Dzisiaj jest 01 mar 2025, 0:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2011, 16:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Mam zamiar odkręcić i wyczyścić dozownik w moje DTce
Na co uważać i jak sie do tego zabrać ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 18:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Chyba najważniejsze to to, żeby po ponownym zamontowaniu w wężyku idącym do pompy oleju nie było powietrza. Najlepiej zaciśnij czymś wężyk i dopiero odłącz od dozownika. Gdy będziesz montował to zalej wężyk do pełna olejem i dopiero wsadź go na mocowanie przy dozowniku, zalej dozownik i odpal silnik. Jak mimo to powietrze pójdzie wężykiem to będziesz musiał przy pompie którąś śrubką odpowietrzyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 19:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
A jeśli chodzi o regulacje to nic mi się nie popieprzy ? bo za bardzo nie wiem jak pracuje ten dozownik ; D ktoś mi wyjaśni ? ; pp
W ogóle tak jak by mało jakoś tego oleju brał zrobiłem 1100 km a oleju ledwo co ubyło ..
Chyba że mi się wydaje ; d
A jak pójdzie to powietrze to nie odpali w ogóle ? ; D


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 19:35 przez suczysyn., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 19:40 
*

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:04
Posty: 61
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Yamaha DT 50 3MN
A więc tak:radzę Ci w DT robić samemu mieszankę normalnie do zbiornika w proporcji gdzieś 1:50, wtedy masz pewność że wszystko gra, ja na twoim miejscu odłączyłbym dozownik ale jak chcesz go mieć to miej.Z regulacją nic Ci się nie popieprzy.normalnie odpal silnik i zobacz czy idzie powietrze tak jak kolega 2xUP mówił, jak idzie to odpowietrz i śmigaj :) Pozdro.




_________________

Mój simson na:BP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 19:48 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Jak powietrze pójdzie to nie poda oleju i wiadomo co w następnej kolejności się stanie ;)

Na Twoim miejscu wyrzuciłbym ten dozownik i sam robił mieszankę bo z tego co wiem to dużo zatarć silników w 2t spowodowane były właśnie przez dozowniki ponieważ lubił sobie nie podać oleju :>

A tak póki nie zapomnisz mieszanki samemu zrobić to będziesz śmigał :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 20:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Jak mam zobaczyć czy idzie powietrze ; D
bo nie kumam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 20:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Normalnie najlepiej zamontuj przezroczyste przewody i wtedy będziesz miał pewność i wygodę.Ja tak zawszę robię.A jeżeli tego nie kumasz to po prostu nie bierz się za to.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 20:39 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 20:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
przeźroczysty jest chyba tylko igelit a jak mi wiadomo on się po pewnym czasie robi twardy powstają przecieki/zapowietrza się etc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 21:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
seb94, Może i się robi twardy ale jest bezpieczny.Poza tym DERBI w fabryce takie montuje do swoich moto




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 21:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
czy ja wiem

u mnie na króćcach metalowych gaźnika bądź kranika twardniał i puszczał

przy gaźniku paliwo

przy kraniku powietrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Ciekawe ile by chcieli w serwisie za sprawdzenie tego dozownika ... ; p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy