maszyna na obecnym secie i na MHR Replice. Powiem tak, że obecnie mam rolki 3,5 gr / centralkę Malossi Fiolet +82 i powiem, że startuje nawet z dość wysokich, ale muła nie ma wcale. Spalanie jakie osiągam ja na Top'ie to ok 5 litrów na 100 km, czyli niewiele. Sam waham się co do MHR Repliki, bo nie wiem czy odczuję dużą różnicę w mocy. Co do świecy to powiem, że słyszałem o tych Denso i planuję się w taką zaopatrzyć. Wpierw co to wymienię układ paliwowy i prawdopodobnie skuszę się na tę MHR Replikę, ale na początku będę ją użytkować na Triopsie, bo jest bardzo podobny do Yasuni C16 City, którego kiedyś posiadałeś :wink: Jak masz jeszcze jakieś rady co by tu wymienić to zapraszam do wypowiedzi :D




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2014, 15:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Fakt miałem C16 City którego niestety sprzedałem, niestety bo był to kawał solidnego wydechu który pewno teraz bym udzierał na sporcie :wink: Jednak z drugiej strony dobrze ze wymieniłem go na C20 przy Mhr bo po tej wymianie dopiero to zaczeło latać jak trzeba :wink: C16 dawał rade ale C20 to zupełnie coś innego, jak bym ściągna blokade z seryjnego squta o może takie porównanie.

MHR Replica to fajny cylinder warty swojej ceny, trzeba go jednak "polubić" po przesiadce ze sporta czy serii :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2014, 22:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
Myślę, że się skuszę na niego, ale najpierw zaopatrzę się w mocniejszy wydech, króciec R/t i stożek DL :D
Co do napędu to zobaczę jak się bd sprawował przy MHR Replice, bo obecnie mam rolki 3,5 oraz docisk Malossi +82 i startuje mi z wysokich obrotów, więc możliwe, że nie będę musiał nic regulować :wink:
W każdym razie bardzo dziękuję Ci za opinię i przejrzyste wytłumaczenie :)




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2014, 9:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
No problemo :wink:

Gaznik phbg 21 od Tec-a (kopia dellorto) swietnie sobie radzil z tym filtrem na dyszy glownej 092. Obecnie bede taki gaznik probowal ponownie u siebie :wink:

Naped narazie moze zostac jak jest, przyjdzie czas na niego jeszcze...

W razie czego smialo pisz tutaj lub na gg, bedziemy kombinowac :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy