Dzisiaj jest 05 maja 2025, 14:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 maja 2013, 16:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Witam. Mam roxika '04 z takim oto setem:

Gaźnik Stage6 Dellorto 19mm Black Edition

wydech Yasuni C16 Carbon

Wał Top Racing EVO NG (do 18 tys obrotów!)

wariator malossi multivar

dzwon sprzęgła stage6 Wingcooler

sprzęgło malossi fly


Jaka bedzie zywotnosc tej s6 racing mk 2 przy takim secie ? Jak myslicie, ile zrobie na nim km ?




_________________

Yamaha Aerox Race Replica 70cc EVO MHR TEAM 2 <- Zajrzyj !
Lajkuj fanpage mojego roxa ! :D
https://www.facebook.com/aerox.mhrteam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 20:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
19mm do Racinga za mały, a ile zrobisz kilometrów to nikt Ci nie powie, wróżbitami nie jesteśmy ;)




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Tak mniej wiecej... z wlasnego doswiadczenia. Jestem ciekaw, bo czytalem rozne opinie. Jedni pisza, ze te cylki sa naprawde przyzwiote, a inni ze nie oplaca sie kupowac..




_________________

Yamaha Aerox Race Replica 70cc EVO MHR TEAM 2 <- Zajrzyj !
Lajkuj fanpage mojego roxa ! :D
https://www.facebook.com/aerox.mhrteam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 21:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
7-8 tys śmiało wytrzyma przy dobrym traktowaniu i zmianie tłoka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 22:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Tlok po kazdym sezonie ?




_________________

Yamaha Aerox Race Replica 70cc EVO MHR TEAM 2 <- Zajrzyj !
Lajkuj fanpage mojego roxa ! :D
https://www.facebook.com/aerox.mhrteam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2013, 0:34 
**

Rejestracja: 14 maja 2011, 20:02
Posty: 344
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: BYŁ keeway JEST aerox VR :)
to zależy ile bedziesz jeździł i jak bedziesz jeździł każdy ma inny styl jazdy jak bedziesz dbał to tak bedziesz miał. tyle na temat nikt ci nie powie mozesz i przejechac dwa razy tyle jak nie bedziesz oszczędzał na oleju i innych podzespolach, i nigdy nie lej do takich cylkow jakis mixoli albo tych innych po 15zł to zostawia tyle nagaru ze masakra poprostu sie nie przepala ten olej ale to raczej wiesz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2013, 8:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2012, 18:58
Posty: 23
Lokalizacja: Boronice
Pojazd: Peda Eagle
Ja miałem sport pro mkII i tłok padł po 3 tysiącach km. A w racing mkII jest taki sam tłok jak będziesz wymieniał tłoki często to pojeździsz długo. Ale więcej niż 10 tyś na pewno nie zrobisz na takim cylku




_________________

...ZAPRASZAM...

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=317621




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2013, 11:59 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
BEpower, Olej to bardzo ważna rzecz będzie lał castrola delikatnie jeździł to pewnie 15tyś km zrobi bo lał dobry olej ;) Dobry olej to podstawa ale bez przesady że ma aż taki wielki wpływ na żywotność. Po przejechaniu jakiejś ilości kilometrów chcąc czy nie chcąc i jaki olej to nie był to i tak zedrze nam się mikrofilm olejowy z tulei który odpowiada za smarowanie przy rozruchy. Dla cylindra nie ma nic gorszego jak suchy rozruch wtedy wszystko po prostu się trze i cylinder dostaje po dupie. Tak mijając temat kiedyś ludzie jeździli na silnikowym luxie a mixol to był rarytas i jakoś motory chodziły bez zastrzeżeń i robiły dużo kilometrów biorąc pod uwagę wysilone silniki 2t z tamtych lat a nie jakieś komarki i jawki

jak781, Tłok wymieniasz wtedy kiedy masz już słabą kompresję ;) A nie jak to ludzie gadają co 1tyś km bo w takim przypadku to by ci brakło selekcji tłoka żeby trochę tym pojeździć. Żywotność zależna jest od tego na ile będzie wysilony cylinder bo jeżeli uzyskasz połowę jego mocy to i nacieszysz się takim cylindrem a jak wyciśniesz max no to niestety obroty zrobią już swoje i cała reszta ;)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)


Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 12:01 przez naziol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy