Dzisiaj jest 09 maja 2025, 7:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 8:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2010, 12:43
Posty: 92
Lokalizacja: Pyskowice
Pojazd:
No to wiem, że MHR Replica ma dwa pierścienie :) Ale skoro ja mam już na 10mm tłok MHR Team II to zostańmy przy tym. Zobaczymy :P Zastanawiam się czy kupić też gotowe kartery pod ten cylinder, które oferował mi sprzedający, czy też zrobić sobie "samemu" w sensie - załatwiać żeby ktoś zrobił, bo ja nie mam zamiaru niczego spartolić. Chodź gdyby był jakiś poradnik jak to najlepiej zrobić, to byłym mile zaskoczony :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 8:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Robiąc samemu bez specjalnych narzedzi jest to strasznie żmudne. Ja rozwiercałem to Dremlem 300 z frezem wolframowo-karbidowym. Dobrze używany frez starczy na długo, pod warunkiem, że będziesz stosował natrysk wodny. Jest naprawdę dużo mięcha do usunięcia. Ile życzy sobie za ten karter? Jeśli w cenie normalnego i stan nie jest zły to w zasadzie warto.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 16:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2010, 12:43
Posty: 92
Lokalizacja: Pyskowice
Pojazd:
Tak to jest na pewno spoko tylko trzeba uważać żeby nie uszkodzić kartera :) Nie mam raczej takich "pro narzędzi" także już pojawia się problem. Ale może kogoś zapytam i mi pożyczy :P Jak to najlepiej zrobić "ręcznie", jeżeli w ogóle się da ??
Za kartery jeszcze nie wiem ile, ale się zapytam :P


Ostatnio zmieniony 12 paź 2011, 16:18 przez Rysiu24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 17:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
W moim wypadku pro narzędziem, był Dremel seria 300. Koszt samej jednostki ok. 120zł (kiedyś) + frez wolfram-karbid ok 50zł. Do tego natrysk wody, żeby frez się nie zapychał (oszczędzi to pracy przy wydłubywaniu alu z frezu) i za natrysk służył mi zwykły pojemnik po płynie od mycia szyb.
Zdjęcie ori karteru z karterem pod MoHeRa (tak wiem, że krzywo)
Obrazek




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 17:24 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Jeżeli to są kartery, które obrabialiśmy nie zastanawiałbym się i brał. Osoby z przysłowiowego "podwórka" wezmą trochę pieniędzy za taki rozwiert. Chcąc zrobić to u kogoś kto się już zna na tym, Panthelion, Mieloch, MSC jeżeli Cię stać to zapłacisz niestety słono. Robiliśmy maxymalny rozwiert karterów, więc masz pewność, że nie zabraknie Ci tam mocy.

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy