Dzisiaj jest 23 kwie 2025, 12:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sty 2013, 2:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 22:37
Posty: 190
Pojazd: Derbi Senda X race 50 SM 2007
no siemanko

Ostatnio skonczylem skladac silnik w swojej maladze , wszystko jest jak najbardziej wporzadku . Lecz przyszedl czas na regulacje . Mam stozka bez gąbki dosc mały , miałem dysze 90 przy gazniku 17,5 mm to jechal najlepiej na powietrzu odkreconym w zakresie 0,1-0,5mm , przy wiekszej dawce slabo ruszal , a powiedzmy na 2-3 obrotach gasł przy ruszaniu ale i tak przy full manetce przerywał .

Teraz rozwierciłem sobie dysze na wzor 110 , wiertłami jubilerskimi i jest to samo , na seryjnym filtrze jeszcze gozej .

I teraz pytanie, w jaka dysze celowa .

Wrazie co set up w podpisie .




_________________

Używajcie Polskich znaków ! Obrazek
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE .

Aktualnie jeżdzę Derbii Sendą x Race z 2007 r

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 12:05 
*

Rejestracja: 05 cze 2011, 10:46
Posty: 94
Lokalizacja: Wołomin/Duczki
Pojazd: Vapor SWAP
Bo na serii filtrze dysza nie może być większa niż 90 a nawet 85 chyba...


Zakładaj stożek ale Z GĄBKĄ i dysze ok. 120.


Ostatnio zmieniony 27 sty 2013, 12:05 przez Ero1413, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy