Dzisiaj jest 05 gru 2024, 1:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sie 2011, 21:11 
*

Rejestracja: 05 sty 2011, 23:31
Posty: 131
Lokalizacja: biała podlaska
Pojazd:
Siemka moje derbi jedzie 86km/h na 6 biegu przy 9tyś obr/min i ma jeszcze jedną blokadę tylko która to może być?




_________________

Derbi GPR 70ccm Racing http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 16:57 
*

Rejestracja: 05 sty 2011, 23:31
Posty: 131
Lokalizacja: biała podlaska
Pojazd:
pomoże ktoś?




_________________

Derbi GPR 70ccm Racing http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 18:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
A skąd wiesz, że ma blokadę? Jakie masz przełożenia? Moje Rieju na 11/52 wyciąga według GPS 75km/h, więc u Ciebie i tak jest spoko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 19:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Dr_Acula, No tak ale 9tyś??.Daje 70% na blokadę w dyfuzorze.PS cewkomodół nie był blokowany.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 19:49 
*

Rejestracja: 05 sty 2011, 23:31
Posty: 131
Lokalizacja: biała podlaska
Pojazd:
w dyfuzorze to nie wiem za bardzo czy jest bo słychać basowy dziwię i widać jakby był spawany a i przyspieszenie ma lepsze niż yamaha dt 80




_________________

Derbi GPR 70ccm Racing http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 20:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
tomek55465, W takim razie już nie masz blokad dla pewności podaj rozmiar dyszy.A basowy dźwięk to właśnie mają przeważnie zablokowane wydechy :) Aha bym zapomniał wyciągłęś tą blaszkę w gaźniku co blokuje przepływ powietrza na łączeniu filtra??




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 20:35 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 10:41 
*

Rejestracja: 05 sty 2011, 23:31
Posty: 131
Lokalizacja: biała podlaska
Pojazd:
wojak, nie ma jej tej blaszki a wydech wygląda na spawany




_________________

Derbi GPR 70ccm Racing http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 11:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
tomek55465, Z tym wydechem nie zawszę jest tak ,że jak wywalisz środek to będzie mocniejszy.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 14:38 
*

Rejestracja: 05 sty 2011, 23:31
Posty: 131
Lokalizacja: biała podlaska
Pojazd:
a więc tak na każdym biegu kręci do 10tyś obr a na neutralu około 12tyś obr, na piątym biegu idzie 80-82km/h na szóstym 86-88km/h, co ta za blokada może być?




_________________

Derbi GPR 70ccm Racing http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 14:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
pierw powiedz jakie masz przelozenia [zebatki], potem zastanawiaj sie nad blokada :P




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 9:25 
*

Rejestracja: 05 sty 2011, 23:31
Posty: 131
Lokalizacja: biała podlaska
Pojazd:
zębatki mam 14/53




_________________

Derbi GPR 70ccm Racing http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 10:57 
*

Rejestracja: 05 sty 2011, 23:31
Posty: 131
Lokalizacja: biała podlaska
Pojazd:
no i co dalej? wiecie co to za blokada
sorry za ppp




_________________

Derbi GPR 70ccm Racing http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 13:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Wychodzi na to ,że nie masz żadnych blokad.Wymień na tuningowy wydech to zmienią się osiągi.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 14:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Ja bym zostawił tak jak jest. Wydech ci poprawi osiągi ale co z tego jak kupisz wysoko obrotowy wydech będzie się przegrzewał i zacierał cylinder wiem to ze swojego przykładu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 15:20 
*

Rejestracja: 05 sty 2011, 23:31
Posty: 131
Lokalizacja: biała podlaska
Pojazd:
to tylko zmiana zębatek pomoże tak? ale do 10tyś obr max na każdym biegu kręci to nie za mało?




_________________

Derbi GPR 70ccm Racing http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 15:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Chudy18 pisze:
Wydech ci poprawi osiągi ale co z tego jak kupisz wysoko obrotowy wydech będzie się przegrzewał i zacierał cylinder wiem to ze swojego przykładu.
Chyba nie wiesz czym się charakteryzuje sportowy wydech przecież on właśnie ssie z cylindra spaliny i właśnie przez to lepiej odprowadza ciepło.Wiem co mówię bo nawet patrząc na zdrowy rozum tak jest a jeszcze lepszym dowodem jest to ,że w dt miałem elektroniczny zegar który pokazywał temperaturę i pamiętam jaka była różnica między oryginalnym a LeoVince.W gpr nie ma mowy o przegrzaniu tym bardziej iż ma on dość dużą chłodnicę w porównaniu do innych 50 nie licząc Hm




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 21 sie 2011, 15:25 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 15:36 
*

Rejestracja: 05 sty 2011, 23:31
Posty: 131
Lokalizacja: biała podlaska
Pojazd:
a jakbym dał cylinder conti 50(lub inny cylinder 50 jakiejś marki lepszej) to by coś dał bo 1000zł za wydech to trochę dużo




_________________

Derbi GPR 70ccm Racing http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40


Ostatnio zmieniony 21 sie 2011, 15:37 przez tomek55465, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 15:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Tuningowy cylinder i oryginalny wydech to kiepska opcja.Ja ostatnio jakiś 1miesiac temu widziałem wydech do gpr-a conti za 350zł na allegro.Najlepiej zostaw ten cylinder co masz i kup wydech.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 15:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Odblokowana jest. Mi Apka tak samo latała, czyli pod 90km/h. Tylko na długich prostych dochodziła do 100km/h przy obrotach 11tys. Pamiętaj, że to tylko 50-tka.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 16:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Podam ci konkret przykład i dokładnie przeczytaj.
Moja RS 50 miała seryjny cały zestaw cylinder itd .Gaźnik dellorto 16 przy dyszy 109. Wydech doppler racing kosztował gdzieś na nasze z 800-900 zł. Na takim zestawia apka kręciła obroty na luzie do 15 tyś albo i więcej bo seryjnie apka ma tylko do 12 tyś. Podczas jazdy kręciła do 12 i trochę więcej . Po przejechaniu 13 km wskaźnik temperatury był prawie na czerwonym (prawie).
Po przejechaniu około 1000 km cylinder tłok do wywalenia zatarty był od strony wydechu. Po wymianie cylindra tłoka działo się to z powrotem . Sam fakt iż aprilia na cylindrze 50 jechała 105-110. Dodam żeby nie było olej jaki lałem to był t-mobil 2t. I dlatego nie wstawię już nigdy wysoko obrotowego wydechu do 50cm3.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy