Dzisiaj jest 01 lis 2024, 5:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2009, 21:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lip 2008, 11:59
Posty: 16
Pojazd:
Witam. Gdy jade swoją sendą to na 1 2 i 3 biegu chodzi normalnie gdy wrzucam 4 i wyżej to strasznie ciężko jest jej weśc na obroty nie to co na niższych biegach. Czego to może być wina? Proszę o porady.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 8:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Z miejsca jak ruszasz też muli?




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 8:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lip 2008, 11:59
Posty: 16
Pojazd:
Tak. Przy ruszaniu trzeba dać jej więcej gazu bo inaczej zgaśnie. Ale jak sie juz ruszy to jest dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 9:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
To pewnie o to samo chodzi co tu - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=29851

Też stawiam na tłok/pierścienie




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 11:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lip 2008, 11:59
Posty: 16
Pojazd:
tłok i pierścienie napewno są dobre bo ma bardzo dobry spręż i pali na dotyk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 21:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
heh no a kto powiedział że zaraz wszystko musi paść? Jak sprawdzałeś kompresję? Palić może na dotyk. U mnie jest to samo. z kopki pali z minimalnego pociągnięcia a na starcie nie ma siły. i na przyszły tydzień chyba robię szlif na większą pojemność, powiększam kanały wydechowe i wkładam nowy tłok to napiszę jakie efekty




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Ostatnio zmieniony 21 sie 2009, 21:05 przez Sadi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 15:09 
*

Rejestracja: 24 wrz 2008, 18:32
Posty: 12
Pojazd:
ja uważam, że to nie jest wina tłoka ani cylindra. Objawy by był takie, że nie równo/płynnie by wchodził na obroty ale na wysokich miałby moc. Poza tym to nie dzieje się z dnia na dzień. Zacznij od zdjęci filtra powietrza i zobacz jak chodzi bez- to jest często przyczyna braku mocy...




_________________

KUTER




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 10:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
mela20061 pisze:
gdy wrzucam 4 i wyżej to strasznie ciężko jest jej weśc na obroty nie to co na niższych biegach

Adam Kutrowski, chyba napisał że na niższych biegach jest w miarę dobrze nie?




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 15:11 
*

Rejestracja: 24 wrz 2008, 18:32
Posty: 12
Pojazd:
a nie wpadłeś na to, że przy wyższych prędkościach silnik jest bardziej obciążony i potrzebuje więcej powietrza?




_________________

KUTER




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 17:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Jaki kolor świecy (czarna, siwa, brązowa), jakie zębatki (ile zębów - może ma po prostu za ciężko; to tylko motorower), jaka kondycja tok/cylinder (czy jest próg i jak duży), jaki gaźnik i czy juz przeczyszczany, jaki króciec ssący, czy jest filtr paliwa i w jakiej jest kondycji (ten od powietrza mniej przytyka, ale warto żebyś słowo o nim tez napisał).

Liczmy na to, że to jedna z tych błachostek, bo może być też moduł, cewka, czujnik stopki (jak jest), cz. luzu ale lepiej nie krakać.

pozdr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 20:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lip 2008, 11:59
Posty: 16
Pojazd:
Posiedziałem troche przy gaźniku i juz jest troche lepiej. Jutro sprawdze jeszcze z tym filtrem. Zębatki ma dobre 13 i 53. Tłok/cylinder jak wyżej pisałem ma dobry spręż. Dodam że jak jest zimny to gorzej idzie ale to chyba normalne. A i jeszce jedno pytanie co może być przyczyną że światła bardzo słabo świecą trzeba dobrze kręcić motor żeby zaświeciły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 20:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
słaby akumulator (mały problem: doładować/kupić nowy) lub słabe ładowanie (większy problem). może to mieć związek z brakiem mocy, bo to nie romet, tylko minarelli, które ma przecież moduł a nie przerywacz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 8:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lip 2008, 11:59
Posty: 16
Pojazd:
Po pierwsze to nie jest minarelli tylko silnik derbi, po drugie akumulator jest nowy, a po trzecie światła nie idą z akumulatora, z akumulatora idą kierunki stop, klakson, obrotomierz i wentylator




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 8:44 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
mela20061 pisze:
co może być przyczyną że światła bardzo słabo świecą trzeba dobrze kręcić motor żeby zaświeciły.
Najpewniej zbyt mocne żarówki/ka jak na moc cewki oświetlenia.Ile W ma ta teraz :?:
Wg schematu ma byc 35W. Jest taka :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 24 sie 2009, 8:47 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 10:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lip 2008, 11:59
Posty: 16
Pojazd:
Tak żarówka taka jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 10:53 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
W zasadzie jak trzeba gazować na maxa aby światło rozpaliło się dobrze to oznacza ze moc żarówki jest lekko przeholowana,lub ma słaby styk,ale obstawiam to pierwsze :? Mozesz spróbowac przeczyścić styki w lampie,żarówki też.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 16:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lip 2008, 11:59
Posty: 16
Pojazd:
To nie od żarówek tylna lampa tak samo świeci a wymieniałem żarówkę na inną i to samo, ale może powiecie jeszcze coś o tym co może być z tą mocą wyregulowałem gaźnik i pomogło troche. Czy może byc to wi na tłumika?? Mam sportowy ale nie wiem co to jest za tłumik. Senda kręci mi do 10,5 tyś obr/min.


Ostatnio zmieniony 24 sie 2009, 16:30 przez mela20061, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 23:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
mela20061 pisze:
Po pierwsze to nie jest minarelli tylko silnik derbi, po drugie akumulator jest nowy, a po trzecie światła nie idą z akumulatora, z akumulatora idą kierunki stop, klakson, obrotomierz i wentylator


przepraszam, nie wiedziałem, nawet nie stałem nigdy w poblizu sendy :evil: :ups:

Chciałem tylko pomóc. Musisz jednak wiedzieć, ze ogólna zasada funkcjonowania pewnych podzespołów jest podobna. Co z tego że akumulator jest nowy jeśli piszesz że światła nie są od niego zasilane. W takim razie pozostaje kwestia żarówek lub ich zasilenia prądem (wiem, odkrywcze), czyli muszisz zmierzyć, jakie parametry ma prąd wytwarzany przez twoją prądnicę.

mela20061 pisze:
...może powiecie jeszcze coś o tym co może być z tą mocą wyregulowałem gaźnik i pomogło troche. Czy może byc to wi na tłumika?? Mam sportowy ale nie wiem co to jest za tłumik. Senda kręci mi do 10,5 tyś obr/min.


Bez podania szczegółów o które poprosiłem cię wcześniej za bardzo nikt nic nie wywróży.
Tak, to może być wina tłumika. Musi być odpowiednio dobrany do danego silnika (2T, derbi - koniecznie). Nie może byc sportowy od czegoś innego (np 4T) bo spowoduje to spadek mocy i złą, nierówna pracę silnika. Już dużo lepszy jest oryginalny tłumik. Być może jest to rozwiązanie zagadki.

pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy