Dzisiaj jest 21 lut 2025, 20:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2015, 11:22 
*

Rejestracja: 19 mar 2014, 15:37
Posty: 61
Pojazd: Skuter
Skuter to keeway f-act z 2007 roku
Project pierwszy:
-Cylinder 70 china na ciecz i tłok firmowy,
-Wał chinski,
-Łożyska c3 teflon,
-Gaźnik 21 china,
-Pompa wody,
-Wariator Malossi multivar,
-Pasek stage6,
-Sprzęgło tec,
-Dzwon wm motor,
-Wydech polini for race 4.
Czy zostawić oryginalne chłodzenie i dać:
-Cylinder stage 6 streetrace 70,
-Wał top racing scd,
-Łożyska c3 teflon,
-Gaźnik 19 tec,
-Lepszy wiatrak,
-Chwytak powietrza,
-Wiatrak od kompa zrobiony w plastiku osłony cylindra lepsze chłodzenie,
-Wariator Stage 6 sport pro,
-Pasek stage 6,
-Sprzęgło Tec,
-Dzwon wm motor,
-Wydech polini for race 4.
Który ten zestaw będzie dobry project bo ta sama kasa wychodzi i przy którym będzie lepiej mocniejszy i bez awaryjny pomocy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 lut 2015, 12:04 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Oczywiscie ze 2 zestaw z oryginalnym chlodzeniem :o




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 1:59 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Set 2 lepszy, ale weź coś innego niż szitrejs.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 8:09 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Zamiast street daj dr evo




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 9:42 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:13
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Dlaczego dr evo zamiast streeta ? Dajcie spokój za chwile pół forum będzie na tym jeździła.. Streetrace to dobry cylinder.
Ten drugi będzie mocniejszy. A myślałeś nad wydechem ?
Niby możesz chine kupić , do tego dobry tłok i na porting oddać. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 15:50 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
kubamikus pisze:
Dlaczego dr evo zamiast streeta ? Dajcie spokój za chwile pół forum będzie na tym jeździła.. Streetrace to dobry cylinder.
Ten drugi będzie mocniejszy. A myślałeś nad wydechem ?
Niby możesz chine kupić , do tego dobry tłok i na porting oddać. :D

Hahaha street to dobry cylek? Kiedys owszem, obecnie to śmieć. Za mala tolerancja wyrobu jest i w wyniku tego pomiędzy tlokiem a cylkiem jest 0,03-0,04 mm odstępu, a minimum to 0,06. W związku z czym streetrace zaciera sie gdy się rozgrzeje.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 16:06 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Street dobry cylek no nie -.- Komor juz Ci kiedys raz napisalem Oni wiedza lepiej, oni myslasz ze jak jest napis stage6 to cylek jest kozak w ch#$j a taki kit eco jest lepszy xd




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 16:33 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
mucia98 nie wypowiadaj się po kimś bo tylko pier*olisz tylko głupoty , których nie chcę mi się czytać co najwyżej umiesz kiwnąć głową przy czyjejś wypowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 16:36 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Ej gościu skończ już to po pierwsze, a po 2 zawsze uważałem ze street to gówno więc się nie udzielaj -.-




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 16:46 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:13
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Miał ktoś z was streetrace ? :roll:
mucia98 , twoje zdanie jakoś średnio mnie obchodzi , w ogóle nie ogarniasz tematu , a wszędzie cie pełno. :roll: :roll:
komor , Owszem tłoki nowych streetrace to badziewia. Ale jeśli chodzi o sam cylinder to to jest nadal jeden z najlepszych cylindrów 70cc klasy sport. :)
Ja z czystym sercem polecam streetrace.
Kup zatartego oddaj do szlifu i do tego dobry tłok i będzie jeździło. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 17:45 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Nie zaczynaj zdań od "ej" i grzeczniej na drugi raz , a po 2 nie wypowiadaj się KURW* jeżeli tego nie miałeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 18:29 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
kubamikus pisze:
Miał ktoś z was streetrace ? :roll:
mucia98 , twoje zdanie jakoś średnio mnie obchodzi , w ogóle nie ogarniasz tematu , a wszędzie cie pełno. :roll: :roll:
komor , Owszem tłoki nowych streetrace to badziewia. Ale jeśli chodzi o sam cylinder to to jest nadal jeden z najlepszych cylindrów 70cc klasy sport. :)
Ja z czystym sercem polecam streetrace.
Kup zatartego oddaj do szlifu i do tego dobry tłok i będzie jeździło. :D

Ano właśnie sam widzisz co piszesz. Nie tłoki są zle, bo i tloki i cyl są dobre, ale spasowania nie ma. Dlatego tak jak napisałeś streeta najlepiej kupic do szlifa. Ale kupno cyla, tloka i szlifu kosztuje prawie tyle co kupno nowego. Dlatego lepiej kupic nowego DR Evo lub Top Performances Trophy, one maja dużo lepsza jakość niż Streetrace i wieksza moc.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 18:40 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:13
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie wiem , nie miałem nowego streetrace.Ja słyszałem że tłoki tam puchną i tyle.. Dr evo i streetrace względem mocy będzie tym samym , top trophy będzie mocniejszy , ale będzie miał słabszy dół. Jest jeszcze Malossi sport , który jest dobrym cylindrem.
Różnice mocy pomiędzy nimi są naprawdę nie odczuwalne...

Edit..
Czyli generalnie możesz wziąć zestaw pierwszy , tylko dorwać jakiś zatarty cylinder LC typu streetrace , malossi sport czy dr evo dać do szlifu , do tego tłok i masz za jakieś 250 markowy cyl jak nowy. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 21:30 
*

Rejestracja: 04 paź 2014, 10:35
Posty: 70
Pojazd: Yamaha Neos i Aerox

Ostrzeżenia: 1
drugi i z kąt ci przyszło na myśl żeby niszczyć skuter na chińskich częściach to już seryjne są lepszę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2015, 11:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
@up a seryjne to jakie są made in poland? :mrgreen: takie same chińskie....




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2015, 18:38 
*

Rejestracja: 19 mar 2014, 15:37
Posty: 61
Pojazd: Skuter
No ma racje myslisz ze w skuterze oryginalne częsci to nie chińskie to jest chińskie jakbym kupił wał made in china do do tego kupić lepsze łożyska i lepsze łożysko korbowodu i działa tak samo jak firmówka a w cylindrach jest tak ze tłoki puchną zlane są z łyżeczek miałem dwa cylindry docierałem dobrze i się zatarły dużo oleju wlewałem do paliwa no i samo materiał jest miękki i nie wytrzymuje tego no czym się różni cylek chiński a firmowy chiński ma słabe materiały jest mnie kanałów i jest taki słaby od firmowego a firmowy jest dobrze zrobiony z dobrych materiałów i firmowe cylindry powinny być trochę tańsze bo za firmę tylko płacimy i za wykonanie ale do przesady cylek chiński do roxa 160zł 70cc a firmowy najtańszy z głowicą 500 jest różnica wielka w chińskim da się ogarnąć ten tłok zmianą tłoka na firmowy ale w ac w np w keewayach nie warto kupować chińskiego zestawu do tego tłoka za więcej niż ten cylinder a w lc jest opłacalne ponieważ kupie cylinder za 160zł plus tłok za 100zł i przesyłki to 300zł a kupić firmowy 500zł różnica jest 200zł dołożyć 60zł i jest gaźnik dellorto 19 ja mam tyle dopowiedzenia na ten temat




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2015, 21:27 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Tak w temacie to jeśli już uparłbyś się przy streetrace to oddaj do honowania, uzyskasz wtedy większy luz montażowy i długą eksploatacje. Przy okazji możesz zlecić pomiar luzu montażowego, akurat ta sztuka moze mieć odpowiedni luz rzędu 0,06-0,07




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2015, 21:50 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2012, 15:18
Posty: 758
Lokalizacja: Radom
Pojazd: MBK Booster/Gilera Runner
grubson1997, O człowieku, używasz czasem znaków interpunkcyjnych? Polecam.
Co do tematu to zdecydowanie zostałbym przy drugim, tym bardziej że masz mniej problemu z chłodnicami itd. A sport się jakoś nie wiadomo jak nie grzeje, ja robiłem trasy rzędy 35km bez problemu. I nie to że się grzał czy coś, nie miałem okazji więcej po prostu :D




_________________

Zobacz mój projekt stunt Boostera - klik
Wpadaj do jedynego takiego projektu- nisko szeroko i długo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy