Dzisiaj jest 31 sty 2025, 21:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 22:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Ludzie, przestańcie tak chrzanić... Jeździł 3 lata nie ważne czym, napewno ma jakąś wprawe niż miałby być świeży.. Wy odrazu że sie zabije.. Nauczy się nie bujcie się.. Bardziej pomyślicie dlaczego koleś od tego roxa evo chce go sprzedać ? Włożył kupe kasy i co ? Mnie coś tu nie pasuje.. ;] Ten skuter nie będzie tani w utrzymaniu, będzie bardzo drogi także musisz mieć jeszcze trochę siana na utrzymanie go.

Moim zdaniem lepiej jest kupic seryjny skuter (może być lekki tuning) i samemu go sobie odszykować.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 22:16 przez seku145, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 22:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Trzeba pojechać i zobaczyć, obejrzeć, przejechać. Tylko podstawowa rzecz, Nie Napalaj się. Napewno jak by doszło do sytuacji, że pojechałeś i zobaczyłeś, podejrzewam że byłbyś zauroczony w nim. Lecz trzeba myśleć rozsądnie. Ten skuter będzie drogi w utrzymaniu, szczerze ? Ja bym się w takie coś nie pakował.

Lecz zrobisz jak będziesz uważał. ;)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 22:27 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 22:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Proszę bardzo ;) Jak nie masz daleko to jedź obejrzeć, tylko tak jak mówiłem, nie napalaj się, bo napewno jak usiądziesz i tym ruszysz to będziesz zachwycony.
Przy takiej klasie cylindra, często trzeba wymieniać np. tłok. Żywotność części nie jest też już tak duża jak przy mniejszych tuningach ;) Spalanie też napewno olbrzymie.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 22:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Takie cylindry nie są raczej do całodniowych podróży po mieście, bo ze 3-4 razy byś musiał stacje odwiedzać. :D Na oko to chłop w szpitalu umarł. :p Ciężko określić ile, napewno dużo.

Ja preferuje bardziej kupno seryjnego skutera, żeby bebechy miał zdrowe i samemu sobie go zrobić. Pewniej napewno jest ;)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 23:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Nie no w 10l sie powinieneś zmieścić :D Na pierwszym zdjęciu, tak spojrzałem na półke gdzie są lagi, ona taka zardzewiała jest czy mi się zdaje ? ;>




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 23:01 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 23:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Nie dziewie się że Ci się spodobał. Tylko może być tak, że będziesz się cieszył tym 3 dni bo się coś zacznie psuć, a może być tak że sezon przejeździsz i nic się nie stanie ;)

Ja tak jak pisałem, wole kupić serie i samemu ustawić go sobie ;)
Lecz to musi być twoja decyzja co zrobisz ;) Powodzenia w szukaniu ;)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 8:38 
*

Rejestracja: 19 sie 2008, 13:04
Posty: 38
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
Powiem Ci tak. to ma 17KM po pierwsze jeśli nie jeździłeś nigdy na czymś tak mocnym... to się udupisz... bd chciał zakozaczyć albo coś i dup w rów tak jak ja;) i uwierz ,że ten silnik w 100% był katowany.




_________________

Sprzedam Yamahe TZR 2006r. cena do duzej negocjacji!
http://otomoto.pl/yamaha-tzr-yamaha-tzr ... 31579.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 8:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
klucha, wszytko warto... tyle, że ten cylinder trzeba szanować. Lać dobry olej ( taki sam jak był lany ciągle ), wymianę tłoka co pewną ilość KM.


Tak nawiasem mówiąc to jeśli klucha, jeździ już 3 lata na skuterze z prawem to ma 16 lat więc trochę oleju z głowie ma: )
Ja osobiście jestem za tym abyś go kupił. Nie wiem czemu inny użytkownicy nie doradzają Ci. Co prawda skuter ma moc, ale wszystko jest do ogarnięcia. Miesiąc czy nawet dwa przystosowania sie i zapoznania z tym jak skuter reaguje moim zdaniem spokojnej jazdy i masz wprawę. Co do katowania... to nie wiem jak to było, ale taki silnik po katowaniu może wydawać złe odgłosy, już spadać z obrotów, źle odpalać i wgl. Skąd to wiem [?], bo mieszkam w mieście gdzie dużo roi sie od skuterów po tuningu i różnym motorach.

Nie każdego co prawda stać na wymianę tłoka co pewny czas, ale kto ma to jeździ. Taki skuter może spalić z 8l jak będziesz mu ciskał. Wszystko zależy od regulacji i Twojej osobistej jazdy.

Z własnego doświadczenia mam Typhoona 70 ccm z dość dobrym tuningiem i licznikowe kręcę 110. Po ubiegłym sezonie 2009 znudziła mi sie ta moc i dokupiłem sobie Full Crossa 125 43 KM. Jak dla mnie to te 43 KM nie są aż takie straszne jeśli ma się mózg i trochę rozwagi.

Wybór należy do Ciebie. Jakbym nie kupił crossa to sprzedał bym Typhoona i właśnie szukał coś z MHR lub Evo.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 23 lip 2010, 8:43 przez dante, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 8:42 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
bez przesady że się zabije :lol: , bez problemu go ogarniesz, nie przesadzajcie że to tak wyrywa na tylnie bo sam mam squta co ma 15km i nie jest źle :) jak miałeś kiedyś squta to spokojnie możesz brać a spalanie to coś koło 10l może troche ponad 10 litrów będzie palił a tłok wymieniać będzie trzeba co około (ja bym tak robił :lol: ) 2-3 tysiące kilometrów ale tłoki nie są jakoś strasznie drogie więc luzik ale vmaxa to będzie miało... Ja bym go brał, piękny roxik i jeszcze evo :wink:
Pozdro

Edit

sory za ppp ale muszę coś jeszcze powiedzieć, taki skuter raczej nie był katowany według mnie, a tak poza tym to palenie laćka takim skutem to pryszcz :D ... Myślę że dla takiego silnika palenie gumy to nie jest zbyt obciążenie. I tak jak kolega Dante do wszystkiego trzeba używać mózgu i będzie git a z tym spalaniem może trochę przesadziłem, na pewno poniżej dychy będzie spalanie
Pozdro


Nie przepraszaj tylko edytuj!/Jurek




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h


Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 16:43 przez kamil969, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 8:50 
*

Rejestracja: 19 sie 2008, 13:04
Posty: 38
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
ja miałem prawie taki sam tuning i uwierz ,że te 2 konie to jest duża różnica.. a Dante;p ja sobie jechałem na stacje (silnik pracował tak jak zawsze;)) i nagle bum i cylindra nie było :s więc czasami nawet po pracy silnika nie jest w stanie dowiedzieć się:)




_________________

Sprzedam Yamahe TZR 2006r. cena do duzej negocjacji!
http://otomoto.pl/yamaha-tzr-yamaha-tzr ... 31579.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 11:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Rafikiss, uwierz, ale nie jest trudno się przyzwyczaić.

Według mnie ważna była by waga, wiek, wzrost tego co chce kupić. Jak ma te 16 lat to mu polecam. Jednak jak jeździ tym chinolem od wieku 10 lat to teraz ma 13 więc nie polecał bym takiemu.

Wszystko zależy od umiejętności na torze jak i ulicy.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 12:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Waga taka sama jak ja tyle, że mam 17 lat i 190 wzrostu.

Chłopie stać Cię na to ? Jak tak to bierz bo to sama przyjemność. Nie martw sie tymi opiniami, że się zabijesz czy coś. Sam wiesz jak chcesz jeździć. Opanujesz maszynę to będziesz mi dziękował, że to wziąłeś. Wiadome, że ważne są hamulce :P
Lepiej uczyć się na tym niż kupić gorsze i znów chcieć coś mocniejszego ; D A jak kupisz słabe to potem trudniej sprzedać.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy