Dzisiaj jest 12 lut 2025, 1:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 maja 2013, 19:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Siema...
Ręcę mi powoli opadają i ludzi z którymi to robię (nie robie pierwszy raz bzyka ani Ci ludzie). No więc tak...
Kupiłem SR nie palącą (di-tech) i postanowiłem ją zrobić na gaźnik. Kupiłem od gaźnika głowicę, zamiast TPS wskoczył gaźnik dellorto 12mm, zamiast pompki paliwa kranik podciśnieniowy i bla bla.

Po złożeniu do kupy nie odpala... Tz. łapie, łapie, łapie i nic...
Sprawdzone:
- Uszczelniacze
- Króciec
- Membrany
- Świeca itd.

Na początku myślałem, że nie odpala z powodu słabej kompresji... Wrzuciłem nowe pierścienie i nic. Raz zagadała na wiertarce na 3-5sek i to tylko tyle.

Kompresja... Hmmm trudny temat - już 4'tym manometrem mierze i żaden nic nie pokazał (w każdym moto jakim sprawdzałem)... Cylinder bez rys, jajka nie widzę, progu nie ma :/

Pod świece było podlewane, na plaka, na dezodorant... Świec milion pięćset :/

Co może być nie tak?

Kompresor był zaślepiony, ale mówie może łapie lewe powietrze i nie odpala - więc założyłem kompresor i to samo :roll: :roll: :roll:

Wole się spytać co jeszcze mogę spojrzeć. Injector mryga cały czas jeśli ma to znaczenie - iskra jest, paliwo jest, powietrze jest :P


Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, 19:30 przez Zwol4, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 21:26 
**

Rejestracja: 10 mar 2013, 19:11
Posty: 226
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
miejsce po kompresorze obklej też silikonem, podlej pod świecę i musi załapać , jak nie to albo słaba kompresja albo lewe powietrze nie ma innej opcji, zobacz czy iskra nie przeskakuje, może jest w nieodpowiednim momencie




_________________

Zobacz SR'kę :D http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=348436
KUPIĘ WARIATOR MALOSSI MULTIVAR DO MORINI!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Tam gdzie była zaślepka użyłem Grey'a do sklejenia (nie chciało puścić) więc wkręciłem kompresor (aby się upewnić i to samo). Lewe powietrze? Króciec ok, uszczelniacze też. Odpalany bez filtra powietrza (zatknięcie ręką 1/2, 3/4 i milion kombinacji). Iskra jest w GMP (sprawdzana domowym sposobem), lecz jakbym miał lampę stroboskopową to bym dokładnie sprawdził :)




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 0:11 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Hmm.. no, no, powiem, że ciężki przypadek..
A próbowałeś na jakimś innym gaźniku ?
Jesteś pewien, że ci go nie przylewa ?


Ostatnio zmieniony 28 maja 2013, 0:13 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 8:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Przypadek beznadziejny... Gazniki wkladane dwa. Dellorto i gunter 12. Dysza 74, iglica najwyzej (zabezpieczenie). No ale co jak co po podlaniu pod swiece powinna cos zalapac a ona sobie strzeli (chce odpalic ale nie moze). Dzisiaj bede mial lampe stroboskopowa i zobacze czy jest zaplon w dobrym momencie :x




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 10:27 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Zwol4 pisze:
Dzisiaj bede mial lampe stroboskopowa i zobacze czy jest zaplon w dobrym momencie :x

Tylko, że i tak zapłon w tym silniku jest nieprzestawialny..

A kabel W/N, fajka ? Masz jakieś na podmiankę ?
W najgorszym wypadku - ECU..
Co prawda rzadkie przypadki, ale się zdarzały.


Ostatnio zmieniony 28 maja 2013, 10:28 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 10:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Fajka i kabel ma przebicie czasami... Ale nie sadze zeby to byl powod tego ze nie odpala.




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 10:47 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Nie wiem, ja tylko sugeruję.. Na odległość ciężko.
Co nie zmienia faktu, że sprawdziłbym to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 11:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Hmmm musze zalatwic manometr ktory jest sprawny i pokaze mi ile dmucha. Tylko sie marwie, kupie cylek a ona bedzie robic to samo co teraz...




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 11:10 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
No trochę cuduje.. Kilka SR przerabiałem i zawsze po podłączeniu przewodów etc zagadała bez problemu.. Później to już tylko regulacje bla, bla..
No kompresję sprawdź, ściągałeś ogólnie cylek ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 11:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Tak sciagalem cylek ale z msc temu. Progu nie bylo rys tez nie. Pierscienie mialy przedmuchy wiec zmienilem.




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 11:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
A kranik podaje paliwo ? bo miałem taki przypadek, że po zatkaniu tych króćców w baku (od pompy paliwa i nadmiaru) robiło się podciśnienie i dopiero z otwartym bakiem ruszyło :P

ps. pamiętasz jak mówiłem, że będą problemy z ditechem ? ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 11:26 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
mass143 pisze:
pamiętasz jak mówiłem, że będą problemy z ditechem ? ;>

Zawsze są... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 11:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
mass143, kranik podaje paliwo (zalewa świeczkę), ale z otwartym bakiem też spróbuje. A masz cylinder do moriniego tego co miałeś??
Darex, szczegóły :mrgreen:




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 14:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
mam ale siedzi w mojej sr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 17:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Zwol4, Naprawde dość dziwny przypadek. A próbowałeś zmienić swiece? Miałem podobnie na uszkodzonej, jak swojego przerabiałem. Bo to wygląda własnie na wine elektryki świeca kabel fajka, zapłon :) Bo paliwo ma wszystko ma wiec. Co do IC mruga bo zworki niemasz :) Zrób i bedzie swiecić swiatłem ciągłym i może zapali, bo np teraz niema takjakby sygnału ecu o innej dawce paliwa :P




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html


Ostatnio zmieniony 28 maja 2013, 17:38 przez Qubi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 20:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Chyba się wyjaśniło raz na dobre.
Wkurzyłem się niemiłosiernie i wziąłem sr na przyczepkę z kumplem. Pojechałem do znajomego i zmierzył mi kompresje sprawnym manometrem. Efekt?
Bez odkręconej manetki: 6,4 bara
Z okręconą manetką: 6,6 bara
To chyba będzie to :twisted:




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 21:33 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Szczerze to watpie, ale i tak juz sie nadaje do szlifu. Na takiej kompresji jeszcze powinna hulac bez problemu..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Hah. Nawet mnie nie załamuj bo mam takie same myśli... Założe nowy cel a ona nic się nie odezwie? :D To chyba bym pociął ją hehe.




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2013, 12:38 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
No trochę ryzyko jest, ditech na takiej kompresji to by na pewno dobrze nie chodził, jeśli w ogóle by odpalał, ale dla gaźnika ta kompresja jeszcze nie jest tragiczna.
Najlepiej jakbyś zrobił podmiankę cylka z kimś..
Bo jednak cena szlifu + tłok + uszczelki to też się robi koszt, a jeśli po tym zabiegu i tak nie zapali, więc kasa pójdzie się jeee...ć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy