Dzisiaj jest 01 lis 2024, 2:27

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd: Derbi Senda 2005 SM x-treme
Witam. ostatnio bylem na przegladzie ktorego nie dostalem, poniewaz nie mam kierunkowskazow. -.-
a wiec bylbym bardzo wdzieczny jakby ktos by mi pomogl je dobrze zamontowac
dodam ze jestem w TYM BARDZO ZIELONY.. i zupelnie nic nie wiem o elektryce...
a wiec tak.

na kierunkowskazie mam 2 kabelki
tyllko na jednym kierunkowskazie mialem wsuwke elekryczna

Obrazek
Pytanie brzmi. czy na kazdym kabelku i na kazdym kierunkowskazie musi tak wsuwka byc?

Dobra lecimy dalej.
z przodu na elektryce mam 2 wiązki kabli
jedna wiązka idzie od przełacznika kierunków, włacznika swiatel , klaksonu itp. a druga ogolnie ucieka pod siedzenie, do tylu i na bok :P
Wiazka kabli od przelacznika kierunkow itp to NR 1 a ta wiazka ktora ucieka pod siedzenie i na bok to NR 2

zdjecie :

Obrazek

Teraz dam wam zdjecie wiazki NR 1. w ktorej Wlasnie Wy zobaczycie ktory kabelek jest od kierunkowskazow. i wlasnie tylko nie wiem czy tam sa 2 kabelki od kierunkow. czy 1 kabelek... wgl musicie mi to jakos objasnic. bo skoro sa 2 kabelki na kierunkach to co zrobic z tym drugim kabelekiem? ;P nie wiem rowniez czy kabelki w wiązce NR 2 . sa wgl istotne w zamontowaniu kierunkow?
Dobra mam nadzieje ze mi odpowiecie na pytanie ;)

ZDJECIE

Obrazek

Teraz dam wam zdjecia ciagu daleszego kabli z wiazku NR 2. i chyba gdzies ten przerywacz trzeba podpiac nie? ;P powiecie mi gdzie jesli byscie wiedzieli ;D

Obrazek---> KABLE POD SIEDZENIEM

Obrazek---> kable z boku

JESLI BYLO BY POTRZEBNE DODANIE DOKLANYCH ZDJEC TO DODAM>
MAM JESZCZE DOKLADNE ZDJECIE KABLI Z WIAZKI 2.. JELSI KTOS BY CHCIAL POMOC INDYWIDUALNIE TO ZAPRASZAM NA GG 13364067. mam rowniez skype... moglbym nawet zrobic rozmowe wideo na skypie, dzieki czemu moglibyscie sami dokladnie zobaczyc wszystko ;)

ELEKTRYKA jest pod DERBI SENDA 2005 SM X-TREME

LICZĘ NA WASZĄ POMOC :)