Dzisiaj jest 05 maja 2024, 1:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sie 2013, 15:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Cześć, otóż znudziła mi się moja 72 ( 47mm ) i postanowiłem kupić coś większego, sam cylinder kosztuje +/- 90zł. Pytanie, czy głowica z kpl wm 72cc wystarczy do tego cylka, czy będę musiał rozwiercić ją i większe zawory itd. ? ten cylek ma 51mm ( niekiedy piszą 52mm ) także już nie wiem, niech się ktoś wypowie na temat tego cylka.

PS. Czy Airsal 80 nie będzie lepszy? firma, ale za czym idzie też cena..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 sie 2013, 20:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
jeżeli miał bym kase to brał bym airsala, chyba coś koło 280zł kosztuje?

ta wm 90 jest spoko, mi na początku działało dobrze nawet na seryjnej głowicy :)




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2013, 20:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Tzn no głowicę i tak mam pod te 72cc także chyba się w wm zaopatrzę, bo wtedy wydam 100 i 200zł zostanie na gaźnik, ale pytanie czy warto ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2013, 20:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
warto, tylko z gaźnikiem nie przesadzaj bo to nie 2t :P




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2013, 21:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
17.5mm czy 19?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2013, 23:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
Dobra 17,5mm wystarczy + dysze i będzie spoko ;)




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 7:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Truję Ci 4 litery, ale jakiś gaźniczek do 4t polecasz, tylko taki do +/-200 zł na mielochu oglądałem gaźniku filtrując z moją ''marką'' skutera i są różne np z tec'a za 210zł, one są bardzo fajne, tylko nie wiem, czy będą pasować. Wyglądają jak gaźniki do 2t.

Np. ten gaźnik wg filtrów na mielochu pasuje do mojego skutera.. http://shop.mieloch.pl/gaznik-tec-pro-b ... 6082.bhtml

A myślałem nad takim: http://shop.mieloch.pl/gaznik-bt-18mm,pZ043571.bhtml
czysta china ale 18mm, dysza i tak za mała, bo mam obecnie 92 i jest ogień a mało pali :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 10:21 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
I ja się podłącze do tematu

Czy taki gazior jak kolega pokazał wyżej chiński da odczuwalny przyrost mocy?
Czy w ogóle wymiana gaziora na większy jest warta zachodu?
Oczywiście nie do serii tylko do 80cc

I jak będzie ze spalaniem na większym gaziorze?-

Ciekawe jaka tam jest dysza oryginalna

Z tego co czytałem to do większych gaziorów daje się mniejsze dysze

Potwierdzi to ktoś?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 13:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Podbijam do pytania kolegi up !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 16:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
Cytuj:
Wyglądają jak gaźniki do 2t.

Nie ma reguły czy to do 2t czy 4t. oczywiście do skuterów jest więcej gaźników przystosowanych do 2t bo mają wejście na dozownik co w 4t nie jest potrzebne ale zadziałają tak samo w 4t i 2t. był nawet gościu co włożył gaźnik z 4t do apki i latało ładnie więc ? :)

różnicy ogólnie między gaźnikami 2t i 4t nie ma, np podam przykład . miałem gaźnik dellorto z aprili w chińskim bartonie ( biegówka ) i działało jak powinno .

Trzeba się zastanowić i poszukać. albo znajdziemy gaźnik pasujący pod ori króciec czyli gaźnik na wcisk o wymiarze 28mm ( średnica zewnętrzna, nie wewnętrzna) albo dokupić odpowiedni króciec pod dany gaźnik.
Trzeba również pomyśleć, czy chcesz mieć ssanie automatyczne czy manualne ( osobiście preferuje manualne )


Na mielochu nie raczą napisać w każdym z opisów jakie ma wymiary itp ( w jednym jest w drugim nie ma i to tak można zgadywać który pasuje a który nie )

Poszukałem trochę i w tej cenie w której chcesz to ten by był chyba najlepszym wyborem :
http://shop.mieloch.pl/gaznik-tec-pro-p ... 4296.bhtml

19mm jeszcze może być bo już 21/24 to za dużo zwłaszcza na seryjnej głowicy bez powiększonego okna ssącego i wydechowego.

średnica na króciec w tym gaźniku to 25mm a w chinolkach są 28 więc jest 3mm różnicy więc jak damy nową opaskę taką na śrubkę ( tak wiem oryginalnie na króćcu jest taka ale w każdym motoryzacyjnym dostaniemy lepsze) to uda wam się spasować ten gaźnik , 3mm w przypadku gumowego króćca to jest bardzo mała różnica.

ten gaźnik ma już w sobie wejście na podciśnienie więc stare wejście w króćcu można zaślepić ( kawałek wężyka i np wkręcić w niego śrubkę z sylikonem)

do tego dokupisz ssanie ręczne i będzie miazga. nie powinieneś mieć żadnych problemów przy regulacji na cylku o śr 51mm.

i tak jak wcześniej gdzieś pisałem. warto by było przy tej 90cc powiększyć okno ssące i wydechowe + przelot.
wtedy dopiero odczujesz moc :devil:

nie wiem czy wszystko napisałem zrozumiale ale się połapiecie
ahh jeszcze co do tego:



Cytuj:
1.Czy taki gazior jak kolega pokazał wyżej chiński da odczuwalny przyrost mocy?
2.Czy w ogóle wymiana gaziora na większy jest warta zachodu?
Oczywiście nie do serii tylko do 80cc

3.I jak będzie ze spalaniem na większym gaziorze?-

4.Ciekawe jaka tam jest dysza oryginalna

5.Z tego co czytałem to do większych gaziorów daje się mniejsze dysze

Potwierdzi to ktoś?


1. oczywiście, że da. Przy dobrej regulacji to i nie będzie problemów z odpalaniem itp
2. jest warta zachodu, te seryjne gaźniki to są za przeproszeniem gówna
3. to zależy od regulacji ale nie powinno być jakieś ogromne. przypuszczam, że spalanie na innym gaźniku + 90 + przelot i ewentualnie powiększone okno ssące i wydechowe da spalanie na poziomie 4l ale w końcu coś za coś. nie zrobisz rakiety która będzie palić 2l jak na serii która nie ma mocy i jedzie 45 zablokowana :)
4. jaka dysza to już zależy, w jednych są 70 do 75 a w innych widziałem na mielochu nawet 90 ale dysze nie są drogie
5. i tak i nie. to zależy od setupu zwłaszcza w 2t , jeżeli zapotrzebowanie na paliwo jest dużo w przypadku tych hajg endowych projektów to gaźnik wielki i tak samo dysza duża :P

nie wiem czy się za bardzo nie rozpisałem.




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 16:59 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dzięki za wyczerpującą odpowiedz

Jeszcze małe pytanko

W moim przypadku do mojego setupu(80cc+reszta seria) wystarczy ten chiński?

Obecnie spalanie to ok.2,6-2,7ll/100km.

Po wymianie gaźnika nie przekroczy 3l./100km.?

Skuter to Lingben model LB50QT-35(rok produkcji 2007,4T)

Na liście pasujących modeli niema tego chińskiego gaziora niema mojego modelu-pisałem do Mielocha ale odpowiedzi nie uzyskałem

Albo taki gazior
http://allegro.pl/gaznik-skutery-4t-prz ... 89829.html




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 17:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
tą chińską osiemnastkę z mielocha co podał kolega BT 18mm to spokojnie będzie pasować. wszystkie chinole 4t mają identyczne silniki.

jeżeli dobrze wyregulujesz i nie będziesz miał filtra stożkowego siatkowego to skuter nie powinien przekroczyć tych 3l/100km. mi osobiście palił prawie piątaka ale to całkiem inny setup.

jeszcze jedno .. jak zrobisz tłumik przelotowy to zwiększy się spalanie ( mówię o zostawieniu samego kolanka i dospawania końcówki z 2t)




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 17:15 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dzięki

A ten z alllegro będzie zły?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 17:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
tani bardzo :P mały błąd w opisie bo nie przepustnica 19mm tylko gardziel .
Osobiście bym go nie kupił, jest to zwykły chiński gaźnik tylko większa gardziel a może być bardziej wadliwy od seryjnego XD




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 17:36 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Czyli brać ten z Mielocha tak?

Stożka niemam i nie chcę mieć

Dysze są takiego samego rozmiaru jak w seryjnym czyli m5?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 17:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
tak, raczej powinny być te same :) w większości gaźnikach są em piątki




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 17:54 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jak dojdzie pewnie po niedzieli zdam relację czy warto było wydać na niego pieniądze:)




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 21:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jaki w końcu kupujesz gaźnik, ten co podał rellanium czy ten bt? Ja myślę na razie nad wywaleniem stożka po pojeździłem 3 dni i jakby osiągi spadły i to nie zależnie co zrobię, skuter po regulacji 2 dni dobrze jeździ potem niech go chu* strzeli jeździ słabiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
a jaki masz stożek?




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 21:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Malossi e5, w dodatku dzisiaj po dłuższej jeździe około 15km może więcej stał się potem głośniejszy, myślałem, że ma jakieś lewe powietrze, lecz wąż od gaźnika nie przepuszcza powietrza, jest on około 4cm bo przy samym gaźniku mi się żaden stożek nie mieści. ale wężyk jest dobry, dokręciłem raz jeszcze do gaźnika, rozebrałem stożek i złożyłem i wszystko jest jak nowe, a jest głośniejszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy