seb94 pisze:
bedziesz sie tak bawił w to odpalanie i duszenie na tym gaźniku to raz dwa pierścionki strzeli
koniecznie większy gaźnik, a jak nie to zamiast stożka ( o ile go masz) seryjna puche powietrza
temu silnikowi wyraźnie brakuje benzyny i nawet ssanie ci tego nie poprawi
Weź Ty człowieku zobacz co Ty napisałeś haha. Pierścionki strzelą niby dlaczego? Jak to nawet na obroty nie weszło.. Typy lataja na MHR Replicach przy 17,5mm i żadne pierścionki nie strzelają ani paliwa nie brakuje. Większy gaźnik poprawia tylko wewnętrzne chłodzenie silnika, pozatym nic wiecej. Dawke paliwa reguluje się dyszami i pozycją iglicy..
Pozatym dziś wyjeździłem 3l beny, jutro wyjeżdzę kolejne 3l i koniec dociera. Docieram naprzemiennie spokojna jazda do rezo pyrkam sobie hamuje redukcja troche wiecej niz rezo i tak ciagle czasami przeciagne na 3,4 biegu =) W aluminium ważne, żeby nie przegrzać.