Dzisiaj jest 24 lis 2024, 22:44

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
*
Awatar użytkownika

Pojazd: Gilera Runner 2003 LC 70cc
Witam, posiadam od niedawna Gilerę Runner 2003 (mam też od roku Runner'a 2006 50cc, ale odechciało mi się z nią walczyć, więc dałem znajomemu, aby się z nią pobawił - czyt. naprawił).

Wracając do tematu, nie mogę się ogarnąć w tym, jaki gaźnik wybrać, ten który mam jest strasznie problematyczny, nie mogę go wyregulować, ale będę docierał cylinder jeszcze przez 400km, więc chyba nic się nie stanie jeśli będę jeździł na bogatszej mieszance - jeśli się mylę proszę mnie poprawić.
Ogólnie jestem laikiem w tematach moto, wiem tyle ile przeczytam, ale nie wydam pieniędzy na coś taniego / "chińszczyznę", kocham moje Gilerki i chcę, aby ta miłość była odwzajemniona :wink:

Setup - Runner 2003:

-cylinder: Dr Evolution 70cc
-wydech: Giannelli Reverse Kevlar
-gaźnik:
Dell'orto PHBG 19mm BS "Racing" (był: Motoforce 17,5)
-filtr powietrza: Polini Airbox
-wariator:
Malossi Multivar 2000 7,2g

Chciał bym kupić gaźnik Dell'orto 19 na automatyczne ssanie, ale jest tyle tego edycji, że wolał bym dostać jakąś poradę / link, np. dlaczego black edition, etc.
Do tego chciał bym dołożyć wariator Malossi - i tutaj też jest mały problem, bo są różne np. Multivar, Evo...
Na czym mi zależy? Na v-max :) Jak ma palić ~5l/100 - nie ma problemu, chcę aby Gilerka chodziła i była bardzo wydajna. Codziennie robie ~15km w dwie strony.

Aktualnie sprawa wygląda tak jak pisałem, ciężko wyregulować ten gaźnik (nie wiem czy jest w 100% sprawny), ciężko ruszyć z miejsca, muszę ruszyć na wyższych obrotach co mi się nie podoba, od ~45km/h już normalnie i tak do 60-65km/h jest spoko, ale gdy chcę więcej zalewa świecę i muszę cofnąć manetkę bo przymula (świeca NRG normalna do Gilery Runner), jest czarna i mokra na gwincie - zbyt bogata mieszanka - to wiem.