Dzisiaj jest 11 maja 2024, 11:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 mar 2016, 12:09 
*

Rejestracja: 10 lip 2014, 9:10
Posty: 15
Pojazd:
Witam ! Czy słyszał ktoś albo posiada dodatkowy filtr powietrza motoforce montowany do seryjnej puszki filtra ?Takie coś :http://shop.mieloch.pl/tuleja-filtra-powietrza-z-filtrem-motoforce-zwiekszajaca-doplyw-powietrza-oryginalnego-filtra,pZ043352.bhtml Jakieś opinie na temat tego filterka ? Mam cylek airsal 70 dellorto 21 i filtr seria i wydaje mi się że dostaje za mało powietrza więc myslalem o takim filtrze


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 mar 2016, 14:00 
*

Rejestracja: 26 mar 2016, 7:32
Posty: 43
Pojazd: Aprilia RS 50
Ten filtr jest modyfikacją oryginalnej puszki, jednak gardziel filtra pozostaje nadal ta sama. nie lepiej kupić jakis stożek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2016, 14:16 
*

Rejestracja: 10 lip 2014, 9:10
Posty: 15
Pojazd:
Właśnie stożek odpada bo jeżdżę tylko w terenie .Jest sens kupować taki filterek ? Czy lepiej poprostu wywiercic kilka dziur w puszce ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2016, 14:39 
*

Rejestracja: 26 mar 2016, 7:32
Posty: 43
Pojazd: Aprilia RS 50
Zawsze mozesz kupić stozek z osłonką antypyłową i raz na jakis czas przedmuchac. Jezeli jezdzisz w terenie to przydałoby sie te nawiercone dziury zabezpieczyc przed brudm np przykleić od wewnątrz filtra kawałek gąbki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2016, 15:10 
*

Rejestracja: 10 lip 2014, 9:10
Posty: 15
Pojazd:
A co jakbym zmienil dysze na mniejszą zamiast dać mu więcej powietrza ? Teraz mam 92 i Świecą jest czarna i myślę żeby założyć 85 .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2016, 16:03 
*

Rejestracja: 26 mar 2016, 7:32
Posty: 43
Pojazd: Aprilia RS 50
Mozesz zaoszczędzic odrobine czasu regulacja iglicy o ząbek niżej to zmniejszy dawke paliwa. Jezeli świeca jest czarna to zbyt dużo paliwa jezeli filter jest rozbieralny to go rozkrec ale zostaw czesc z gabką przy gazniku i zacznij od wykrecenia śrubki od mieszanki o 1.5(mam na myśli od całkowicie wkreconej a nie od aktualnej) przejedz sie przygazuj i sprawdz swiece jak dalej bedzie czarna to pół obrotu wykrecasz jesli bedzie biała to pół obrotu wkrecasz..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2016, 19:09 
*

Rejestracja: 10 lip 2014, 9:10
Posty: 15
Pojazd:
Jutro spróbuję się bez siedzenia przejechać żeby filtr był odsłonięty i zobaczę .A ogólnie różnica między dysza 92 a 85 jest duża ? Moto wsumie dobrze chodzi ,wkręca się itp ale mam wrażenie że powinien być trochę mocniejszy .Czy zmieniejszenie dyszy wiedząc że moto ma za bogato zwiekszy jego dynamikę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2016, 19:52 
*

Rejestracja: 26 mar 2016, 7:32
Posty: 43
Pojazd: Aprilia RS 50
Tak. jesli go zalewa to nie przepala dobrze mieszanki, dlatego też dobrze wyregulowany gaźnik daje wiecej mocy niz poprostu wsadzony z ustawieniani na pałe, jak zakładasz duza dysze do małego cylindra to nie ma jazdy załozysz mniejsza jest zyleta. Zarówno nadmiar powietrza jak i paliwa obniża osiagi. przy takiej małej zmianie dysz możesz spróbowac iglicą zmniejszyc dawke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2016, 22:29 
*

Rejestracja: 10 lip 2014, 9:10
Posty: 15
Pojazd:
Czyli mówisz że sama zmiana dyszy z 92 na 85 nie zrobi jakiejś dużej różnicy ? Zmienie ta dysze jutro jak dalej będzie za bogato to obnize iglice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2016, 22:38 
*

Rejestracja: 26 mar 2016, 7:32
Posty: 43
Pojazd: Aprilia RS 50
Moje zdanie na ten temat że wiadomo zmiana jest ale to nie jest zmiana typu dysza 70 na 100 poprostu to jest o wiele mniejsza róznica. Oczywiscie spróbuj załóż dysze 85 iglica na srodek i sruba od mieszanki1.5 obrotu wykręcona i sprawdź oczywiscie jak bedziesz świece sprawdzał to nie po pyrkaniu a po porządnym przepaleniu bo 2t przewaznie chodzi na wysokich obrotach. Mozliwe ze bedzie poprawa przy mniejszej dyszy bo masz wiekszy gaźnik wiekszą dysze a filtr seria takze paliwa daje wiecej a powietrza za mało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2016, 20:47 
*

Rejestracja: 10 lip 2014, 9:10
Posty: 15
Pojazd:
Jeszcze wpadłem na pomysł żeby powiększyć otwór na filtr bo jeszcze można go trochę powiększyć .Tylko teraz pytanie jak to powiększyć nie wyciągając tego całego plastiku ? Bo nie mam jak tego odkręcić gdyż guma od filtra zasłania srubke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2016, 21:22 
*

Rejestracja: 26 mar 2016, 7:32
Posty: 43
Pojazd: Aprilia RS 50
Musiałbyś podesłać jakieś fotki jak to wyglada albo chociaż jaki to motor. Ale bez wymontowywania to sredni pomysł ponieaż wszelkie piłowanie będzie zostawiało opiłki plastiku a te polecado gaznika i trzeba bedzie czyscic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2016, 0:11 
*

Rejestracja: 10 lip 2014, 9:10
Posty: 15
Pojazd:
Moto to hm cre .Nie ma jak wykrecic tej ścianki na której jest filtr bo to jest przykręcone na srubki o nakrętki i w jedna śrubkę całkowicie zasłania guma od filtra.Myslalem żeby Lutownica to przyciąć bo przynajmniej nie będzie opilkow ,nic się nie stanie z grotem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2016, 8:23 
*

Rejestracja: 26 mar 2016, 7:32
Posty: 43
Pojazd: Aprilia RS 50
jeżeli chcesz to robić bez demontazu to musisz zasłonić czymś gardziel do filtra np jakąś szmatką i po zabiegu dokładnie i to ardzo dokładnie popatrzec czy nie ma ani jednego opiłka czy drobiny plastiku. taka drobina potrafi zatkac dysze co jest nie przyjemne gdzies w trasie i trzeba wtedy rozbierać pół gaźnika. co do grota lutownicy to poza tym ze bedzie w platiku to nic sie nie stanie. Poprostu przy luottowaniu bedzie sie mocno dymiło bo bedzie wie wypalać plastik. Jesli jednak obawiasz sie o lutownice zawsze zostaje opcja podgrzania np jakiegos noża z cienkim ostrzem i posłużenia sie nim, po zabiegu nóż z plastiku oczyszcza sie papierem sciernym i po kłopocie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2016, 14:44 
*

Rejestracja: 10 lip 2014, 9:10
Posty: 15
Pojazd:
Dobra otwór na filtr powiekszony na maksa,dysza 85 ,zabezpieczenie iglicy na drugim Ząbku od góry ,moto chodzi duzo lepiej jest zwawszy ,po odkręceniu manety na ful jedzie a nie zamula .Świecą po ok 15 minutowej jezdzie na full obrotach praktycznie non-stop wygląda tak Obrazek .
Jak ja oceniasz .? Jeszcze mam takie pytanie moto jak jest zagrzane to po jakiejś minucie gaśnie na wolnych .Za duża dysza wolnych obrotów ?


Ostatnio zmieniony 28 mar 2016, 16:22 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Poprawiony link




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2016, 15:27 
*

Rejestracja: 26 mar 2016, 7:32
Posty: 43
Pojazd: Aprilia RS 50
Mógłbyś wykrecić srube od mieszanki o 1/4 obrotu. świeca jeszcze jest odrobine zbyt czarna. Moze masz zbyt małe obroty na biegu jałowym?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2016, 13:38 
*

Rejestracja: 10 lip 2014, 9:10
Posty: 15
Pojazd:
Mam takie zapytanie jeszcze .Dysza główna wydaje mi się że jest minimalnie za duża ,tak jak pisałem siedzi w nim 85 ,zmienić na 82 czy odrazu na 80 mogę spokojnie ?i czy jak zalewa na wolnych to dysza dać mniejsza czy większa ? membrana może być odpowiedziała za zalewanie na wolnych ? Bo nie wiem w jakim moja jest stanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2016, 18:40 
*

Rejestracja: 26 mar 2016, 7:32
Posty: 43
Pojazd: Aprilia RS 50
Jezeli miniamnie za duza to próbuj 82. Pamietaj tez o regulacji dawki paliwa iglicą. Jesli zalewa to mniejsza. Zapal moto na kilka minut zostaw na wolnych i zobacz czy swieca blada czy czarna. Membrana odpowada za zamykanie kompresji w skrzyni korobwej zeby paliwo sie nie cofało. Zużyta membarna moze powodować ciezkie zapalanie ciezke wkrecanie na oborty. Zawsze mozesz wyciagnac zawór i poprostu zamienc stronami membrane/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy