Dzisiaj jest 09 maja 2025, 10:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lip 2010, 14:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
Różni się czymś docieranie cylindra po szlifie od docierania nowego cylindra ??

Będę nie długo zaczynać docierać cylinder po szlifie i nie wiem czy muszę docierać go przez te 1000km czy krócej ??!!




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 15:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
1000km to jest tak umownie ;p Ja w swoim zipku po szlifie docieralem moze z 20 km a potem juz normalnie, teraz mam 1200km i wszystko jest w porzadku, odpala od strzala, kompresja git wszystko tak jak powinno byc ;)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 15:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
Czyli jak te 100km zrobię to powinno być w porządku ??




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 15:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
zrób 100 km tak.. normalnie. czyli z 30-40 km/h
później też trochę oszczędzaj silnik, nie dawaj w '*izde' przy zimnym. jakieś 60 :P czasem więcej, a czasem mniej, żeby się dobrze dotarł :wink:
aby się nie zagrzał :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 07 lip 2010, 15:37 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 15:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
Po szlifie dociera się jedynie tj. tłok i pierścienie, cylek nie powinien się grzać bo ma już tą część docieraną po wyjeździe z salonu !!??




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 15:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Ja bym tam dla pewności chociaż 300km docierał




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 15:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Najgorsze jest te 50km gdzie najbardziej się grzeje, później już możesz stopniowo dawać. :P




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 15:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
timo pisze:
Po szlifie dociera się jedynie tj. tłok i pierścienie, cylek nie powinien się grzać bo ma już tą część docieraną po wyjeździe z salonu !!??


Czy dobrze piszę ??




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 15:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
timo, po szlifie? grzeje się, grzeje. może nie aż tak bardzo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 16:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
Aha bo wg. mojego rozumowania nie powinien skoro był wcześniej dotarty, tylko pierścionki powinny się dobrze ułożyć no ale cóż nie posiadam aż tak dużego zakresu wiedzy żeby nie musieć kogoś o to zapytać :P :P




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 16:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
ja akurat u kolegi widziałem :wink:
trzeba coś zobaczyć, czy spotkać się taką sytuacją, żeby być pewnym w 100% :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 16:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Po szlifie . TJ wyszlifowana gładź cylka + tłok i pierscienie cylinder dociera się jak nowy bo to prawie to samo




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 19:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
trzeba przejechać te 100 km normalnie, a później, to tak, żeby nie zagrzać :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy