Dzisiaj jest 19 lip 2025, 22:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lis 2011, 15:31 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:02
Posty: 38
Pojazd:
Witam

Czy jak po odkręceniu manetki prawie na max silnik zaczyna sie dławić a jak odpuszę to jedzie normalnie to znaczy że : dysza głowna jest za mała czy za duża??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 16:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
jak sprawdzic? przejedz ok 1km na full manetce popuszczając mu troche i potem wykręć siwecę jesli moka za duzo a jesli sucha za mało :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 16:38 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:02
Posty: 38
Pojazd:
wymieniłem dyszę na większą i przestał się dławić. trochę tylko mnie niepokoi, że śrubę od mieszanki mam wkręconą do oporu. Jak zaczne odkręcać to prze pierwsze 1,5 - 2 obroty sruby nic się nie dzieje a potem prędkość obrotowa silnika zaczyna spadać. tak jakby ciągle dysza byla za mala. Co sądzicie? A moze iglice bardziej wyciagnąć?

gaznik stage6 dellorto 21
dysza 90
cyl metrakita KM 70cc DT
polini super sport wydech
a i jeszcze stozek polini airbox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 19:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
daj moze dysze 95 ? i na iglicy o 1 wicej


Ostatnio zmieniony 12 lis 2011, 19:08 przez skolsik13, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2011, 1:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
miniak1300, na wolnych obrotach to nie wina dyszy głównej może gdzieś lewe powietrze łapie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2011, 11:28 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:02
Posty: 38
Pojazd:
YAKUZA - nie dławi się na wolnych obrotach. napisałem tylko że regulująć mieszankę obroty się nie zwiększają. największe są na wkręconej do oporu srubie regulacji mieszanki.




_________________

___________________

metraki HM 70cc
komin Polini Super Race
dellorto 21




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2011, 15:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
miniak1300, wkręć śrubkę od mieszanki do końca i wykręć 2.5 obrotu :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2011, 15:56 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:02
Posty: 38
Pojazd:
a dlaczego nie o dwa i trzy-czwarte????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2011, 18:35 
**

Rejestracja: 16 wrz 2011, 19:48
Posty: 278
Lokalizacja: ciemne(radzymin)
Pojazd:
podobnie miałem w roxie ,więc wywaliłem stożek i jest dobrze na orginalnym filtrze (delorto 19 ,dysza 95)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy