mucia98 pisze:
Ja bym wybrał kompletny motoforce, mam dr evo kompletnego i jest rakieta ;33 ale motoforce tez mam moc wiec wolałbym wziąść komplet motoforce ;l3
Ja bym wybrał Fiata Pandę, mam też BMW M3 i ma silnik, ale Panda też ma silnik i wolę Pandę. Tak mniej więcej wygląda twój post. Weź się gościu ogarnij, bo nikomu swoimi wypowiedziami nie pomagasz tylko forum zaśmiecasz i zgrywasz cwaniaka.
Odnośnie tematu to jasne, ze DR Evolution 70 jest o wiele lepszym wyborem. Zaczynając od tłoka, dostarczony przez firmę Asso-Werke dwupierścieniowy tłok z chromowanym górnym pierścieniem, lepszego tłoka w sporcie nie spotkasz. Odnośnie cylindra. W wersji do minarelli mamy 8 kanałów płuczących, do P/G natomiast mamy jak zwyke 6, ale tłok o rozmiarze 48mm, a nie jak zwykle 47mm.
Wykonanie zestawu na bardzo wysokim poziomie, długa żywotność, ale ona takze zależy od tego jak kto dba. Np jak docierał, czy też od lanego oleju lub czy katował z głową
Jeśli chodzi o motoforca tłok niemarkowy, nie słyszałem by zestaw był źle spasowany, złego słowa nie powiem dobrego też nie.
Tak więc moim zdaniem o wiele lepszą opcją będzie zaufanie sprawdzonej przez wielu włoskiej marce DR

Pozdrawiam
-- 17 lut 2015, o 00:10 --
Mucia98 nie rozumiem ciebie, raz komuś radzisz że DR Evo lepszy od motoforca 70
mucia98 pisze:
Komor pisze:
Dr Evo bedzie najlepszym wyborem.
X2 polcem bardzo ten cylek sam mam i jest na prawde moc :o
A później na odwrót
mucia98 pisze:
Ja bym wybrał kompletny motoforce, mam dr evo kompletnego i jest rakieta ;33 ale motoforce tez mam moc wiec wolałbym wziąść komplet motoforce ;l3
Zastanów się nad sobą człowieku i wyjaśnij to
