Dzisiaj jest 30 sty 2025, 23:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2009, 6:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
kupilem speeda 2 lc 06'. Problem jest w tym ze trzeba go wyregulowac bo na starcie ma dosc duzego mula, nie moze sie zebrac na obroty zeby wystartowac tylko tak wachluje, raz wiecej, raz mniej, a jak juz wejdzie to rakieta...Ma on zmieniony wydech jednak nie mam pojecia co to za tlumik xd zaraz wrzuce fotki http://img257.imageshack.us/my.php?image=tlumikin.jpg i moja prosba, czego to moze byc przyczyna, zlej dawki oleju/paliwa czy rolki/sprezyna?

na jednosladzie powiedzieli mi ze to rolki, jednak tematem bylo malo osob zainteresowanych wiec pisze tu. Jesli rolki to jakie kupic
5.50 - 6.00 - 6.50 - 7.00gr czy 4.00 - 4.50 - 5.00 - 5.50gr bo raczej, nie lzejsze. Seryjnie speed ma 8.4g

pzdr all


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2009, 6:52 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2009, 8:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Na wydechach się nie znam, ale to mi wygląda na Lasera x-pro/hebo np. Przeczytaj, co pisze na tej naspawanej blaszce na wydechu.


Jeśli strasznie kopci przy starcie, to jest to wina gaźnika. Pobaw się z iglicą, ustaw na środkowy ząbek najpierw, potem reguluj śrubką. Wiem, bo sam tak miałem.
Zresztą zobacz filmik: http://www.youtube.com/watch?v=IMxtkUIG_t8

Jeśli tak Ci się robi, to reguluj gaźnik ;)




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2009, 9:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 15:18
Posty: 282
Pojazd:
Według mnie to jest Tecnigas Next R chrom :), tylko cos długa ta koncówka...




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
Malossi MHR Replica 70cc
Wydech Polini For Race 3
Wał korbowy Stage6 HPC
Gaźnik Dell'orto 21mm
Sprzęgło Hebo R Racing
Wariator Malossi Multivar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2009, 18:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
jednak winowajca jest gaznik, zmienilem swiece i juz nie bylo tego, pojezdzilem z 10km i powli znow jest. czyli gaznior do regulacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2009, 18:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
a juz nie zakldajac tematu nowego, mozesz mi powiedziec co to jest za kontrolka pierwsza po prawej? bo ja tam nic nie mam tylko zaroweczke chyba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2009, 19:47 
**

Rejestracja: 18 paź 2008, 18:35
Posty: 226
Pojazd:
klikszen, Taka dioda??. w niektórch wersjach jest od imobilajzera ( nie wiem jak sie pisze)


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2009, 19:47 przez Kafarx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2009, 9:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
speed9 pisze:
Według mnie to jest Tecnigas Next R chrom :), tylko cos długa ta koncówka...



ew. bidalot S3R lub S1R w chromie.




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2009, 14:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 16:16
Posty: 116
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
To żadna wina wydechu ani niczego innego. Twój skuter dostaje za bogatą mieszankę powietrza i nie ma siły ruszać. Zmień gaźnik bo jak zgaduje masz oryginalny ?;> Albo jeżeli nie masz na nowy gaźnik to załóż przedłużkę do filtra powietrza powinienes dostać przy kupnie :P No a jak nie masz no to masz problem. Zatestuj bo jestem 100% pewien że to to.....




_________________

Yamaha Aerox 2006r
Cylinder Hebo Manston Replica
Wariator Polini super 9 rool
Sprzęgło Stage6 tourque control
Gaźnik 21mm
Wydech Yasuni C16
Wał Polini EVO I
Pasek malossi Kevlar
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 4d2#156713




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2009, 18:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
przedluzke filtra...hmm chodzi Ci moze o taki plastik ktory sie wklada w ten otwor w filtrze powietrze i ta rurka konczy sie przy cylindrze? jesli ta to mam zalozona


edit: dla ciekawych wydech to laser x-pro : d

edit 2 xd: http://img102.imageshack.us/my.php?image=naforum2.jpg <--chodzi o ta czesc zaznaczona na zolto?


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2009, 19:02 przez klikszen, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2009, 19:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 16:16
Posty: 116
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
No to jedynie zostało wyregulować gaźnik daj do specjalisty to ci to zrobi... Może za mało dostaje powietrza a może za dużo :p On ci to powie




_________________

Yamaha Aerox 2006r
Cylinder Hebo Manston Replica
Wariator Polini super 9 rool
Sprzęgło Stage6 tourque control
Gaźnik 21mm
Wydech Yasuni C16
Wał Polini EVO I
Pasek malossi Kevlar
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 4d2#156713




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2009, 19:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
swieca jest zawsze mokra, i dosyc ciemna ( nie jezdzilem duzo, bo jeszcze nie mam blach, narazie troszke po dzialce i po bocznych uliczkach. Wiec moze sie jeszcze nie wypalillo wszystko czy cus ^^) Moze masz racje, oddam mechanikowi i tyle : /

aa wlasnie, moglbys powiedziec ile sie wlewa oleju do przekladni w speedzie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2009, 20:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Omega_xxd pisze:
To żadna wina wydechu ani niczego innego. Twój skuter dostaje za bogatą mieszankę powietrza i nie ma siły ruszać. Zmień gaźnik bo jak zgaduje masz oryginalny ?;> Albo jeżeli nie masz na nowy gaźnik to załóż przedłużkę do filtra powietrza powinienes dostać przy kupnie :P No a jak nie masz no to masz problem. Zatestuj bo jestem 100% pewien że to to.....


OMG.. Tobie jak się gaźnik rozreguluje, to też go od razu zmieniasz? W ogóle, to co mu jakaś przedłużka filtra da? Co to ma do rzeczy? Na 99%, jeśli świeca jest mokra i czarna, to jest to wina rozregulowanego gaźnika. Ja nie jestem mechanikiem, ani skuter maniakiem, ale każdy Ci to powie.

Mechanikowi nie masz po co oddawać. Zrobisz raz sam, to będziesz już umiał zawsze. Wiem na własnym przykładzie.. Też kombinowałem, jeździłem po zakładach, aż się wkurzyłem, wykręciłem iglicę i okazało się, że na 5 czy 6 ząbków, na 1 od góry była..
Wyjmij iglicę (na samej górze gaźnika, taka hmm.. jakby gwiazdka, takie rowki ma) i wyjmij linkę z tłoczka, ustaw iglicę na środkowym ząbku i zabezpiecz z powrotem. Potem sobie próbuj regulować gaźnik śrubeczką. Ustaw sobie obroty, tak żeby nie gasł samoczynnie i reguluj mieszankę.

Hihi.. Co do wydechu to aż mnie zamurowało, że odgadłem jako jedyny xD




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2009, 20:36 przez ToMiX156, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2009, 20:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
ToMiX156 pisze:
OMG.. Tobie jak się gaźnik rozreguluje, to też go od razu zmieniasz?

Mechanikowi nie masz po co oddawać. Zrobisz raz sam, to będziesz już umiał zawsze. Wiem na własnym przykładzie.. Też kombinowałem, jeździłem po zakładach, aż się wkurzyłem, wykręciłem iglicę i okazało się, że na 5 czy 6 ząbków, na 1 od góry była..
Wyjmij iglicę (na samej górze gaźnika, taka hmm.. jakby gwiazdka, takie rowki ma) i wyjmij linkę z tłoczka, ustaw iglicę na środkowym ząbku i zabezpiecz z powrotem. Potem sobie próbuj regulować gaźnik śrubeczką. Ustaw sobie obroty, tak żeby nie gasł samoczynnie i reguluj mieszankę.

Hihi.. Co do wydechu to aż mnie zamurowało, że odgadłem jako jedyny xD


takie rzeczy to ja wiem, ale przedtem mialem chinszczaka i za nic nie mozna go bylo wyregulowac :/

co do wydechu to gz xdd sam mnie naprowadziles, potem posprawdzalem na google, youtubie itp i na koncowce wydechu u mnie gdzie powinna byc ta blaszka sa tylko dwie dziurki, pewnie ktos wyrwal ja XD.

Teraz pare pytanek, bo kapie mi troszke z laczenia wydechu z cylkiem, dokrecenie nic nie da, wiec pewnie uszczelka..
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 9fa007b80d <--bedzie dobra?

teraz dalej.. :D
wata do tlumika, bo ta jest przepalona i jakos jej malo
czym sie rozni ta
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 9fa007b80d
od tej
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 9fa007b80d


i ostanie, olej do przekladni
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 9fa007b80d <--- bedzie dobry? starczy go? xd



ps. zaraz postawie plusy
edit: tu chyba nie ma plusow :roll:


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2009, 20:46 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2008, 20:20
Posty: 30
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
uszczelka będzie, kierując się renomą firm i opiniami to wata raczej z Hebo. Apro po tematu- czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak zmienić watę? Tzn. gdzie jest i jak się do niej dostać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 20:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
r8TREKKER pisze:
uszczelka będzie, kierując się renomą firm i opiniami to wata raczej z Hebo. Apro po tematu- czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak zmienić watę? Tzn. gdzie jest i jak się do niej dostać.



bardzoo latwo. odkrecasz koncowke wydechu, sciagasz ta rurke i pod nia bedzie wata (albo i nie :P ) wyjmujesz stara, wkladasz nowa i znow przykrecasz, tyle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 16:16
Posty: 116
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
ToMiX156 Po to jest ta przedłużka żeby zmniejszyć dopływ powietrza do gaźnika. Pozdro




_________________

Yamaha Aerox 2006r
Cylinder Hebo Manston Replica
Wariator Polini super 9 rool
Sprzęgło Stage6 tourque control
Gaźnik 21mm
Wydech Yasuni C16
Wał Polini EVO I
Pasek malossi Kevlar
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 4d2#156713




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 21:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
a moglby mi ktos powiedziec, bo dzis bawilem sie gaznikiem. Ustawilem iglice na sam srodkowy rowek (jutro sie wezme za regulacje, bo dzis malo czasu). Przekrecilem 1 srubke i zaczela mi leciec benzyna. czy to sluzy do czyszczenia gaznika ? :roll: :P , czy trzeba go normalnie rozkrecic i przeczyscic? Drugie pytanko, wiem ze swieca ma byc kawa z mlekiem, ale ma byc wilgotna, sucha, mokra? jak to powinno byc :) :lol:

dzieki za pomoc wszystkim




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 21:12 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Gaźnik się normalnie odkręca, rozkręca i wykręca wszystkie dysze, następnie się je przedmuchuje i sprawdza wzrokiem czy jest przez nie prześwit. Spuszczanie paliwa nie powoduje , że gaźnik zrobi się czysty, Najważniejsze są dysze> :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 21:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Okey ;D, jutro zabieram sie do pracy. tylko powiedz mi, wszystkie srubki mam wkrecic na maxa, oprocz tej od powietrza i obrotow?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 21:29 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Tak podokręcaj wszystkie, ale nie za mocno , bo urwiesz. Regulację przeprowadza się tylko tymi dwoma, jedna jest od wolnych obrotów, a druga od składu mieszanki. Jak się to robi , poszukaj, ja to już pisałem wiele razy.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy