Dzisiaj jest 26 lis 2024, 3:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 295 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 14:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
jedrula123 pisze:
dwa i pół lekko przelatasz na tłoku 90-100mth, w mojej setce mam teraz 44mth na tłoku "C" i ma się bardzo dobrze, kompresja ok, ciepły trzyma obroty, nie ma problemów z uruchamianiem... Przy 50'ciu zarzucę nowy tłok i jazda :)... W moim przypadku jest jeszcze plus, że moto było złożone u Kędzierskich, na oryginalnym tłoku, korbie, łożyskach, uszczelkach, itd. od yamahy:), więc na razie nie nie boję się, że coś się stanie :)

Chodzić, to Ci będzie chodzić cały czas, póki nie pęknie, a zdejmujesz cylinder po tych motogodzinach a tu już nie ma do czego tłoka założyć i masz 1000zł w plecy na nowy nicasil.
250 2T jest rzeczywiście tańsze w utrzymaniu od 125, tłok wystarczy zmienić co 35-40mt/h, korba co 2-3 tłoki, olej w skrzyni, dbanie o filtr, dobre paliwo i olej i bezawaryjny motocykl.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 20:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zależy od jazdy 250-tke kręcić mało kto potrafi. Ale koszty nie są takie jak piszą ci co nigdy nie siedzieli na takim motorze.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 20:19 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 23:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Ale są znacznie większe niż np DT.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 0:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Borek96 pisze:
jedrula123 pisze:
dwa i pół lekko przelatasz na tłoku 90-100mth, w mojej setce mam teraz 44mth na tłoku "C" i ma się bardzo dobrze, kompresja ok, ciepły trzyma obroty, nie ma problemów z uruchamianiem... Przy 50'ciu zarzucę nowy tłok i jazda :)... W moim przypadku jest jeszcze plus, że moto było złożone u Kędzierskich, na oryginalnym tłoku, korbie, łożyskach, uszczelkach, itd. od yamahy:), więc na razie nie nie boję się, że coś się stanie :)

Chodzić, to Ci będzie chodzić cały czas, póki nie pęknie, a zdejmujesz cylinder po tych motogodzinach a tu już nie ma do czego tłoka założyć i masz 1000zł w plecy na nowy nicasil.
250 2T jest rzeczywiście tańsze w utrzymaniu od 125, tłok wystarczy zmienić co 35-40mt/h, korba co 2-3 tłoki, olej w skrzyni, dbanie o filtr, dobre paliwo i olej i bezawaryjny motocykl.


Chłopcze zaczynasz mnie wnerwiać... Nie jest to mój pierwszy cross, nie jest to mój pierwszy tłok w tym moto i proszę nie pouczaj mnie jak mam serwisować moje moto, bo dbam o tą yz jak o własne dziecko :)... Nigdy ,mnie nie zawiodła nigdy się nic nie urwało, tłok nie zrobił mi dziury w cylku, nie urwało mi nogi, ręki itp... Nicasil jest w idealnym stanie i jest go nawet więcej niż potrzeba na następny tłok... Pozdro i poćwicz :)




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 0:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Sadi pisze:
Ale są znacznie większe niż np DT.


No to wiadomo. W DT tylko tankujesz i jeździsz. Ewentualnie raz w sezonie klocki czy olej i na tym koniec.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 17:50 
*

Rejestracja: 26 kwie 2010, 10:59
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: TGB 101S
Witam mam 3000 zł do rozdysponowania na motocykl crossowy to będzie moje pierwsze moto crossowe z tego co widzę to mam do wyboru:
Cross Diabolini XB 31 250cm
CZ 125 516

Przede wszystkim co sądzicie o Diabolini jak z awaryjnością utrzymaniem itd. oraz w które moto waszym zdaniem celować? Ewentualnie jakiś inny wybór?

Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 17:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Te całe Diabolini mają ramy z plasteliny, po przesiadce prosto ze skutera może troszkę na samym początku cię pozamiata. Silniki o dziwo w marę dobre. Dosyć mało nowych części zamiennych (jak już to są całe kity albo rynek wtórny, pojedyncze części rzadko gdzie można dostać). Jego plusem jest to, że jest niski i na początek nie będzie Ci sprawiało problemu podpieranie się itp, jednak jeśli myślisz o bardziej wyczynowej jeździe to na pewno odpada. Ciężko będzie go później pewnie sprzedać za rozsądne pieniądze

Cezeta pali jak smok, jeździ bardzo fajnie. Również mało części i powiem szczerze - gdybym miał do dyspozycji 3000zł nawet bym nie spojrzał w jej stronę. Za tyle możesz wyrwać KMX 125, DT 125, DR 125 w 4T, z resztą kilka postów wcześniej też pomagaliśmy wybierać podobny motorek.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Sadi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 19:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Lepiej kupić KX, YZ, CR albo RM 80 i będziesz miał crossa z prawdziwego zdarzenia który będzie lepiej chodził i się nadawał w teren niż DT 80 a nawet DT 125 już nie wspominając o Diabolini.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 23:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Wszystko zależy od celu zakupu. Jeśli ma służyć to śmigania po lasach to taka "osiemdziesiona" słabo się nada.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2010, 0:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Osiemdziesiątka jak się wkręci to idzie jak porąbana ale dołu mocnego to nie ma więc jak nie będziesz umiał wkręcić i wykorzystać mocy to nie pojeździsz tylko będziesz narzekał że słabe.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2010, 16:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Do lasu 80 ogólnie się nie nadaje, lepiej niech kupi sobie DT 125, jak ma zamiar jeździć po lesie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2010, 18:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Tylko zauważ, że DR 125 w 4T nie będzie zamiatało - no może na samiuśki początek. 80'tka jest w porządku - moc ma większą niż w 125 w 4T , jest bardziej narowista - a jedyne co trzeba robić to trzymać ją na wysokich obrotach :) No ale DT 125 oczywiście będzie mocniejsza :D




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:


Ostatnio zmieniony 26 lis 2010, 18:09 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2010, 18:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Na pierwsze moto crosowe ja jednak polecam 80ccm ponieważ DT 125 to typowe enduro i jest ciężkie i będzie na nim trudniej wyrobić sobie nawyki i nauczyć się jeździć. A poza tym gość chce kupić sobie moto crossowe a Wy mu DT proponujecie czy DR 125 :roll: .




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 26 lis 2010, 18:19 przez Konrad324, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2010, 21:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Większość nie odróżnia crossa od enduro. Nie zostało tu powiedziane wyraźnie, że Bleedx, szuka motocykla na tor, stąd te propozycje :wink:

Co do DR 125 - faktycznie, jest słabsze niż taka crossowa, mała 80 ale jest o wiele lepsza na początek jeśli chodzi o przeciętną jazdę po lesie (nie wyczynową). Ciągnie od spodu i nie wymaga tyle umiejętności od kierowcy. Jej plusem jest to, że jest już wymiarami zbliżona do dorosłego enduro.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Ostatnio zmieniony 26 lis 2010, 21:06 przez Sadi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2010, 23:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Konrad324 pisze:
Na pierwsze moto crosowe ja jednak polecam 80ccm ponieważ DT 125 to typowe enduro i jest ciężkie i będzie na nim trudniej wyrobić sobie nawyki i nauczyć się jeździć. A poza tym gość chce kupić sobie moto crossowe a Wy mu DT proponujecie czy DR 125 :roll: .

Jak on chciałby 80 crossówką jeździć po lesie, to by chyba oszalał, zawieszenie nie nadaje sie do lasu, jest za twarde, charakterystyka w starszych (poniżej 2000) on/off, wysokie koszty utrzymania, nabijając grube ilości mt/h w lesie. Najbardziej optymalnym wyborem będzie więc takie lajtowe enduro - DT 125.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 8:15 
*

Rejestracja: 26 kwie 2010, 10:59
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: TGB 101S
DT 125 będzie chyba najlepszym wyborem 80 do mnie nie przemawia bo będę jeździł po lesie i okazyjnie na łatwym torze. Co myślicie o tym:
http://allegro.pl/yamaha-125-dt-i1337403790.html
Warto się pakować w coś takiego na początek i przerobić go na ,,crossa" i na co uważać przy zakupie DT 125?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 11:02 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 10:27
Posty: 78
Pojazd:
Bierz DT 125 to dobre moto ja też planuję takie kupić.




_________________

http://www.zdobyjnagrody.blogspot.pl WEJDŹ MÓJ BLOG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 13:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Co do moto w linku - nie przemawia do mnie ani trochę... Sporo sianka i pracy w to by trzeba włożyć. Nie lepiej kupić cały, sprawny motocykl za +/- 2000-2500? Ja moją DT200 kupiłem za 1800zł z papierami, po remoncie i od pierwszego właściciela, więc tobie też radzę poszukać.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 9:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Sadi nie lubi moich tematów to napisze tu;p

Jak z awaryjnoscia YZF r-125? Wytrzyma na 150km jazdy? Jak z tym wtryskiem?


Nie tylko twoich. Nie lubię jak ktoś pisze nowe posty jeśli ma specjalnie przyklejony temat do takich rzeczy/Sadi




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 14:00 przez totalover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 15:48 
*

Rejestracja: 27 lis 2010, 11:26
Posty: 42
Pojazd:
http://moto.allegro.pl/yamaha-tdr-125-z ... 59517.html

Co sądzicie o tym ? Wart swojej ceny ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 295 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy