Dzisiaj jest 02 gru 2024, 16:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 wrz 2015, 17:37 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ostatnio zacząłem więcej jeździć i to na max gazie i nie mam problemu aż takiego z grzaniem ale dziwi mnie czy jest to normalne po jeździe na max pare km pod góre/z góry ciągle 9-10k rpm, staję i temp spada z tych 90 czy 85 na 80 dość szybko ale chłodnica ma ok 65-60* (mierzone laserowym termometrem) w każdym punkcie na swej powierzchni ma ok 60* gdy głowica 75* - czy jest to normalne? w samochodach chłodnica w pare minut ma 90* a u mnie nigdy tyle nie ma...nie mam termostatu i układ jest kilkakrotnie odpowietrzony, wąż chłodnica-cyl ciepły a cyl-chłodnia gorący, cieczy jest akurat (przy 92* troche sie wylało ze zbiorniczka -może 50ml-ale już to sie nie dzieje). Interesuje mnie to bo nie wiem czy ta chłodnica może być jeszcze troszkę zapchana czy jest git. Niby przy 75-85km/h wieje na nią i chłodzi żeberka ale 20* różnicy..nawet na postoju
skuter LC i niech tylko piszą osoby mające styczność ze skuterami LC


Ostatnio zmieniony 23 wrz 2015, 18:47 przez scoot, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 wrz 2015, 18:30 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
w skuterkach ogólnie nie ma dużo wody w układzie, także ona dość szybko oddaje ciepło nawet przez przewody ;)




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2015, 18:44 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
wiatrak-na pewno już lecę, a nie radzisz sprzedać skutera?? Nie mam problemu ze stopniami bo muszę się postarać żeby do 90* dobiło a pytanie jest czy jest ok ta różnica w temperaturze głowica - chłodnica bo wynosi 20-25*...lubię mieć zawsze na maxa dobrze zrobione a nie na 90% więc jakby coś było nie tak to piszcie śmiało - i tak się nudzę stąd te pytania..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2015, 20:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
scoot To jest prawidłowa różnica. Nie porównuj silnika samochodowego, gdzie przeważnie tkwi czterocylindrowa rzędówa. Z tego co piszesz to masz dobry układ chłodzenia, wiem do czego zmierzasz (dogrzanie silnika, który ma pracować w optymalnej temperaturze bla bla bla). To jest normalne zjawisko, że temperatura spada po przejechaniu danego odcinka. Po to masz chłodnicę i pompę "wody". BTW pomiar bezdotykowym termometrem jest powierzchniowy i nigdy Ci nie pokaże rzeczywistej temperatury silnika, która znajduje się pod warstwą metalu i cieczy, okalającej wrażliwe elementy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2015, 20:32 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
dobra dzięki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy