Dzisiaj jest 21 lis 2024, 19:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cylinder racing
Post: 19 sty 2019, 1:35 
*

Rejestracja: 30 lip 2017, 22:36
Posty: 191
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: romet 700
Mam pytanie, jak wygląda użytkowanie racinga na codzień? Ma to jakiś sens? Jak tak to jaki mniej więcej się do tego nadaje? Motoforce 70 jest spoko, ale poznam opinie o innych chętnie. I nie, nie kupuję na razie racinga




_________________

Chyba jedyny romet 700 na tej stronie
https://www.facebook.com/700-Garage-1168788153295820/?modal=admin_todo_tour

http://forum.mieloch.pl/700-garage-t424032.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 mar 2019, 14:51 
*

Rejestracja: 08 lut 2019, 13:59
Posty: 58
Pojazd: Malaguti XSM
To że cylinder jest racing to nie wszystko bo chodzi o cały setup.
Racing to taki podkręcony sport pod względem budowy do którego można wstawić komin też klasy Racing i w połączeniu z większym gaźnikiem da większą prędkość i moc niż sport.
To że będziesz miał cylek racing a standard komin albo za mały gaźnik to ten racing da tyle co sport.
Użytkowanie na codzień jest normalne tylko trzeba się przyzwyczaić, że moto zrywne u góry obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2019, 14:58 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
racing to nie podkręcony sport :), podkręcony sport to midrace. Racing to racing, wyzej od sporta i od midraca. Generlanie ludzie używają racingów na codzien, i nie jest najgorzej jak dbasz tak masz, spalanie troszke wieksze od sporta itp, a osiągi naprawdę fajne. jak złożysz fajny set na racingu to bedziesz mega zadowolony.




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2019, 23:05 
*

Rejestracja: 30 lip 2017, 22:36
Posty: 191
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: romet 700
krawat9 pisze:
To że cylinder jest racing to nie wszystko bo chodzi o cały setup.

Mówiąc racing mam w domyśle dostosowanie setu. Sam cylinder racingowy z jakimś wydechem to nie jest racing. Mowa o (to bym chciał mniej więcej) motoforce racing 70 + 24mm + wydech pokroju c20 + napęd i reszta to wychodzą często w praniu, ale dostosowana do klasy.
Plus rozszerzenie: jak z temperaturą w ac, spalaniem, awaryjnością itp




_________________

Chyba jedyny romet 700 na tej stronie
https://www.facebook.com/700-Garage-1168788153295820/?modal=admin_todo_tour

http://forum.mieloch.pl/700-garage-t424032.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2019, 23:36 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ja mam 50cc po porcie co kręci do 11500 na v-max to uwierz, że bez Lc daleko byś nie zajechał, stopnie lecą jak szalone, 140-150* w lato to myślę taki max do ilu się dochodzi jeżdżąc na max pół gazu :) Teraz pomyśl że masz 70cc i jeszcze kręcisz 12000-12500 rpm...Gdzie tu sens? Takie mody są albo na drag, albo do stuntu, albo po bułki do sklepu. Tyle. Ziomek miał sport pro 70 AC to w lato jedynie jak ostygł był lepszy niż moja 50 LC :) po 3km na max gazie w upał 35* zostawał objechany. Wg. mnie max w AC do normalnej jazdy to sport pro mk2 i tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy