Dzisiaj jest 21 lis 2024, 19:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sty 2020, 0:08 
*

Rejestracja: 07 sty 2020, 23:47
Posty: 3
Pojazd: Derbi Senda
Imię: Mateusz
Witam! Mam problem. Tak jak w temacie. Posiadam sende z 2003 roku. Set to: cylinder Polini Race 80 żeliwo, gaźnik oko pwk 24 (dysza 100), filtr stożek i kilka innych mało istotnych pierdół typu sprzęgło Most. W ostatnim czasie zmieniłem wydech z tecnigasa enoxa, który był po prostu za słaby na spawaka od Platka (rezo 8-14k). Problem polega na tym, że po zmianie wydechu senda jedzie normalnie na 1, 2 i 3 biegu a od 4 wzwyż nie chce się wkręcić, zamula i utrzymuje tylko stałą prędkość, w ogóle nie przyśpiesza. Co może być nie tak? Jakaś regulacja gaźnika, większe dysze czy co? Dodam, że problem wystąpił od razu po zmianie wydechu. Jeszcze kilka dni temu gdy miałem enoxa wszystko było w porządku. Proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 sty 2020, 2:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Witam
Problem tkwi w regulacji gaźnika i zapłonu.
Przy wydechach z dużym doładowaniem wzrasta wrażliwość silnika przed rezonansem.
Nie czujesz tego na niższych biegach ze względu na to, że silnik na wyższych biegach jest pod większym obciążeniem.

Spróbuj pobawić się regulacją gaźnika szczególnie przy średniej partii obrotów.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sty 2020, 21:40 
*

Rejestracja: 07 sty 2020, 23:47
Posty: 3
Pojazd: Derbi Senda
Imię: Mateusz
Dzięki! A co miałeś na myśli mówiąc o regulacji zapłonu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2020, 0:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Jeżeli masz sportowy zapłon jest możliwość przestawienia statycznego kąta zapłonu. Przy niektórych zapłonach jest także możliwość zmiany mapy zapłonu.

Przy seryjnym zapłonie można zmienić kąt zapłonu poprzez usunięcie wpustu czółenkowego i przestawienia koła magnesowego o pewien kąt.

Jak byś zwymiarował wydech mógłbym pomóc lepiej :p




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2020, 10:11 
*

Rejestracja: 07 sty 2020, 23:47
Posty: 3
Pojazd: Derbi Senda
Imię: Mateusz
Dzięki wielkie za pomoc, narazie będę próbował z gaźnikiem a zapłon niestety mam seryjny. A jeśli chodzi o klin to musiałbym kupić taki z przesunięciem punktu zapłonu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy