Dzisiaj jest 03 sie 2025, 20:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 maja 2014, 20:32 
**

Rejestracja: 18 sie 2010, 21:06
Posty: 215
Lokalizacja: Nowy tomyśl
Pojazd:
Witam. Jako iż mam trochę gotówki rozważam zakup cylindra (niskobudżetowego) http://allegro.pl/kpl-cylinder-speedfight-70-ccm-lc-power-force-i4243791996.html do tego bym założył tłok meteor/vertex. Czy to pochodzi trochę? Znajomy zrobił na tym zestawie z linku 12k km w niecałe 2 sezony. Nie chcę wydawać prawie 6 stów na renomowany zestaw bo to ma mi służyć jeszcze ten i może kolejny sezon. Jakie macie opinie na ten temat? Z góry dzięki za odpowiedzi.

PS. Napęd i wydech sportowe.




_________________

Obrazek
Speedfight 307 WRC http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=310945


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 maja 2014, 20:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
To jest lepsza china ''wyższa półka'' nie jest najgorszy, ale też nie najlepszy, pojeździć, pojeździsz, ale wymiana gaźnika to podstawa, bo na seryjnym zajedziesz to.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2014, 22:34 
**

Rejestracja: 18 sie 2010, 21:06
Posty: 215
Lokalizacja: Nowy tomyśl
Pojazd:
Czyli gaźnik 17,5 + taki zestaw i będzie wszystko grać?




_________________

Obrazek
Speedfight 307 WRC http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=310945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2014, 23:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ile można powtarzać ludzie kochani.. 17.5mm to się do serii nadaje, za przeproszeniem tego pierdolenia się już słuchać nie da, non stop to samo ''17.5 do sporta 70 nie jedzie, przerywa, zatarłem'' o kur*a świetnie, przeczytaj ten temat i się sam zastanów nad tym co piszesz..

http://www.skuterowo.com/czy-wiekszy-ga ... ej-paliwa/

Jeszcze masz temat odnośnie regulacji, żeby nie było idiotycznych postów za 2dni ..

http://www.skuterowo.com/gaznik-jak-opt ... regulowac/




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2014, 21:08 
**

Rejestracja: 18 sie 2010, 21:06
Posty: 215
Lokalizacja: Nowy tomyśl
Pojazd:
Kolego luzuj pory...
Skoro Twoim zdaniem 17,5 nadaje się do serii to wytłumacz mi dlaczego 90% tuningowanych skuterów ma przy 70 sporcie 17,5??? I jakoś nie słyszałem w mojej okolicy żeby komuś się zatarł sport na ww gaźniku.




_________________

Obrazek
Speedfight 307 WRC http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=310945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2014, 21:14 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ma rację...im cieplej tym więcej osób ma głupie pomysły..jak ktoś wbija 70cc to niech się liczy z tym że trzeba zapewnić większe chłodzenie zwłaszcza w 30* w cieniu poprzez WIĘkszy gaźnik bo długo na małym nie pojeździ, 19mm powinien być git a nawet 21, są osoby co do sporta dają 24 i chodzi dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2014, 0:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
wesii97 pisze:
Kolego luzuj pory...
Skoro Twoim zdaniem 17,5 nadaje się do serii to wytłumacz mi dlaczego 90% tuningowanych skuterów ma przy 70 sporcie 17,5??? I jakoś nie słyszałem w mojej okolicy żeby komuś się zatarł sport na ww gaźniku.


I znowu inni mają, inni jeżdżą, innym się nie zaciera, człowieku wyjdź w 30* upał i biegaj sprintem oddychając przez słomkę i zobacz, czy będzie Ci chłodno i będziesz się czuł dobrze..
Takie porównanie, ale w przypadku 17.5mm sytuacja jest podobna, po prostu ten gaźnik jest maly, montują 17.5mm spece tuningowi, którzy uznają opis danej części za najlepszy, nie koniecznie tak musi być, bo często się zdarza, że opis z realiami danej części ma mało wspólnego, masz w temacie wyżej napisane, jak oblicza się poj. gaźnika i przy jakiej pojemności cylindra jaki gaźnik się powinno stosować, skoro są na to wzory i oblicza się to pod dany cylinder, to dlaczego się spierasz? Chcesz być mądrzejszy od człowieka, który do tego wzoru doszedł, czy od tego, który wynalazł gaźnik, bo widzę jeden za drugim papuguje i twierdzi, że 17.5mm do sporta jest dobry, owszem jest- na krótką metę, bo dla was mniejszy gaźnik- mało pali, większy gaźnik- dużo pali, a to ma tyle ze sobą wspólnego, że aż nic, przy odpowiedniej regulacji 21 pali podobnie tyle co 17.5mm ale regulacja nie kończy się na śrubce składu mieszanki, a pokręcę, dam mu dyszę 120, a potem ''zalewa skuter, nie rusza, nie ma mocy, nie wkręca się'' i tak co dziennie te same osoby, te same posty, ręce opadają, jest masa tematów dot. regulacji gaźnika, a wiele osób dalej tego nie potrafi..

-- 25 maja 2014, o 00:10 --

Podążając tym tokiem myślenia '' napiszę na forum post jak gaźnik wyregulować bo nie chce mi się sprawdzić samemu '' i dzień w dzień, tydzień w tydzień te same posty, nie jedzie, przerywa, sra, pierdzi, już szału można dostać, ja rozumiem, można mieć problemy z regulacją, ale jak ktoś zakłada wydech poziomu sport/midrace do serii z seryjnym napędem i się dziwi, dlaczego nie jedzie, to jego pojęcie w tym zakresie jest jak dla mnie żadne. Jeszcze trochę, to będą pytania jak korek od baku otworzyć, albo jak kluczyk przekręcić, tak jestem złośliwy, ale z dnia na dzień są co raz to banalniejsze posty i co raz to głupsze osoby ( nie mówię o Tobie ) nikogo nie urażając, ale taka jest prawda, zamiast samemu do czegoś dążyć to nie bo po co jak na forum powiedzą, czekać tydzień na odpowiedź, zamiast samemu sprawdzić, powodzenia, oby tak dalej, bardziej zorientowane osoby wiedzą o co biega, forum przejęła masa 13 latków ( pod względem umysłu ) którym rodzice fundują skutery z górnych półek, a pojęcia nie mają żadnego, przy czym zabierają się za tuning..




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2014, 19:30 
**

Rejestracja: 18 sie 2010, 21:06
Posty: 215
Lokalizacja: Nowy tomyśl
Pojazd:
Ależ oczywiście ja wszystko rozumiem. Tylko powiedz mi skoro "niby" ten gaźnik nie jest wystarczający to cylek powinien wytrzymać kilka k km, a znam doskonale gościa który zrobił na 70 sporcie + 17,5 12k km i gdyby nie głupota to dalej by jeździł (dodam że 8k zrobił przez okres wakacyjny gdzie temperatura wynosi pow. 25*). Teoria teorią a praktyka praktyką. Mi np. wszyscy się dziwią, że przy ok 25/30 *C temperatura cieczy chłodzącej wynosi blisko 40*C (tylko przy dłuższym postoju np. przed rogatkami wzrośnie do góra 60 a potem spadnie do 40).
Zapytałem się o cylek a Ty mitu wylewasz wszystkie żale... rozumiem Cię bo mnie też to wkurza jak się pytają o podstawowe rzeczy zamiast najpierw wejść do odpowiedniego działu i poszukać porad.
Dobra wszystko wiem jak chcę się za to zabrać to:
-cylek,
-gaźnik 19mm,
-króciec,
-filtr.

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tych gaźników. Powiedz mi jaka jest różnica w gaźnikach, bo z tego co widzę to gaźniki mają swoje symbole np. PH...




_________________

Obrazek
Speedfight 307 WRC http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=310945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2014, 22:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Różnie masz gaźniki z podciśnieniem i bez podciśnienia, z możliwością podłączenia dozownika i bez tej możliwości, najlepiej podciśnieniowy wziąć, wtedy w króćcu nie musisz dziur robić :D




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy