Dzisiaj jest 21 lut 2025, 1:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 14:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 11:10
Posty: 202
Pojazd:
Przejeździłem 5tys km na stożku początkowo na kompletnej serii a teraz przy lekkim tunie i nic. Wiadomo że stożek to skuter ma więcej mocy i trochę traci na żywotności ale nie żeby od razu miał się zatrzeć raz go kompletnie zatopiłem i nic skuter zgasł i od razu zapalił piachu też sporo na nim było. Czyszczę go co jakieś 2-3 tygodnie bez nasączania jedynie kąpiel w rozpuszczalniku. Najlepiej jak byś sam zmierzył średnicę u mnie była 32mm i przy okazji większą dysze w granicach 70-80.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=117364


Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 14:36 przez RESU, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 20:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Van Holden pisze:
Chociaż to możliwe, że koledzy kupili sobie stożki RMS za 30zł, którzy filtruje tylko kamienie i nie zmienili dyszy. Normalnie zakładając filtr stożkowy (gąbkowy!) nie ma prawa nic się stać, niezależnie czy na dotarciu, czy nie; na serii czy full evo. No way!


revo s-type, a drugi polini airbox. czyli najlepsze stożki na rynku ;)
to powiedz mi, czemu mechanicy, którzy robią jedne z najlepszych silników, jakimi są minarelli, czy p/g nie wkładali właśnie stożka, tylko wielką puchę, która psuje w p/g, czy wielu skuterach wizualkę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 20:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
a widziałeś kiedyś skuter z seryjnym sportowym wydechem (nie mowa o keewayach i nowym TGB R50X w którym występują sportowe Z WYGLĄDU wydechy) bo ja nie widziałem , dla czego nie montują skoro taki wydech jest o wiele ładniejszy, daje więcej mocy i nie wpływa zbytnio na zużycie silnika .
To samo do wielu innych części zamiennych. Tak samo nie każdy skuter ma sport kierownicę (downhill) seryjnie (chociaż pojawiają się na rynku modele z takową, benelli / keeway) przy serii raczej nie zagoszczą sport części, chyba że atrapy(tzw.widokówki) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 14:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Scratch pisze:
dla czego nie montują skoro taki wydech jest o wiele ładniejszy, daje więcej mocy i nie wpływa zbytnio na zużycie silnika .

nie wpływa? oczywiście, że tak. na takim minarelli pośmigasz w serii w ch* km, a ze sportowym wydechem już kilka tys mniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 19:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
czyt. ze zrozumieniem. było napisane wyraźnie:
nie wpływa zbytnio na zużycie silnika .
także wiesz, a to też zależy wszystko od stylu jazdy i od regulacji .
taki wydech daje więcej mocy , co za tym idzie skuter ma lżej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 20:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
każda wymiana części na sportową skraca żywotność silnika. bez żadnych wyjątków.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 12:48 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
^DawiD^ pisze:
każda wymiana części na sportową skraca żywotność silnika. bez żadnych wyjątków.

Konkrety proszę!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 20:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
wyczytałeś to z tego forum no nie ? piszą to zazwyczaj osoby które nie mają części sportowych, chociaż to nie jest prawdą, wiadomo sport/racing/evo cylindry nie wytrzymają tyle co seria bo są bardziej katowane. są małych pojemności a dysponują dużą mocą. tak samo seria cylinder przy sport częściach, ale to nie znaczy że zmniejsza się zywotność jakoś bardzo znacznie. Wszystko zależy od stylu jazdy i regulacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 13:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
dobra już ostatni post na opornych..
Scratch pisze:
ale to nie znaczy że zmniejsza się zywotność jakoś bardzo znacznie

nie piszę znacznie. tylko, że zmniejsza.
Van Holden pisze:
Konkrety proszę!

nawet nie zamierzam Tobie odpisywać ;)

więcej nie będę nabijał postów.


Ostatnio zmieniony 27 paź 2010, 13:37 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 14:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
bo się zgrywasz jeże.li ta teza byłaby prawdziwa to podałbyś co najmniej kilka powodów

nie cwaniakuj już i przyznaj że się pomyliłeś na początku

jeszcze nie słyszałem żeby komuś np. na dobrym gąbkowym stożku się silnik zatarł

co najwyżej będzie więcej palił i inaczej chodził

no chyba że ktoś na serie dysze go da to wtedy się przegrzewać może albo co prawdopodobniejsze nie wyreguluje go po prostu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 15:30 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
^DawiD^ pisze:
Van Holden pisze:
Konkrety proszę!

nawet nie zamierzam Tobie odpisywać ;)

Dostosowując się do Twojego poziomu musiałbym zacytować posła Frasyniuka i powiedzieć - Dawid, (....), nie było Cię Tam!

Głupoty piszesz, a teraz nie potrafisz się z tego wyplątać. Szkoda, że wcześniej nie pomyślałeś o tym, żeby sobie nie nabijać postów - przed zabraniem głosu w tym temacie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 15:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
^DawiD^ pisze:
każda wymiana części na sportową skraca żywotność silnika. bez żadnych wyjątków.


nie zawsze tak jest , wiadomo jak do silnika który ma przebieg np. 25 tys km seria i założysz do niego Mocnego sporta to wiadomo , że coś sie posypie .Tak robią ludzie nie doświadczeni lub nowicjusze . Osobiście jak zacząłem bawić się w tuningowanie to zacząłem od wału i łożysk a potem mogłem kupować kolejny elementy . Choć każdy mówi , że tuning zaczyna sie od wydechu może i coś w tym jest , ale ja zrobiłem innaczej :)
seb94 pisze:
jeszcze nie słyszałem żeby komuś np. na dobrym gąbkowym stożku się silnik zatarł


No ja też nie słyszałem


A co do docierki to ja docierałem odpaliłem skuter rozgrzałem go ( około 15minut chodził na wlonych ) przeciągłem go maksymalnie dwa razy i poczym śmigałem nie przekraczając 50km/h zrobiłem tek 200km i cylek uznałem za dotary . Oczywiście robiłem sam mieszanke , a te 200km robiłem tak rozpędzałem sie do 50km/h i puszczałem manetke zwolnił do 30 to znowu tak do 50 .
Po przebiegu 1000km kompresja byla 11 atmosfer , a potem to nie wiem bo poszedł skut na części .

Jest wiele metod docierania , każdy sobie chwali inna :)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 16:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Van Holden pisze:
^DawiD^ pisze:
Van Holden pisze:
Konkrety proszę!

nawet nie zamierzam Tobie odpisywać ;)

Dostosowując się do Twojego poziomu musiałbym zacytować posła Frasyniuka i powiedzieć - Dawid, (....), nie było Cię Tam!

Głupoty piszesz, a teraz nie potrafisz się z tego wyplątać. Szkoda, że wcześniej nie pomyślałeś o tym, żeby sobie nie nabijać postów - przed zabraniem głosu w tym temacie.


nie próbuję się wyplątać, ponieważ nawet, jak tak się nie stanie, to tylko napisałem swoją opinię w sprawie dotarcia i tego stożka. a wszystko to, co piszę, jest z doświadczenia.
jeżeli się nie sprawdzi - trudno. wtedy będę mógł napisać, że popełniłem błąd. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 17:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
jak z doświadczenia ?
reasumując :
miałeś X takich samych skuterów , tak samo dotartych z włożonymi sportowymi częściami, jeden był seryjny ? i co te co miały tuning zużywały się szybciej ? no nie wiem .
nie chodzi tu o cylindry bo 70cc to wiadomo że nie mają takiej żywotności jak seria, chociaz to zalezy jak kto jeździ , jakie to ma chłodzenie/ mieszankę która jest bardzo ważna .
jeśli nie miałeś tak to czemu tak sądzisz ? raczej nikt Ci nie zabrania sądzić tak, ale to nie znaczy że tak musi być. pisałem to już w tym temacie dużo razy i powtórzę ostatni że wszystko zależy od stylu jazdy, dbałości i regulacji
oczywiście jeśli są jakieś problemy to reagowania na czas, lub Zapobiegania problemom .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy