Dzisiaj jest 31 paź 2024, 6:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 mar 2010, 11:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
witam czy jak bym np. założył jakiś sportowy komin do sr Di-Tech czy to coś da??




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 11:17 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
Myślę ,że da przecież zasada działania 2T się nie zmienia czy to gaźnik czy wtrysk.




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 12:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
aha a jesteś pewien ??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 14:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
MiChm, Da tyle samo co na normalnym 2t na gaźniku.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 14:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Czytałem, że dość trudno się reguluje taki wydech w techu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 14:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zobacz, był taki temat w dziale morini. Wydech da coś dopiero po wgraniu nowych map wtrysku, a to wiąże się z dużym kosztem. Zakładając go bez regulacji możesz jedynie pogorszyć osiągi.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 15:02 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Właśnie że nie osiągów na 100% nie pogorszy, troszkę polepszy (zamiast powrotu mieszanki będzie powrót powierza do cylka (wtrysk) wiadomo że zmiana map zapłonu dużo da, tylko że ich niema. Z tego co wiem zachwalają sobie leona zx :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 15:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
a hebo tylko nie wiem jakie?? ;p i czy da się te mapy wgrać u Elektro mechanika ??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 16:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
NIE MA SPORTOWYCH MAP WTRYSKU.

jest jedynie sport ecu malossi które się zakłada do malossi sporta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 16:25 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
raczej nie. Takimi zabiegami zajmują się wyspecjalizowane serwisy z odpowiednim sprzętem. A nie lepiej wychaczyć na allegro używane ECU odblokowane ?

A co do wydechu w techu, są podzielone opinie. Jeżeli przysiądzesz nad pożądną regulacją to powinno być wszystko OK, we wtrysku trzeba być cierpliwym.

Cytuj:
Jako, że "sportowe" mapy ECU nie istnieją, osiągi po zmianie wydechu zależą tylko i wyłącznie od regulacji napędu. Duży wpływ ma również sam wydech. Użytkownicy DiTech'ów z Holandii oraz zza oceanu bardzo pochlebnie wypowiadają się jedynie o LV ZX (model 5582 - bez chromu lub 5582C - chromowany) lub seryjnym wydechu


[shadow=blue]Źródło : Apriliasr.pl[/shadow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 19:26 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Trzeba by się dowiedzieć jakiegoś tunera od chip tuningu samochodów, czy dało by rade zmodyfikować mapę techa. Podejrzewam jednak, że poniżej 300zł by nie dało rady zejść.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 21:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2009, 23:43
Posty: 227
Lokalizacja: Lwówek Ślaski
Pojazd: Apka Sr/Zip SP
nieda rady nic zmodyfikowac :'p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 21:50 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
Rowan pisze:
Trzeba by się dowiedzieć jakiegoś tunera od chip tuningu samochodów, czy dało by rade zmodyfikować mapę techa.


..ale Ty piszesz głupoty :shock:

Najlepsze wyjście do odblokowane ECU np. Malossi.


Ostatnio zmieniony 12 mar 2010, 21:51 przez raggaman555, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 22:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Najlepiej w ditechu spisuje się laser x-pro + malossi multivar.
Gościu miał taką srkę (loginu nie pamiętam) i zacnie śmigała. :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2010, 13:51 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
raggaman555, niby na jakiej podstawie tak sądzisz? Przecież to jest sterownik z mapą wtrysku... W samochodach tak samo są silniki sterowne. No to jeżeli piszecie, że trzeba by wgrać inną mapę, których nie ma, to najprawdopodobniej było by dobrym rozwiązaniem zapytać tunera czy byłaby możliwość, aby wyciągniętą mapę zmodyfikował. To wcale nie są głupoty. Poczytaj sobie o Chip Tuningu. Nie wiem na cym polega blokada w ECU Di-Techów, ale jeśli moc jest ograniczona mapą, to modyfikacja mogłaby spory przyrost dać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2010, 20:11 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Tyle, że komputer w ditechu nie jest tak dopracowany, jest to po prostu "uboższa" konstrukcja. Jeśli wymienisz seryjne Ecu na Molossi to szybciej będzię się zużywał cylinder.. Wymiana pierścieni co jakieś 5 tyś km a wymiana całego tłoka co 10 tyś km..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2010, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
niby czemu tak się będzie zużywać??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2010, 20:55 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 14:50
Posty: 90
Pojazd:
na ECU Malossiego roznica jest spora ale nie wiem skad Darex, masz takie info na temat wymiany tloka co 10 tys.Tlumik w Techu nie da ci wzrostu osiągow tak jak w gaznikowcu.Po odpowiedniej regulacji ktora nie jest wcale trudna(oczywiscie dla osoby znajacej sie na rzeczy) osiagi w moim przypadku poprawily sie(przyspieszenie i v-max).Wiec nie piszcie takich głupot jak SPORTOWE MAPY bo takie poprostu nie istnieja i zostało to potwierdzone.Istnieje jedynie ECU zablokowane do 25km/h , 45km/h i Full Power(inaczej zwane odblokowane).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy