Dzisiaj jest 30 sty 2025, 20:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2011, 15:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 18:23
Posty: 351
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Siema, mam pytanie czy przy robieniu szlifu cylindra trzeba zmieniać tłok? czy może zostać ten co był?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 16:04 
*

Rejestracja: 03 lip 2011, 10:06
Posty: 125
Lokalizacja: Lidzbark
Pojazd:
musisz zmienić tłok po szlifie bo wtedy potrzebny będzie większy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 16:05 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 17:08
Posty: 330
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Musisz zmienić i jak kupujesz tłok to masz podany który szlif i musisz na to zwrócić uwagę :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 16:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
musi byc nowy tlok wiekszy od poprzedniego o 0,25mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 17:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 10:16
Posty: 285
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Jak masz małe rysy to większy o 0.25mm a jeśli większe to najlepiej o 0.50mm. Mi tak powiedzieli jak oddawałem cylinder do szlifu :mrgreen:




_________________

Roxi 70ccm '00 by rAm3o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 17:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
A nie wystarczy samych pierscieni ?




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 18:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
jak sie zrobi szlif to stary tłok będzie za mały i kompresji nie będzie wiec trzeba nowy większy założyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 18:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Oczywiście, że trzeba będzie. Po szlifie cylinder będzie szerszy, że tak powiem i będzie potrzebny większy tłok.




_________________

Zapraszam do mojego Speeda ! :D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=276255




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Mała podpowiedź że zawozi się zatarty cylek z nowym tłokiem... wtedy Ci szlifują bo do zeszlifowanego cylka ciężko tłok dobrać....




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy