Dzisiaj jest 05 sie 2025, 21:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 cze 2014, 19:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:02
Posty: 422
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Malaguti F12 <3
Chciałbym aby właściciele oto w.w cylindra wypowiedzieli się o nim. Czy warto?
Jak jest u niego z żywotnością ile na nim przejadę km. Przyspieszenie jak i v/max (zależy od reszty ale chciałbym żebyście podali). Spalanie przy gaźniku 19mm. No i to tyle. I jak docierać taki cylinder.(Nigdy nie docierałem).
Proszę o normalne odpowiedzi. Komentarze typu ,,Lepszy malossi sport 70 itp'' Dziękuje chce się dowiedzieć na temat tego cylindra.
Pozdrawiam.




_________________

Malaguti F12 <3 Lc
PAMIĘTAM [*]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 cze 2014, 10:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nie warto, źle spasowany tłok, zacierają się szybko, chyba, ze dasz go do honowania, wtedy będzie okej. Polecam Ci dr evo lub top performance trophy 70 ;) cylindry kato odporne, lepsze tłoki, nie sugeruj się napisem Stage6, bo napisem nie pojezdzisz.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 14:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:02
Posty: 422
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Malaguti F12 <3
Proszę o normalne odpowiedzi. Komentarze typu ,,Lepszy malossi sport 70 itp'' Dziękuje chce się dowiedzieć na temat tego cylindra.

Kupuje zatarty Cylinder nie nowy. I chce się dowiedzieć ile zrobi się +/- km na nim. I jakie spalanie +/- z gaziorem 19mm.




_________________

Malaguti F12 <3 Lc
PAMIĘTAM [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 7:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Przy gaźniku 19mm i dyszy rzędu 70-75 przy seryjnym filtrze koło 3.5l powinna palić, przy stożku około 4 litrów, po szlifie nowy tłoczek, więc trochę podocierać trzeba. Jeżeli dobrze wyregulujesz, nie będziesz bardzo często pałował to polata kilka kafli spokojnie :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 8:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:02
Posty: 422
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Malaguti F12 <3
O taką odpowiedź chodziło. I wątpię że będzie palić 3,5 litra. Co najmniej 5l hapnie.




_________________

Malaguti F12 <3 Lc
PAMIĘTAM [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 8:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Mnie pali około 4.5 litra, a zobacz jaki mam set, więc jakim cudem, ma Tobie przy mniejszym gaźniku i mniejszej dyszy przy seryjnym filtrze może palić więcej ? Po odpowiedniej regulacji powinieneś się zamknąć w około 3.5 litra.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 17:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:02
Posty: 422
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Malaguti F12 <3
Seria mi pali 4 litry.

-- 25 cze 2014, o 17:22 --

Seria mi pali 4 litry.




_________________

Malaguti F12 <3 Lc
PAMIĘTAM [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 22:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
No to reguluj, da się zmniejszyć spalanie bez problemu..




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2014, 19:53 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
3,5 to na serii ciężko zrobić a co dopiero na sporcie .. do 5 l się zmieścisz napewno, sam cylek po szlifie będzie ok bo pasowanie będzie już takie jakie ma być mocy też jest trochę coś pokroju Malossi sporta takie 8-10 km zależy od wydechu. Street mają dużo mięcha więc opłaca się robić porting w nich gdyż daje to znaczące rezultaty przemyśl to przy robieniu szlifa bo to jakieś 80 zł więcej a cylek poziom wyżej praktycznie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2014, 0:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ja pisałem o spalaniu na serii, bo skutery wyjeżdżające z fabryki palące 4litry to przesada, więc spalanie 3.5 jest realne, na sporcie nie, no chyba, że by jeździł na maksymalnie 3/4 otwarcia przepustnicy, to może by się zmieścił w 4.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2014, 17:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:02
Posty: 422
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Malaguti F12 <3
3,5 litr to Coliber z Reala spali. Markowiec spokojnie powinien palić sobie te 4 litry.

-- 27 cze 2014, o 17:05 --

Wydech byłby narazie Yasuni z a potem myślał bym o Yasuni R lub coś tego pokroju.




_________________

Malaguti F12 <3 Lc
PAMIĘTAM [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2014, 17:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Streetem po szlifie + ladnie dopasowany tlok polatasz spore, nie sa to zle cylindry, lecz ostatnio spadly z jakoscia, ale tu moowa o uzywanym, wiec smialo bierz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2014, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:02
Posty: 422
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Malaguti F12 <3
Zastanawiam się jeszcze. Mogę mieć ten cylinder za 60zł + będę brać od tego sprzedającego gaźnik dellorto 19mm na ssanie ręczne. Muszę się jeszcze dogadać co do ceny. A i jeszcze jedno pytanie jaki wał do streeta (nie piszecie że seria ok) i jakie łożyska najlepiej do takiego zestawu?
Pozdro.




_________________

Malaguti F12 <3 Lc
PAMIĘTAM [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2014, 21:19 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
łożyska KOYO lub NTN (w zaprzyjaźnionej hurtowni sprzedawca nie poleca SKFów bo padają coraz częściej, a koyo i ntn to sprawdzone i na 100% polatają sporo) z luzem c4/c3 a czy teflon czy metal to już wybór do cb należy :) wał top racing evo ng :D najlepszy w tej klasie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2014, 21:35 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Własnie tu was co do spalania zdziwię bo 50cc ze sport wydeszkiem i gaźnikiem 12mm paliła coś ok 4,5l. A teraz zdrowy set 70cc china ,laser x pro, gaźnik 17,5mm (dysza 85, iglica na środku), seryjny filterek pali 3,5-4l to był dla mnie pozytywny szok. Spodziewałem sie coś ok 5- 5,5. Osiągi znakomite jedynie 50 na high endzie może by podskoczyła :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2014, 23:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ja również nie polecam SKFów, przy moim secie z łożyska zostało kilka kuleczek po 400km, szumieć zaczęło przy 380km, a po następnych 20 rozsypały się doszczętnie, obecnie cały silnik jest złożony od nowa na łożyskach NTN+ uszczelniacze Corteco i jest dobrze póki co.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2014, 23:32 
*

Rejestracja: 06 sty 2014, 13:34
Posty: 57
Lokalizacja: Goleniów
Pojazd: Aprilia Sr 50
Mam ten cyl i polecam
gaznik 21
wydech stage 6 pro replika
spala tak z 6 litrow
porting zrobiony
v-max 120 chyba nie jest zle ? :mrgreen:




_________________

Zapraszam !
aprilia-sr-70-sport-project-t378997.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2014, 16:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:02
Posty: 422
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Malaguti F12 <3
mi by wystarczyło jak by szedł te 110 :D




_________________

Malaguti F12 <3 Lc
PAMIĘTAM [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2014, 22:10 
*

Rejestracja: 06 sty 2014, 13:34
Posty: 57
Lokalizacja: Goleniów
Pojazd: Aprilia Sr 50
no to w sam raaz dla cb :mrgreen:




_________________

Zapraszam !
aprilia-sr-70-sport-project-t378997.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy